Shop Forum More Submit  Join Login
Runawynd [C] by Klcomm Runawynd [C] by Klcomm
.:Happy star:. Commission for :iconrunawynd: :Yay: 
.:Happy star:. I have some doubts about submitting the drawing or not, because I don't know how to draw boys well kaomoji set 2 14/67  (They look like girls :C). Anyway, I think the boy is cute and I've tried a different style:3 
.:Happy star:. Tell me if you like how I have drawn the boy, please. (I hope that yes, because knowing that, I'll submit more boys). I hope you like it!Llama Emoji-24 (Blinking) [V1]Llama Emoji 35 (Desire or Want Something) [V2] 


Add a Comment:
 
:iconmerearthling:
merearthling Featured By Owner Jan 20, 2016
wonderful a striking simplicity of line with wonderful colors! lovely painting :clap:
Reply
:iconmockingbirdontree:
mockingbirdontree Featured By Owner Jan 5, 2016
You have doubt???? That's absolutely great. Looks soooo cute and beautiful. The backround fits super to him(?) and makes the picture so lively! Great work!
Reply
:iconklcomm:
Klcomm Featured By Owner Jan 5, 2016  Student General Artist
I think I want to cry (? Thank you, THANK YOU!!!! I can't describe how I'm feeling in this moment :'3
Reply
:iconmockingbirdontree:
mockingbirdontree Featured By Owner Jan 5, 2016
You're welcome. :)
Reply
:iconrunawynd:
Runawynd Featured By Owner Dec 28, 2015
AHHHHH OMG! He's sooooo cute!! :squee: I love him in your style! I think you did a great job making a boy character, he looks super adorable~ :love: Thank you sooo much, dear! :tighthug:
Reply
:iconklcomm:
Klcomm Featured By Owner Dec 29, 2015  Student General Artist
Aaah I'm glad you like it :'33
Thank you too for commissioning me, sweetie :hug:
Reply
:iconmomota-n:
MomoTa-n Featured By Owner Dec 28, 2015  Student Digital Artist
me encantan estos ojitos *^* deberías hacerlos mas <3 
Reply
:iconklcomm:
Klcomm Featured By Owner Dec 28, 2015  Student General Artist
De verdad? Yo no estaba muy convencida pero si tú lo dices lo haré :'3
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
December 28, 2015
Image Size
90.1 KB
Resolution
800×480
Link
Thumb

Stats

Views
107
Favourites
7 (who?)
Comments
8
Downloads
1

Camera Data

Make
Nintendo
Model
Nintendo 3DS
Date Taken
Dec 28, 2015, 2:13:25 PM
Software
008a8