Shop Forum More Submit  Join Login
PL rampant chibi stupidity by kinbu PL rampant chibi stupidity by kinbu
... ::snickers:: I'm sure this has been done a thousand times. But Howie and I were talking about it and I told him I'd do this. How sad that *this* is my first Pauly/Lucci pic.

Done in Painter XI... which does not lend itself well to the style I usually color my chibi doodles in.
Add a Comment:
 
:iconcrazyfishie:
CrazyFishie Featured By Owner Dec 10, 2006  Hobbyist
XD THAT'S SO AWESOME!!!
Reply
:iconmermerawolf242:
mermerawolf242 Featured By Owner Nov 9, 2006  Student Traditional Artist
<3 ur chibis ^_^ u gotta make more Paulie Lucci (or Luffy Lucci weird yes but hot nonthe less) u rock >o<
Reply
:iconthe-bosetsu:
the-bosetsu Featured By Owner Jul 4, 2006
omfg * ded

Have no words - just dying with laghter XD
Reply
:iconpirateneko:
pirateneko Featured By Owner Feb 15, 2006  Hobbyist General Artist
hahahaa!!! ah Hattori is such a little perv! omg I love this! X3
Reply
:iconmajoradrakken:
MajoraDrakken Featured By Owner Jul 12, 2005  Hobbyist Digital Artist
XD thats awesomely funny
*cough*
Reply
:iconmatoko-shizaki:
Matoko-Shizaki Featured By Owner May 26, 2005
This is wonderful! The pigeon... god, imagine all the times that that pigeon is really annoying....
Reply
:iconteacuplion:
TeacupLion Featured By Owner Dec 27, 2004  Professional Artisan Crafter
Oh, man!! That is so cute. And funny. I think this pairing rubs me the right way.
Reply
:icono0satsuki0o:
o0Satsuki0o Featured By Owner Dec 14, 2004   Filmographer
:rofl: It's true!!
Reply
:iconkurotoshi:
kurotoshi Featured By Owner Dec 6, 2004
This was coming XD! :heart: I love it!
Reply
:icondarkpyro:
darkpyro Featured By Owner Dec 5, 2004
XD Aw, scarily cute. <3 Hattori creeps me out sometimes 0:
Reply
:iconhyacynth:
hyacynth Featured By Owner Dec 5, 2004
XD I'm a sucker for Hattori jokes
Reply
:iconhyacynth:
hyacynth Featured By Owner Dec 5, 2004
XD I'm a sucker for Hattori jokes
Reply
:iconmeiyanohi:
MeiYanohi Featured By Owner Dec 5, 2004  Professional Interface Designer
LMFAO BWAHAHAHA omfg the bird... Hattori is just scary... and wow. Awesome.
Reply
:iconai-lupin:
Ai-Lupin Featured By Owner Dec 5, 2004
Hattori.....XD
Reply
:iconfirnantowen:
firnantowen Featured By Owner Dec 5, 2004
OMFG HAHAHA!! XD XD I personally have never seen this done before before, so it's really funny for me ;D. Woo...I have not drawn any real Lucci x Pauly either..I seem to like Kaku and Pauly better XD;.
Reply
:iconkaleic:
KaleiC Featured By Owner Dec 5, 2004  Hobbyist General Artist
YESSSS XD Hattori makes teh sexy sounds!!! I really gotta do a nicer pic of that. I did like, a budget comic of it XD;; This is AWESOMELY HAWT!
Reply
:iconkattlegnat:
kattlegnat Featured By Owner Dec 5, 2004
*doesn't wanna be TOO bitter and not comment*

....I like Pauly's socked feeties.
Reply
:iconmuurahaiskarhu:
Muurahaiskarhu Featured By Owner Dec 5, 2004
:XD: pr0n Hattori. :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 5, 2004
Image Size
218 KB
Resolution
588×699
Link
Thumb

Stats

Views
2,696
Favourites
60 (who?)
Comments
18
Downloads
255
×