Shop Forum More Submit  Join Login
Happy Limestone by LaszlVFX Happy Limestone by LaszlVFX
Yay, smiling Limestone!

The wallpaper is available in: 3840 x 2160p64bit




Copyright: You may not reproduce or edit my artwork in any way without my written permission.
Artwork usage: You are allowed to use this artwork as long as you credit me.
All constructive criticisms / comments / feedback are welcomed!


Resources:

What are you looking at?

By :iconaureai: Aureai

Limestone Pie Vector 01 - Face of Mercy

By :iconcyanlightning: CyanLightning

Like what you are seeing? Why not leave a comment or a fave or both?


Check out my: Profile | Gallery | Wallpapers


MY LITTLE PONY FRIENDSHIP IS MAGIC © HASBRO STUDIOS, DHX MEDIA & LAUREN FAUST




I own nothing but the background.
All the resources belong to their rightful owners.
ALL RIGHTS RESERVED!
Add a Comment:
 
:iconmakise-homura:
Makise-Homura Featured By Owner Feb 11, 2019
"Finally, this rock farm is gonna be mine!"
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 12, 2019  Hobbyist Interface Designer
Lol.
Reply
:iconmichaeljohnmorris:
MichaelJohnMorris Featured By Owner Feb 11, 2019  Professional Digital Artist
Finally she's not being an Amish curmudgeon.
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 11, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yep.
Reply
:icontinytoon70:
Tinytoon70 Featured By Owner Feb 9, 2019
Santos: AYE! well better you and not Pinkamena *turns around and bumps into her*

Pinkamena: hello again Mr. Santos 8)

Santos: aw son of a *car horn honk*
Reply
:icondevcihun:
DevciHUN Featured By Owner Feb 5, 2019
oroszlánszerű
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Interface Designer
:D
Reply
:iconvewed:
vewed Featured By Owner Feb 5, 2019  New Deviant
my neighbor's mother makes $64 hourly on the laptop. She has been out of work for five months but last month her payment was $15080 just working on the laptop for a few hours. Go to this web site and read more.................BesteJob.com
Reply
:iconbluewingfairy:
bluewingfairy Featured By Owner Feb 5, 2019
Good morning, cool pretty cool!!!!.
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Interface Designer
Thx
Reply
:iconbluewingfairy:
bluewingfairy Featured By Owner Feb 5, 2019
You're very welcome❤️.

Reply
:iconpatchwork-corvid:
Patchwork-Corvid Featured By Owner Edited Feb 5, 2019  Hobbyist Digital Artist
She looks like she's about to commit a murder . The Vector is fantastic  but oof
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yeah she has quiet an evil smile. But she's the most grumpy one from the entire Pie family so makes sense...
Reply
:iconpatchwork-corvid:
Patchwork-Corvid Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Digital Artist
U right u right 
Reply
:iconpifyokolma:
pifyokolma Featured By Owner Feb 4, 2019  New Deviant
my co-worker's mom makes $80 hourly on the computer. She has been out of work for 5 months but last month her payment was $13145 just working on the computer for a few hours. 

you can look here,,,,,    w­w­w.j­u­s­t­4­w­o­r­k.c­o­m
Reply
:iconx-birt:
X-BIRT Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Digital Artist
Why is this literally the best thing I've seen all day? 
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Interface Designer
I dunno.
Reply
:iconnateumstead:
Nateumstead Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Photographer
Her smile looks cute and she looks like some kind of psychopath
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 5, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yeah.
Reply
:iconlovexpoints:
LoveXPoints Featured By Owner Feb 4, 2019  New Deviant Student Artist
So nice Heart She looks threatening and a little crazy 
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yeah. Thx!
Reply
:iconlizardwithhat:
LizardWithHat Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Digital Artist
Hehe, your cute when your self-assured, Limestone Love 
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Limestone is not happy - Cute? I'm not cute... I'm never cute.
Reply
:iconlizardwithhat:
LizardWithHat Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Digital Artist
If you say so, Limestone :D (Big Grin)  :squee: 
Reply
:iconconman17:
Conman17 Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Writer
I honestly can't tell if she's happy, or up to something...
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Probably both
Reply
:iconhazzmania01:
HazzMania01 Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist
Happy? She looks like she's plotting something :D
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yeah, she has quiet a sinister smile
Reply
:iconrizarus:
Rizarus Featured By Owner Edited Feb 4, 2019
Is it strnage that I'm scared of a smiling Limestone. Even if I find her cute.
Ah, I also see that you have a new avatar picture looks cute.
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Yeah.
Reply
:iconsuperhypersonic2000:
SuperHyperSonic2000 Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist General Artist
Cute.
Reply
:iconlaszlvfx:
LaszlVFX Featured By Owner Feb 4, 2019  Hobbyist Interface Designer
Indeed!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 4
Image Size
44.7 MB
Resolution
3840×2160
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
1,063 (1 today)
Favourites
163 (who?)
Comments
35
Downloads
18