LaceyPowerPuffGirl's avatar
FANGIRLING OVER ONWARD!!!!!!!!!!
671 Watchers128.6K Page Views5.4K Deviations
Artist // Professional // Digital Art
Follow me on
Badges
Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)
Birthday '19: Celebrated DeviantArt's 19th birthday
Share the Love: Participated in DeviantArt's 2020 Valentine's Day celebrations.
StartWithLove: Participated in Start With Love campaign
Super Llama: Llamas are awesome! (681)
My Bio

Hi, I am Lacey PowerPuff or u can call me Lacey just for my IRL Name or Lace for my short nickname (I don't mind!). I am nice PowerPuff Girl... I love my IRL Sister, Katie. I love making friends, my favorite show on CN is the PPGs, I love to do my ToonTown Victory Dance and Animal Jam Dance Moves IRL. And I draw all the time, well... I do MATURE CONTENT I just don't post it on DA because that's not really my thing I keep it in my files... So beware of that...

Plus HAVE A PAWSOME Day! <3 ^^

* * * * *~~~(Please follow these Rules)~~~~* * * * *

Be nice to me, and I will send u a watch. (If u watch me, NO UNWATCHING OR BLOCKING Allow!)

Please comment before u favorite my drawings. It's okay if u don't comment, just take ur time to think.

Don't steal my drawings and edit them BECAUSE THAT'S ANNOYING AS HECK...

Don't be rude or harassing me, like a bully...

Don't stalk me, like a Minecraft creeper...

Don't say SWEAR OR CUSS Words in my drawings, I HATE STRONG Bad Words...

Don't CAUSE ANY Drama on my Profile.

Don't JUDGE My drawings.

Don't JUDGE The same color I keep using on my Drawings *That kinda makes me nervous...*

Don't EVEN TRY TO STRESS ME OUT because I have a bad habit of Biting/Picking my skin (AKA SKIN PICKING)

And if u don't like me or my drawings... Then LEAVE MY DRAWINGS ALONE OR ELSE I WILL HIT U WITH THE FRY PAN AND I WILL REPORT AND BLOCK U!!! *Calms down* Srry.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ If u wanna draw me, here the ref of me! Make sure u credit my personal OC! ^^ A drawing Ref of me - - >

~~~~~~~~~~~~~~~~~(MY LEGIT FAM!!! ^^)~~~~~~~~~~~~~~~~~ (Legit Father and Husbab) (Legit Mother) (Chip Chip) (Widdle Bab) /Me (Sunny/Sunshine) (Sparky/Spark) (Flower) (Kitty) (bun bun) (Little warrior) OCs: Butter & Bloom (Fluffle Puffles)

LEGIT FAM BUDDIES: , (MINE),

Favorite Pokemon: Snivy ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gifts: Yeah, but don't ask what I'm drawing because I don't wanna give it away.

Requests: Friends only

Art Trades: Friends only

Commissions: Noup, I don't do those...

Collabs: Ask pls... (Friends only) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

***************************(My PowerPuff Team!)*******************************

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. If ur part of the peachriots, GO AWAY. PLEASE AND DO NOT STALK ME LIKE A MINECRAFT CREEPER, OR ELSE I WILL BLOCK U.

Thank u...

- Lacey PowerPuff

MY SPARE ACCOUNT (SEND A WATCH NOW) - - >

www.youtube.com/channel/UC9dAMxt9bo7RbOCjqM1opsw


Favourite Visual Artist
PPGs, Animal Jam, Disney and my PowerPuff Buddies!
Favourite Movies
PPGs movie, Disney & Pixar Movies, Incredibles 2, Onward (Disney Pixar)!
Favourite TV Shows
The PowerPuff Girls 2016 and Classic, MLP:FiM, SBSP, Supernanny, Sesame Street (Childhood), and more stuff from my childhood. XD
Favourite Bands / Musical Artists
Sparta Remix, Animal Jam OST, ToonTown OST, PPGs OST
Favourite Books
PPGs
Favourite Writers
Myself lol
Favourite Games
DI (Disney Infinity), LD (Lego Dimensions), Animal Jam, Animal Jam Play Wild, Just Dance, ToonTown (ANY TOONTOWN GAMES), Roblox
Favourite Gaming Platform
Xbox!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tools of the Trade
Idc lol
Other Interests
Lacey's Channel

ONWARD FANGIRL

gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif
gif

POWERPUFF GIRLS FANGIRL

PPGs ROCKS!

gif

DISNEY FROZEN FANGIRL

100% FROZEN FANGIRL

gif

~~~~(SIBLING CONFIRMED WITH ME AND MY IRL SISTER)~~~~

gif

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

gif
gif
gif
gif
gif

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ELSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

gif

Donation Pool

PLS DONATE

1000000000
Goal
0
Donors
Status
0/1000000000 points
ANOTHER CHILDHOOD FOUND! https://www.youtube.com/watch?v=fHxcl_f9pY0
Okay, you know what I do when see the THX Logo? I just skip the logo so I won't get bothered, I would RANDONLY Tell the THX Logo to shut up.
Okay SERIOUSLY For my birthday on July 15th, 2020. My Birthday cake is going to be.......................... Disney Pixar Onward (THIS IS NOT GOING TO CHANGE!!!!!!!!)

Comments 2.7K

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
miko254988New Deviant

Some people had a debate over Blossom’s colors whether her colors are red or pink, What do you think her colors are?

LaceyPowerPuffGirlProfessional Digital Artist

um

miko254988New Deviant

She might be reddish-pink.

Aldrine2004Hobbyist Digital ArtistFeatured

As much as I hate seeing you being chewed out for the drama you caused, I also hate seeing you breaking my rules!

LaceyPowerPuffGirlProfessional Digital ArtistFeatured

Let me guess paint and shaving cream for me now...

Aldrine2004Hobbyist Digital ArtistFeatured

If those rules get broken.

LaceyPowerPuffGirlProfessional Digital ArtistFeatured

RIP ME