Shop Forum More Submit  Join Login
I need a vacation... by KatayClysm I need a vacation... by KatayClysm
What the title says...

Corel Draw, Photoshop and some photos taken during the weekend.
Add a Comment:
 
:iconsuperga:
superga Featured By Owner Jun 6, 2007   Digital Artist
very nice piece.fav
Reply
:iconmash11:
Mash11 Featured By Owner Jun 26, 2006
me too
Reply
:icondwhilton:
dwhilton Featured By Owner Jan 22, 2006
man thats amazing
Reply
:iconladywilma:
ladywilma Featured By Owner Jan 11, 2006
this reminds me of the video for 'go' by lemon jelly.
love it!
Reply
:iconusagitenshi:
UsagiTenshi Featured By Owner Apr 14, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Do you do advertisements for companies and stuff? I think you could (this would make a great poster!)
Reply
:iconusagitenshi:
UsagiTenshi Featured By Owner Apr 3, 2005  Hobbyist Traditional Artist
Don't we all?


I'll come back when I can actually write something decent on it. But it IS really good (like all your stuff! :w00t!:)
Reply
:iconorangecasket:
orangecasket Featured By Owner Apr 1, 2005
very cool.
great choice of color, composition, and i dig the subject. superb job.
Reply
:icon1malebolgia1:
1Malebolgia1 Featured By Owner Mar 28, 2005  Hobbyist
I also need a vacation... a long one... a really long one...
Reply
:iconblackdogita:
BlackDogITA Featured By Owner Mar 26, 2005
what are the changes from the precedent release?
Reply
:iconl0natic:
l0natic Featured By Owner Mar 8, 2005
cool design, i like the use of the colors..i really like the fact that u have a very slight drop shadow behind the "painting" (if thats what u would call it)
Reply
:iconmoonknight:
Moonknight Featured By Owner Feb 21, 2005   General Artist
gostei da dinamica ^_^
Reply
:iconchris16:
chris16 Featured By Owner Jan 22, 2005
really unique i like this piece alot :D :thumbsup:
Reply
:iconpinkcookie:
pinkcookie Featured By Owner Jan 17, 2005
pretty damn awsome work:nod:
Reply
:iconrockst3ady:
rockst3ady Featured By Owner Jan 17, 2005  Professional Digital Artist
AWESOME! I love this one, and i need a vacation too. Im counting the days to February 12th ;-)
Reply
:iconjessicaddict:
jessicaddict Featured By Owner Oct 24, 2004   Digital Artist
DAMN.. looking at my favorites and seeing this.. I LIKE IT ALOT.. i think im gonna make a picture something like yours
Reply
:iconnichols:
Nichols Featured By Owner Oct 24, 2004   Photographer
Fantastic. What a mind you have! +Fav
Reply
:iconacid666:
Acid666 Featured By Owner Oct 12, 2004
Stunning work. Absolutely gorgeous! :+fav:
Reply
:iconfusiom:
fusiom Featured By Owner Oct 5, 2004
I love it!! I want a poster of it!!
Reply
:iconpaul0v2:
Paul0v2 Featured By Owner Aug 30, 2004
i lov the style man.. this is the kinda a shit a try to make but i cant.. dunno why..
by the way.. i checked out ur gallery man.. fucking sweet.. full of great pieces..

meus parabens.. :+fav:
Reply
:iconnoviq:
noviq Featured By Owner Aug 24, 2004  Professional Interface Designer
Gorgeous! Great colors and amazing composition! :+fav:
Reply
:iconshapelesss:
shapelesss Featured By Owner Aug 11, 2004  Student
oh man! incredible stuff! really really nice! ;)
keep the good job :giggle:
Reply
:iconmspenc121:
mspenc121 Featured By Owner Aug 1, 2004
another kickass piece... I love your style, keep it up +fav
Reply
:iconbigf00t:
BIGf00t Featured By Owner Aug 1, 2004  Hobbyist Photographer
wonderful job! :+fav:
Reply
:iconcrazylynx:
crazylynx Featured By Owner Jul 27, 2004
wow, very nice. sweet smooth vector work as always, and great style and colors. looks great. gotta +fav it
Reply
:iconkridian:
kridian Featured By Owner Jul 27, 2004
THIS IS GORGEOUS!!! OMG!!! the colors.....the composition..everything!! favs
Reply
:icongeminimoon:
GeminiMoon Featured By Owner Jul 26, 2004
:clap: amazing :D it could be some commercial to a summer spot... love the colours... luv it :+fav:
Reply
:iconoutfromunder:
OutFromUnder Featured By Owner Jul 26, 2004  Student
Omg :S How do you do it?? Fabulous work yet again KatayClysm :)
Reply
:iconfrescendine:
frescendine Featured By Owner Jul 25, 2004  Hobbyist Photographer
Great job brother...
Reply
:iconiloveynkbldd:
iloveynkbldd Featured By Owner Jul 25, 2004
The colors are raddical and love the wayy you put it. Sooper konsept ... totally dude, cheers :)
Reply
:icondingusmcgee:
DingusMcGee Featured By Owner Jul 25, 2004
fucking awesome
+fav x 100
Reply
:iconprind:
PRIND Featured By Owner Jul 25, 2004
amasing!
Reply
:iconipholio:
ipholio Featured By Owner Jul 25, 2004  Professional Interface Designer
awesome work man. excellent retro feel to it, and nice colors. GO RETRO. :+fav:
Reply
:iconssdeternity:
ssdEternity Featured By Owner Jul 25, 2004  Hobbyist Digital Artist
ooo I like this! I have no idea why, it's not my usual thing but it really caught my eye. the design is simplistic yet there's so much detail in there! I'ma gonna :+fav: this if you don't mind ^_^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 25, 2004
Image Size
112 KB
Resolution
620×1000
Link
Thumb

Stats

Views
1,909
Favourites
76 (who?)
Comments
42
Downloads
408