i did a meme ig
|8 min read
Recommended Journals
TOS - Terms of Service
By commissioning me in any kind of way, you are agreeing to the terms of service below. Any statement can be bound to change if discussed with me, the artist, prior to the commission. I. GENERAL TERMS. Please write in a clear and nice manner. Provide neat references. Not a wall of text. Any ill behaviour will not be tolerated and your commission will be canceled if it occurs. Follow the rules provided in the commission journal, YCH or Adoptable deviation. If you fail to follow the rules provided I have the right to decline your commission. II. PAYMENT All commissions must all be paid in full upfront. The currency accepted is DeviantArt
Attack on Titan Comics, part 2
http://attackonarchive.tumblr.com/post/89194399569/surfacage-armin-gets-fan-mail-every-mail-call https://www.pinterest.com/pin/466615211364682286/ https://www.pinterest.com/pin/384283780677655230/ https://funnymama.com/post/214085 http://joyreactor.com/post/955416 http://www.funnyjunk.com/Attack%20on%20titan%20comp%203/funny-pictures/5350313/ http://rebloggy.com/post/comic-comics-snk-attack-on-titan-eren-jaeger-armin-arlert-jean-kirschtein-eremin/75905575321 http://torashii.tumblr.com/post/55955965850/a-comic-about-eren-who-turned-into-a-child-by-one Part 2: http://torashii.tumblr.com/post/56895441068/a-comic-about-eren-who-turned-in
Small pixel raffle - WINNERS ANNOUNCED
UPDATE: Thank you all for being so patient with me working out the raffle tickets! And thank you all so much for joining! I'll announce the winners now, I used random.org for this ♥ 1ST PLACE: Which is ~ninihaha (https://www.deviantart.com/ninihaha) Congrats! I laughed when I saw you pop up and I told Stockinghime (https://www.deviantart.com/stockinghime) 2ND PLACE: Which is: (I realize I accidently put the wrong number in their first ticket section but their tickets are still correct. Sorry if it confuses anyone //sobs) :iconmousymika: Congrats! Both of you may note me or message me on discord and tell me which icons you'd like and which ocs! ♥ My discord is: ❀𝐻𝒶&#1200
kinq-rat's avatar
By kinq-rat   |   Watch
1 4 507 (1 Today)
Published: September 2, 2018
ONE - Spell your name without vowels: knq-rt

TWO - Are you single?: nah

THREE - Whats your favourite number?: I don't have one uhh 12 I guess

FOUR - What colour do you wear most?: Black probably

FIVE - Least favourite colour?: bright colors

SIX - Favourite candy?: idk uhh do oreos count

SEVEN - What do you smoke?: no

EIGHT - Are you happy with your life right now?: I mean yeah but I wish I wasn't a huge slacker on literally everything

NINE - Anyone ever said you resemble a celebrity?: no

TEN - What is your favourite class in school?: Psychology

ELEVEN - Do you shop at Hollister/DC/Bluenotes?:no

TWELVE - How do you make money?: sometimes?? thru commission??

THIRTEEN - Who is your best friend(s)?: WxnderWall StarriiArii sergeantkuru Cablnet-Man inter-ruption ((in no particular order btw I love these hoes equally)

FOURTEEN - Where do you go to school?: whips if ur close to me you know

FIFTEEN - Are you outgoing?: kinda, usually just w my friends

SIXTEEN - One word to describe you?: uhhh tired

SEVENTEEN - Favourite pair of shoes?: my flip flops yeehaw

EIGHTEEN - Do you own big sunglasses?: no

NINETEEN - Where do you wish you were right now?: Home w my dog

TWENTY - What should you be doing right now?: my hw

TWENTY ONE - Do you have a crush on anyone right now?: I mean yeah 

HONEST SECTION:

Honestly, what's on your mind right now?: I say whips and yeehaw way too much tbh its not okay

Honestly, what are you doing right now?: uhh this meme and watching Pyrocynical

Honestly, have you done something bad today?: no

Honestly, do you watch Disney Channel?: nope

Honestly, who is the last person you talked to on the phone?: I don't remember no one talks to me

Honestly, are you jealous of someone right now?: Kinda?? its invalid tho 

Honestly, what makes you mad most of the time?: Theres a lot but. once again it doesn't matter

Honestly, do you bite your nails?: YES ITS A HUGE ISSUE FOR ME

Honestly, do you want to see someone this very moment?:MY DOGGO,,

Honestly, are you keeping a big secret right now?: I don't even know tbh

Honestly, do you have a friend you don't actually like?: Nah, if I don't like you youll know

THE CANS:

Can you blow a bubble?: what does this mean like?? yeah I gUESS?

Can you dance?: no

Can you do a cart wheel?: NAH

Can you tie a cherry stem with your mouth?: I ALMOST CAN

Can you whistle?: Yeah

Can you wiggle your ears?: no??

Can you wiggle your nose?: NO??

Can you roll your tongue?: no

Can you make a clover with your tongue?: what does trhis mean

ANGER SECTION:

What do you do when you're mad?: Sit in my own anger and fester until I just tire myself out and then im back to my usual "I bury my feelings"

What's the worst thing you've done when you were mad?: I don't know, I guess I just drag on situations really long and drag people who i'm angry at

Ever made anyone cry when you were mad?: I probably have

CRYING SECTION:

Ever really cried your heart out?: oh yeah 

Ever cried yourself to sleep?: a lot, yeah

Ever cried on your friend's shoulder?: Nope

Ever cried over the opposite sex?: what does this mean

Ever cried over the same sex?:  hewwo?

Do you cry when you get an injury?: I GOT A DEEP CUT BY BARB WIRE AND DIDNT CRY SO UH. NO.

Do certain songs make you cry?: UHH YEAH Clairvoyant by The Story So Far

Do certain movies make you cry?: JURASSIC WORLD FALLEN KINGDOM IMPALED MY HEART AT CERTAIN PARTS BUT IW DOES THAT TOO

HAPPY SECTION:

Are you usually a happy person?: depends

What makes you the happiest?: Talking to my friends and hanging with em, I love going around town with my fwiends

Does being with your friends make you happy?: of course!!

Do you believe in yourself?: no

Do you wish you were happier?: Sometimes but I know I couldn't get there

Is being happy overrated?: I think its great to feel happy ! but it shouldn't be a forced thing

Can music make you happy?: Yeah!! 

LOVE SECTION:

How many times have you had your heart broken?: 3 times 

Have you ever loved someone so much that you'd die for them?: Yep! I would throw down my life in an instant for the person I love

Has anyone besides your friends and family ever said 'I love you'?: Yeah

HATE SECTION:

Do you actually hate anyone?: hating people is a waste of time tbh. I just don't give a fuck about them and I just push em out of my life. 

Have you ever been on a hit list?: idk

Are you a mean bully?: I HOPE NOT

Do you hate George Bush?: I don't remember him

SELF ESTEEM SECTION:

Is your self-esteem extremely low?: yep

Do you think you're good looking?: nope

Do you wish you could be someone else?: yeah

LOOK AT ME:


What is your current hair color?: blonde with bleached tips

What is your eye color?: gray blue

What is your skin tone?: kinda tan

Current piercings?: none

Have any tattoos?: none

Straight hair or curly?: I have wavy hair

CURRENTLY WEARING:

What shirt are you wearing?: a hoodie

Necklace(s)?: None

Shoes?: none


HAVE YOU EVER:
Hugged someone?: Ye!

Been on the phone until the sun came up?: uhh once

Laughed so hard you peed in your pants?: no but ALMOST

Laughed so hard you cried?: YEAH LITERALLY ALL THE TIME

Got in a fight with someone?: who hasnt

THE LAST:

Person you talked to in person?: My sister

Person you talked to online?: Cablnet-Man I grounded him

Person you hugged?: I don't remember

RANDOM:

Do you like surveys?: No

Do you get along with your parents?: yeah

Do you have mental breakdowns?: a lot yeehaw


CURRENT:

Current mood: tired

Current music: The Wombats - Bee-sting

Current hair style: looong

Current crush: foxryk 

Current thing I ought to be doing: hw

Current windows open: discord, Edge, Animate, yt

Current desktop picture: The Yutyrannus dossier from ARK: survival evolved 

THE DIDS:

Did you ever get into a fist fight in school?: no

Did you ever run away from home?: Im too pussy for that

Did you ever want to be a doctor?: I wanted to be a vet

Did you ever want to be a fire fighter?: no

THE DO'S:
Do you know how to swim?: Yeah!

Do you like roller coasters?: depends

Do you own a bike?: No

Do you think you could handle the stuff they eat on those reality shows?: YIKES

THE DOES:

Does hair loss run in your family at all?: nop

Does your car get good gas mileage?: I don't drive whips

Does your family have family picnics?: no

THE HAVES:

Have you ever been on a plane?: yeah

Have you ever been to the ocean?: Yeah!! my favorite place

Have you ever painted your nails?: nope

THE HOWS:

How tall are you?: 5'10 / 5'11 its never one or the other

How much money do you have on you right now?: none

THE LASTS:

Last person you hung out with?: Uhhh my friends at school

Last thing someone said to you?:  "no papa" - Cablnet-Man 

Last thing you said out loud?: "my back hurts" 

THE WHATS

What are you listening to?: ?? Bee-Sting the wombats

What is the weather outside?: STORMING

What radio station do you listen to?: Alt Nation

What was the last restaurant you ate at?: A café my grandma used to work at when she was 15

What was the last thing you had to drink?: water mmm

What was the last movie you watched?: Jurassic Park 2
Recommended Journals
TOS - Terms of Service
By commissioning me in any kind of way, you are agreeing to the terms of service below. Any statement can be bound to change if discussed with me, the artist, prior to the commission. I. GENERAL TERMS. Please write in a clear and nice manner. Provide neat references. Not a wall of text. Any ill behaviour will not be tolerated and your commission will be canceled if it occurs. Follow the rules provided in the commission journal, YCH or Adoptable deviation. If you fail to follow the rules provided I have the right to decline your commission. II. PAYMENT All commissions must all be paid in full upfront. The currency accepted is DeviantArt
Attack on Titan Comics, part 2
http://attackonarchive.tumblr.com/post/89194399569/surfacage-armin-gets-fan-mail-every-mail-call https://www.pinterest.com/pin/466615211364682286/ https://www.pinterest.com/pin/384283780677655230/ https://funnymama.com/post/214085 http://joyreactor.com/post/955416 http://www.funnyjunk.com/Attack%20on%20titan%20comp%203/funny-pictures/5350313/ http://rebloggy.com/post/comic-comics-snk-attack-on-titan-eren-jaeger-armin-arlert-jean-kirschtein-eremin/75905575321 http://torashii.tumblr.com/post/55955965850/a-comic-about-eren-who-turned-into-a-child-by-one Part 2: http://torashii.tumblr.com/post/56895441068/a-comic-about-eren-who-turned-in
Small pixel raffle - WINNERS ANNOUNCED
UPDATE: Thank you all for being so patient with me working out the raffle tickets! And thank you all so much for joining! I'll announce the winners now, I used random.org for this ♥ 1ST PLACE: Which is ~ninihaha (https://www.deviantart.com/ninihaha) Congrats! I laughed when I saw you pop up and I told Stockinghime (https://www.deviantart.com/stockinghime) 2ND PLACE: Which is: (I realize I accidently put the wrong number in their first ticket section but their tickets are still correct. Sorry if it confuses anyone //sobs) :iconmousymika: Congrats! Both of you may note me or message me on discord and tell me which icons you'd like and which ocs! ♥ My discord is: ❀𝐻𝒶&#1200
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (4)
WxnderWall's avatar
WxnderWall|Hobbyist Digital Artist
💕💞💝💓💗💘
Reply  ·  
StarriiArii's avatar
StarriiArii|Hobbyist Digital Artist
oH SHIT I JUST DID THIS MEME WTF ILY2 STINKY HO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply  ·  
Cablnet-Man's avatar
Cablnet-Man|Hobbyist Digital Artist
CRYING
Reply  ·  
©2019 DeviantArt
All Rights reserved