Recommended for you
Lanmana's avatar
Shadow Play: Solitaire
By Lanmana   |   Watch
237 18 1K (1 Today)
Published: December 12, 2017
© 2017 - 2019 Lanmana
I'm having fun doing these haha~

the chair shadow can go to hell though omg I redid that so many times

Solitaire © Lanmana/Melissa Lee
Image size
1100x850px 233.8 KB
IMAGE DETAILS
Software
Adobe Photoshop CS3 Macintosh
Recommended for you
Comments18
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
lia-brisa's avatar
lia-brisaProfessional General Artist
I love this so much!
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
Thanks! ^^
Cakeklis's avatar
CakeklisStudent Traditional Artist
I love the shadowed reflection of the character being different from the characters itself. I can only imagine what part of Solitaires personality allows her to hold a parasol so elegantly eve
I love how all her colours are the exact opposite to shades she's only two Tones; black and white with a hint of blue and it tells more of her what kind of person she is. Solitaire is an arranged game with people so lots of ways to see it 
I see you went to hell and back with the shadow but it really paid off in the end though wow xD 
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
Solitaire is a boy

... a stic boi :'}

I'd say for personality he'd probably be like Raven from Teen Titans, as monochromatic as his outfit lol~
Cakeklis's avatar
CakeklisStudent Traditional Artist
AHSSH IM SO SORRYYY ;a; 
that's even better I need to understand character designs more lol
I like that actually that changes a whole heap of perspectives here for me 
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
Thank you~ :D
Xiaphear's avatar
XiaphearProfessional Digital Artist
That's a nicely made moth you have there~
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
haha thank you~
GreyHatGraphics's avatar
I love the shadow design you've been doing!
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
Glad you like them! :D
MisterSkids's avatar
MisterSkidsStudent General Artist
YAY Lanmana Art
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
o

O
HealingBlight's avatar
If you ever pick up Warhammer 40k, Harlequins might be your gig. :)
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
Probably! I love circus-themed things lmao~
HealingBlight's avatar
They are a space-elf murder circus that live within an unfathomable inter-dimensional webway who worship a trickster god and pop out to perform acts that remind others of their broken race about their history and their future. You got a pretty good sense of character design so probably be able to appreciate the aesthetics at the very least.
Lanmana's avatar
LanmanaProfessional Digital Artist
I... o-oh...

oh

LMAO
HealingBlight's avatar
Yeah, I got to the end of typing that and thought to myself "Maybe... that's a bit TOO dark".

You keep doing your normal jester thing though, that's cool. :)
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved