Deviation Actions

kyla79's avatar

Typical Hogwarts Class Scene

By kyla79
3K Favourites
501 Comments
120K Views
Ron, Harry, Hermione, Draco and Neville in class... Well, there isn't much to say about this one! this was especially done for the fun of drawing expressions! Hope you'll enjoy!
Image details
Image size
950x548px 158.13 KB
Published:
© 2005 - 2021 kyla79
Comments500
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
sleepyheadless's avatar
Great art!

Also not sure if Harry is looking at Hermione's paper or at Hermione's butt. :)
hmm what do you ship hinny or harmione? 
if hinny paper
if harmione butt
and if both the night just ended great for harry
sleepyheadless's avatar
Well I like both but I going with butt because I like Hermione with Harry more.
DianaLilith's avatar
Both, naturally
SpideyLegend's avatar
SkyHighDisco's avatar
Harry's pose though! xD
GraceJediHeart's avatar
Harry's copying off of Hermione! OMG! He's just as bad as I was in class!
GrrHatLet's avatar
Perhaps the most accurate portrayal of Draco I have seen.
hisnhers's avatar
Too funny! This is hilarious! Incredible!
AllyN-One's avatar
Awesome!! The expressions are amazing!!
mangasockattack's avatar
Nice expressions! Awesome work :)
omg this is so cute (well, not hermionies face but the rest), i love this, so dynamic!
MoonyHowls's avatar
Hermione: *possesed by evil demon* ME ME ME ME!! *Dark Overlord voice* PICK ME OR SUFFER THE FATAL CONSEQUENCE MORTLE!,
Isen-Vinter's avatar
lol...she really looks a bit possessed^^
stuff-I-do's avatar
SO perfect dfjhhjkd
Danceingfae's avatar
Hahaha! So totally love this! All those expressions are priceless!
ultimatefan's avatar
Gemma-Winchester's avatar
daftpunky's avatar
Lota fun! Love it!
Leopardenfell's avatar
Yeah... that's so typical! xD
I love it!
FengFuXi26's avatar
yup, seems about right XD
BedheadPom's avatar
lol love the picture... fat draco ... LAWL!
DBRv6's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In