Shop Forum More Submit  Join Login
New Year, new art!  1-1-16 by KelleeArt New Year, new art!  1-1-16 by KelleeArt
One of my goals is to push myself this year - try to do more digital painting, more character design...   So I got all inspired tonight and BAM!  Things I don't really do that often. A bit of character design, digital painting instead of vector...and....waitaminute....a BOY?!  Yeah, so off to a good start!  I hope I can do a little color study every day....we'll see how that goes though! 

Happy New Year everyone!


WEBSITE  || INSTAGRAM  ||  FACEBOOK  || TUMBLR||  TWITTER || YOUTUBE  ||  STORE  ||  PATREON  ||  LIVESTREAM

Add a Comment:
 
:iconderekprince-jpg:
derekprince-jpg Featured By Owner Sep 9, 2017  Professional Digital Artist
Love the colors and his expression!
Reply
:iconmay2003flower:
May2003Flower Featured By Owner Jan 3, 2016
CoolLlama Emoji-23 (Shyness) [V1] 
Reply
:iconlesimmons:
LESimmons Featured By Owner Jan 1, 2016
Ooooh, Kellee, ya missed out on the perfect opportunity to run a little New Year caption contest!

Subject: What is he looking up at?
"Whoa, sure are a lotta pencils stuck to the ceiling!"
"Is that Superman?! Oh, no, just somebody's colorful laundry falling out the window."
"Oh, man, I gotta climb ALL those stairs?! That's it, I quit!"
"Did somebody gel my hair again while I slept?"
"What went thump on the roof? Is that...Santa?! Oh, no, just being robbed again, nuts."
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 2, 2016  Professional Digital Artist
LOL oh shoot!  Yeah, that would've been funny!  Hmmmm..... gives me an idea for another drawing ...hehehe
Reply
:icongoddess0fchaos:
Goddess0fChaos Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist General Artist
Happy New Year New year 2016 
Reply
:iconmoltenkitty:
Moltenkitty Featured By Owner Jan 1, 2016  Student General Artist
Haha happy new year ! I can sympathize ~ Boys are such a pain lol.
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
lol 

Happy New Year!  :)
Reply
:iconmr-dewittt:
mr-dewittt Featured By Owner Jan 1, 2016  Student General Artist
lovely work as usual~

and happy new year!
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
Thank you!  And Happy New Year to you as well!
Reply
:iconmr-dewittt:
mr-dewittt Featured By Owner Jan 1, 2016  Student General Artist
you're welcome! and thank you!
Reply
:iconbelle-skies:
Belle-Skies Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist General Artist
Amazing work!!i CANNOT draw guys for the life of me...well, I could try...with practice it would be at least possible...but anyway, wonderful job!!! Happy new year!
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
Thank you!  I have such a hard time with guys - they always end up looking at best like more masculine looking girls lol.  One of my goals this year....learn to draw men!  And yep, it's always just practice!
Reply
:iconbelle-skies:
Belle-Skies Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist General Artist
Yeah! That happens with me, too, every Time! But yeah!! Practice makes perfect!
Reply
:iconmononokodrawing:
MononokoDrawing Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
OMG! Sooo nice^^ HAPPY new YEAR!! :D
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
Thank you!  Happy New year to you too!
Reply
:iconmononokodrawing:
MononokoDrawing Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconmononokodrawing:
MononokoDrawing Featured By Owner Jan 1, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconfoxfromwonderland:
FoxfromWonderland Featured By Owner Jan 1, 2016  Student Traditional Artist
Really nice hairstyle!~
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
Thanks!  ^_^
Reply
:iconkurokeiko:
kurokeiko Featured By Owner Jan 1, 2016   Traditional Artist
OMG! This is so COOOL!!!!!! :)
Reply
:iconkelleeart:
KelleeArt Featured By Owner Jan 1, 2016  Professional Digital Artist
Thank you!  ^_^
Reply
:iconkurokeiko:
kurokeiko Featured By Owner Jan 1, 2016   Traditional Artist
You're welcome! ^_______^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 1, 2016
Image Size
312 KB
Resolution
956×954
Link
Thumb

Stats

Views
2,790
Favourites
222 (who?)
Comments
22