Shop Forum More Submit  Join Login

People say I'm not making stuff that appeals to them yet when asked no one will tell me what they want??? 

100%
4 deviants said Comment?

Devious Comments

:iconaoifoxtrot:
AoiFoxtrot Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
I have the problem of, people tell me what they want, or I make polls an people respond to it...but when I do the thing they want I get no response or people interesting in buying lol
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
I've done that before, people said they'd buy a style and then when it comes to it they're not interested. 
Reply
:iconaoifoxtrot:
AoiFoxtrot Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
yup. or they tell you its too expensive lol
Reply
:icongeneral-kel:
General-Kel Featured By Owner Aug 24, 2016
Try to draw humans, they're popular for commissions.
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
I already have humans as an option but in anime style, I rarely ever get commissioned to draw people 
Reply
:icongeneral-kel:
General-Kel Featured By Owner Aug 24, 2016
Don't know then. When I'm searching for commissions I see everywhere journals requesting humans so I thought about it.
Reply
:iconsassymelvin:
SassyMelvin Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I know exactly what you mean :/
I'm having trouble with my commissions too.

From your stuff I liked those jewel adopts you were doing and I also like those emoji icons you did for a bit. I also think your ych are cute
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
I'm short on ideas for the gems atm, my design skills just ain't up to scratch.
Emoji icons? which ones?? I've done 2 different styles ^^

I'll try a few YCHs 
Reply
:iconsassymelvin:
SassyMelvin Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Traditional Artist
keyarahedgehog09.deviantart.co…
These ones where you'd pick the face and draw it. They're cute

Ah understandable, adopts can be pretty has to do at times.
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
ah I remember them, they were pretty quick and easy to do. Maybe I'll bring them back...

With coming up with designs it's one thing you need a lot of inspiration and ideas for, I'll probably do them again just not for a while.
Reply
:iconsassymelvin:
SassyMelvin Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I see you did awesome so getting another one :love:

Yeah I know where your coming from. I actually want to make a new male characeter but have had no luck with ideas XD
Reply
:iconkeyarahedgehog09:
KeyaraHedgehog09 Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeah, they're pretty easy to do so it should be a nice thing to settle with after I get back. 

Males are my one weakness, Female designs I could do all day but males I'm just stumped. I have to redesign Demon cuz he looks too much like Sonic but I just dunno what to do with dat hair BI 
I'm like the worst person for designing anything XD
Reply
:iconsassymelvin:
SassyMelvin Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Easy commissions are always nice.

I'm pretty bad at them too. I wanted to make a younger one about CeCe's age or so. But I suck at them and can't even think of an animal to do so yeah XD
My friend is really good at drawing guys 
Reply
:icontoni-technaclaw:
Toni-Technaclaw Featured By Owner Aug 24, 2016  Hobbyist Digital Artist
Well I Like Sexy Furries in Harem outfits, Tight Latex, Or Nothing at all :Wiggles ass:
Reply
Add a Comment:
 

Poll History