Shop Forum More Submit  Join Login
I Draw Transformers stamp by Lady-Autobot17 I Draw Transformers stamp by Lady-Autobot17
:icontardlaplz:

:icongouseplz::iconthisartplz:
Add a Comment:
 
:iconstormbreaker1999:
StormBreaker1999 Featured By Owner Oct 16, 2013  Student General Artist
So true
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist General Artist
:dummy: ikr
Reply
:iconxxxdammitlindseyxxx:
xxxDammitLindseyxxx Featured By Owner Feb 25, 2013
Nice!
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Sep 5, 2013  Hobbyist General Artist
Hahah, thanks x3
Reply
:icontriosky:
Triosky Featured By Owner Dec 15, 2012
How do you "make" stamps? Like, the thumbnails, does it have to be a certain size? 100x50? or a certain file type?
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Dec 16, 2012  Hobbyist General Artist
Actually, the way I made that one and most of the others is by simply saving the image of another stamp. Then opening it in Paint or any other program, and clearing out the filled in space, leaving the outline the way it is. Then I just added whatever I wanted. :meow: Other wise, there is a user here that makes a program like thing to make stamps.
I think this is it. [link]
Reply
:icontriosky:
Triosky Featured By Owner Dec 16, 2012
Thanks XD
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Dec 16, 2012  Hobbyist General Artist
Haha, sure thing.
Reply
:icongelboyc:
gelboyc Featured By Owner Sep 20, 2012  Student Digital Artist
I love this XD
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist General Artist
:iconclaplaplz:
Reply
:iconprincesskitti:
Princesskitti Featured By Owner Sep 7, 2012
YES,
haters,

Deal with it.
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Sep 7, 2012  Hobbyist General Artist
Ahaha! :XD:
Reply
:iconprincesskitti:
Princesskitti Featured By Owner Sep 7, 2012
There is one problem.
I used to be hater.

But look at me now!
I LOVE DEM BIG BOTS,
LOL
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Sep 9, 2012  Hobbyist General Artist
LOL Yay! :la: haha congrats
Reply
:iconknockoutxbreakdown1:
KnockoutxBreakdown1 Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Writer
:3
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
:aww:
Reply
:iconknockoutxbreakdown1:
KnockoutxBreakdown1 Featured By Owner Aug 3, 2012  Hobbyist Writer
so true!
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist General Artist
lol IKR!
Reply
:iconcutecat54546:
cutecat54546 Featured By Owner Jul 26, 2012  Student Digital Artist
so true OwO
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Jul 26, 2012  Hobbyist General Artist
:clap:
Reply
:iconcutecat54546:
cutecat54546 Featured By Owner Jul 26, 2012  Student Digital Artist
:meow:
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Jul 26, 2012  Hobbyist General Artist
:iconexcitedmeowplz:
Reply
:iconpenyiarwolff:
PenyiarWolff Featured By Owner Jul 21, 2012  Student Digital Artist
Yup, I do draw them...but usually as cats XD.
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Jul 21, 2012  Hobbyist General Artist
lol That is still considered Transformer. ;)
:clap:
Reply
:iconcricket91:
Cricket91 Featured By Owner Jul 19, 2012  Student General Artist
Yep.
Reply
:iconsidian-venblu:
Sidian-VenBlu Featured By Owner Jul 19, 2012
Sweet!
A great message, simple and clear :D
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
lol Totally what I wanted for us artist! :D
Reply
:iconmachinaechild:
MachinaeChild Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
I'll just take this and put it over here somewhere...

-throws it on profile page with all the other stamp goodies-
Reply
:iconlady-autobot17:
Lady-Autobot17 Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Thanks! Be sure to check out all the other cool stamps. ;)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 19, 2012
Image Size
2.8 KB
Resolution
101×57
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
1,314
Favourites
89 (who?)
Comments
29
Downloads
9