Kayhia's avatar

Kayhia

we found wonderland
158 Watchers10 Deviations
14.3K
Pageviews
Deviations are on the horizon
Watch Kayhia to be the first to see new deviations.
lyzir
aetheriaa
ellipsiem
Belleo
JValdis
mikipup
flickahorses
babycell8
Narcissiist
KittCha
Blue-Sky-Studios
akramkamil
cakecrumbs
Priya-Aishia
Olga5
Vikarus
moosje
salomnsm
a-blue-ribbon
WishmasterAlchemist
nettlebird
LeighFields
DirtySunshine95
birdily
equustock
Plu-Perfect
raviyn
Artist // Hobbyist // Digital Art
  • July 15
  • United States
  • Deviant for 11 years
  • She / Her
Badges
I've seen it: It's Coming -- Stay Tuned!
Super Albino Llama: Llamas are awesome! (253)
My Bio

Favourite Movies
Nemo, Secretariat, The Avengers, and Spirit
Favourite Books
Divergent, Insurgent, Bad Girls Don't Die
Tools of the Trade
Photoshop CS6, Photoshop Elements 11, and a Wacom Bamboo Splash

hi again

0 min read
holy shit it's been a long time. and i'm really only back to be petty, if i'm honest. when i was on this website 5+ years ago, i was facing a lot of crap from other artists who were surprisingly rude. first it was one of my characters who some claimed looked really similar to another. i do see the similarities, but i didn't design my character. in fact, i had no say in the matter. so to those who were disrespectful to me about that: sorry! THEN a little later i wanted a username change. i picked a new name that was slightly similar to another artist on here. do you know why? it was because i admired their work. but then said artist AND her fr
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
OFFERING 720 POINTS FOR 9 PASSES ON HOWRSE OR 80 POINTS PER PASS
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Paying points for passes!

3 votes
lalalalala
note me or comment plz
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Profile Comments 685

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
BRUH HOW YOU BEEN IT"S YA MF BIRTHDAY SOON
YOU BUTTHOLE WHERE HAVE YOU DISAPPEARED TO
yeah i kinda dropped off the face of the earth :l manipping isn't rlly that fun for me anymore which is sad but oh well
haven't been on here for a while smile icon 
ih can me put up your art work all horses on my pinterest?