Shop Forum More Submit  Join Login
Stewie by kilroyart Stewie by kilroyart
Stewie from Family Guy! i think i saw this on a t-shirt?
Add a Comment:
 
:icondfnoble:
DFNoble Featured By Owner Oct 2, 2010
Great job. Little Stewie's out to boss the world! Wipe your own tush, little brat.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Nov 28, 2010
thank you so much :D
Reply
:iconkstill93:
kstill93 Featured By Owner Nov 29, 2007
... circular motion, one finger. And don't you look at me!!!
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jan 24, 2008
lol so very funny :lmao:
Reply
:iconstock-by-michelle:
Stock-By-Michelle Featured By Owner Sep 24, 2007   Photographer
Funny, I love Stewie, featured this in my weekly journal.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jan 25, 2008
you really did? i'm so honored :D
can you link me to it please? thats if you still have it?
i would have checked it out when you first posted this...but for so long my PC has been down :(
Reply
:iconstock-by-michelle:
Stock-By-Michelle Featured By Owner Jan 25, 2008   Photographer
I had it up a while ago, I have a new theme going now.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jan 27, 2008
ah i see i see :)
Reply
:iconcptbaseballbat-boy:
CptBaseballBat-Boy Featured By Owner Apr 29, 2007
hehe awesome
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner May 9, 2007
thanks so much :D
Reply
:iconnishomay:
Nishomay Featured By Owner Jan 15, 2007
hahahahahhaa hilarious
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner May 9, 2007
very happy ya like it :w00t:
Reply
:iconnishomay:
Nishomay Featured By Owner May 10, 2007
welcome! :)
Reply
:iconjthmsquee:
JTHMsquee Featured By Owner Oct 17, 2006   Filmographer
lolz funnie :D but it wuld be funniea with 'wipe my ass'
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Oct 17, 2006
lol i thought of that =P
Reply
:iconanim8ergrl:
Anim8erGrl Featured By Owner Aug 15, 2005  Professional Digital Artist
aww i just noticed this one! i love it! and i love stewie! haha he's so funny, great job once again.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Aug 15, 2005
I'm so happy you like it :D
happy to hear from you :w00t:
Reply
:iconr-w-shilling:
r-w-shilling Featured By Owner Aug 2, 2005   Digital Artist
knew it was from a t-shirt the moment i saw it :P. Least im not the only family guy fan here
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner May 9, 2007
yeah this is from a t-shirt :D
sorry for such a late response :(
Reply
:iconbakakoneko-sama:
BakaKoneko-Sama Featured By Owner Jul 29, 2005
Haha so funny! I love stewie!
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jul 29, 2005
Stewie is the best!
Reply
:iconbakakoneko-sama:
BakaKoneko-Sama Featured By Owner Jul 30, 2005
After Quagmire (I don't know how to spell it), he's amazing!
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jul 30, 2005
good one!!!
Reply
:iconeurasianrose86:
eurasianrose86 Featured By Owner Jul 28, 2005
never seen this,but its so dam cute!! gr8job! hehe
Reply
:iconeurasianrose86:
eurasianrose86 Featured By Owner Jul 29, 2005
no i havent :) maybe because i lived in asia all my life.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jul 29, 2005
you've never seen the shirt? or the show? i hope you've seen the show?! :D :D :D
Reply
:icondahdtoudi:
Dahdtoudi Featured By Owner Jul 28, 2005  Hobbyist General Artist
LOL!! :rofl: That's hillarious!!! Stewie's my fav!!! :clap:
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jul 29, 2005
Stewie is the Best!!! this is my fav......:blahblah:
Reply
:icontimephantom:
TimePhantom Featured By Owner Jul 28, 2005   Traditional Artist
Very good pic.
Reply
:iconkilroyart:
kilroyart Featured By Owner Jul 29, 2005
thank you =p
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 27, 2005
Image Size
180 KB
Resolution
832×608
Link
Thumb

Stats

Views
2,324
Favourites
48 (who?)
Comments
30
Downloads
489

Camera Data

Make
HP
Model
HP psc2350
Date Taken
Jul 26, 2005, 7:35:45 PM
×