Shop Forum More Submit  Join Login
Hellsing Seres and Alucard by l3xxybaby Hellsing Seres and Alucard by l3xxybaby
My new hellsing piccy is a huge overhaul from my usual ones.

Everytime i draw one i get all grrr..theres always something wrong, so decided its do or die with this one lol.

the result....i love it hehe!!

well chuffed with it, was thinking of doing a color version but i think it looks gd like this :D

Tell me what you think.

lex.
Add a Comment:
 
:iconnioki-chan:
Nioki-chan Featured By Owner Aug 15, 2008
You know.. I kinda wanted to colour it.. but ahg.. I might ruin something.. this is so amazing.. (huge understatement! oo; ) Wow.. again, the expressions are perfect! Yes, I mean PERFECT! They couldn't get any better... wow..
Reply
:iconl3xxybaby:
l3xxybaby Featured By Owner Aug 16, 2008  Hobbyist Digital Artist
wow, lol didn't think it was thaaaaat good lol. :D

Feel free to color it my dear, i would love to see the finished work hehe :D

Abit of color on old Al's face might do it a right treat eh? rather!

(went a wee bit english there...)

:D
Reply
:iconnioki-chan:
Nioki-chan Featured By Owner Aug 19, 2008
Aww! That's okay! I love English people! Uwah! They're awesome! X3
My boss(es) are both very VERY English and I enjoy listening to them talk~ :3

And it MAY take me a while to colour it....oh, if I do... ^^;
AND I believe that it was adorable!
AND- I splurged on buying myself treats... ^^;
I bought myself an electric guitar, an amp, a case, a cable, some Nightmare Before Christmas picks... a portable DVD player, a new CD player that will play songs from my MP3 player straight from it! (all I have to do is plug it in~ X3)
AND... today I bought a DS! XD
ZOMG! Tons of stuff.... *sigh*
3 jobs to work it off though...
Reply
:iconl3xxybaby:
l3xxybaby Featured By Owner Aug 20, 2008  Hobbyist Digital Artist
Blimey!!!

You had fun shopping!!!!

lol, would love to do that myself but i have a lappy to pay off (which i've been trying to pay off all year but i always spend the money i save lol)

Please tell me you bought final fantasy 4!!!

:D

What guitar did ya buy?

x x x
Reply
:iconnioki-chan:
Nioki-chan Featured By Owner Aug 20, 2008
*sigh* I haven't bought Final Fantasy IV YET! But I reeeeaaally want to! Well, I have 3 jobs but even then I really wanna pay this bill off first... it's waaay up there... ><
Yeah, I tend to spend instead of saving too... ^^;
Uwah! I think it's a Cort.. EVL series. It's all black .. gorgeous! I'll see if I can find you a link~ :3

[link]

Ah.. such a glare on it though.. bah! But that's it! Good choice, ne? I chose that one because it was ALL black.. and I like the fret things. They're circles with stars within them. Uwah! So lovely.. *pets guitar*
Reply
:iconl3xxybaby:
l3xxybaby Featured By Owner Aug 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
hehe :)

very nice guitar

me and delz have a Epiphone les paul standard black and a ok ish electro accoustic.

used to have loadsa guitars at one point but i sold them all...
Reply
:iconnioki-chan:
Nioki-chan Featured By Owner Aug 22, 2008
Really? I can't play at all.. but you probably can, ne? VERY artistic you are! ^^
Reply
:iconl3xxybaby:
l3xxybaby Featured By Owner Aug 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
me and delz aint too bad at guitar, been awhile since we played tho lol (guitars are in the shed...)

so incredibly rusty!!!

closest we get to guitar is guitar hero! which we rule at :D
Reply
(1 Reply)
:iconvegeta91:
Vegeta91 Featured By Owner Aug 11, 2008
Extraordinary:wow:
Keep up the good work:shakefist:
Reply
:iconl3xxybaby:
l3xxybaby Featured By Owner Aug 11, 2008  Hobbyist Digital Artist
Thank you hehe!! :glomp:

And i will indeed!! :)
Reply
:iconvegeta91:
Vegeta91 Featured By Owner Aug 11, 2008
Wohoo:D
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 11, 2008
Image Size
3.1 MB
Resolution
3475×2395
Link
Thumb

Stats

Views
1,257
Favourites
2 (who?)
Comments
28
Downloads
15
×