Shop Forum More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist Allen19/Male/France Groups :icontutorials-reqs-fun: Tutorials-Reqs-Fun
 
Recent Activity
Deviant for 2 Years
Needs Core Membership
Statistics 305 Deviations 5,176 Comments 8,765 Pageviews
×

Donate

KuroiCandy has started a donation pool!
954 / 8,000
You can pay here for adoptables and commission ! Or you can just donate because I'd love to commission other artist <3
Little Rainbow FREEAVATAR by MellotheMarshmallow Free bat kitty icon by Mizzi-Cat Free Biscuit Avatar by 8thUniverse

You must be logged in to donate.
:iconxxfmfirestarxx::icondahub::icondahub::iconshatsuko::icondahub::icondahub::iconmamaiggy::iconyunyunfox::iconpaulinekanaky::iconpaulinekanaky:

Groups

Activity


I hate when groups are declining your deviation without giving any reason, and when it's not in the wrong folder, maybe they could explain why they don't want your deviation...eeeeh....
I mean It's  okay to decline if it break the rules or anything idk but pls explain why ; ; ...
Yuuma Headshot ( yugioh zexal fanart)
Eh. 
My friend told me he was impossible to draw... but it wasn't that had, was it? XD
I think the hardest for me are yuusaku and yugi ... 
the others are not that hard ><
Anyway I'm happy with the result ~ 
and oh, don't forget that I have  commish ~
www.deviantart.com/kuroicandy/…
Loading...
IV headshot (Ygo Zexal Fanart)
I SWEAR THIS IS ONE OF THE BEAUTIFULEST THING I DID IN DIGITAL
I swear I wanna all my drawing look that good ; ; I just feel like my skills are fucking random It's so awful omg ....
ANYWAY
I'm so proud of thiis, gonna draw his brothers now ~

oh and guys don't forget my commish are opened ~ :  Young Michael

www.deviantart.com/kuroicandy/…
Loading...

Comments


Add a Comment:
 
:iconalgolagnie:
Algolagnie Featured By Owner Aug 5, 2018
ahhh oh my goodd thank you a lot for the comments ; v ; I gonna answer to them if I'm free again ahh but thankkk youuu!
Reply
:iconkuroicandy:
KuroiCandy Featured By Owner Aug 5, 2018  Hobbyist Traditional Artist
Oooooh don't worry take your time ~ 
And I'm happy if it make you happy >W< <3
Reply
:iconkamy2425:
kamy2425 Featured By Owner Oct 15, 2017  Student Digital Artist
Oh my gosh! THANK YOU SO MUCH FOR THE CORE MEMBERSHIP! This is an awesome gift! Thank you so much! : D
Reply
:iconkuroicandy:
KuroiCandy Featured By Owner Oct 15, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Np ;w; you're an awesome artist you deserve it sooo muuuuuch nyaaa ;w; <333 I love you're thiefshipping lil' comics, they're so cute and funny, they make me smile even when I'm sad ! so please continue doin' awesome art ;w; <333
Reply
:iconlyval:
LyVal Featured By Owner Oct 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
Friendly reminder for the art trade just in case you forgotten :0c
Reply
:iconkuroicandy:
KuroiCandy Featured By Owner Oct 12, 2017  Hobbyist Traditional Artist
I didn't forgotten at all just I have a ton of homework so I'll do this in 2-3 weeks when I'll be in vacation  ; ; I'M SO SORRY QAQ
Reply
:iconlyval:
LyVal Featured By Owner Oct 14, 2017  Hobbyist Digital Artist
Omg i thought you already forgotten o)-<
I see, good luck
Reply
:iconkuroicandy:
KuroiCandy Featured By Owner Oct 15, 2017  Hobbyist Traditional Artist
I'm so sorry ;w; <33
Reply
(1 Reply)
:iconinntary:
Inntary Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Traditional Artist
nice gallery^^
Reply
:iconkuroicandy:
KuroiCandy Featured By Owner Sep 21, 2017  Hobbyist Traditional Artist
hawn thanks you so much ! ;v;
Reply
Add a Comment: