Kassak's avatar

when things go wrong...

139 20 5K (1 Today)
By Kassak   |   Watch
Published: August 25, 2008
© 2008 - 2020 Kassak
how much I love these bunch of losers...
We´ll never know if Pietro did that on purpose. And if you ask me, I definitely prefer the underwear of Todd.

Brotherhood (c) Marvel
and the special feature of Kermit the frog (c) Jim Henson
Image size
900x2250px 212.86 KB
Comments20
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
bloody-dents's avatar
bloody-dentsHobbyist General Artist
XD one more time
256NatLiz's avatar
:giggle: rvmp He's got Kermit on his boxers...
icelandicghost's avatar
icelandicghostStudent General Artist
i wish i could draw the guy's like that...so funny and hot!
Skys67's avatar
HAHAHA! I love the fact that Scott had to say nice uniforms! this just made my day!
BreezyWez's avatar
BreezyWezHobbyist General Artist
[link] perfect song fo this ;)
DogDemonAbridged12's avatar
DogDemonAbridged12Student Filmographer
LMAO!!! <D <D <D OH GOD! I'm surprised that hasn't happened before!
Linx8489's avatar
*passed out from laughing to much*omfg he's not wearin underweare today n lol toads underwear lol I love it
cindys-broken-glass7's avatar
cindys-broken-glass7Hobbyist Artist
OMG!!!! BLOB'S NOT WEARING ANY UNDERWEAR!!!!! :lmao:
Teentitansgo144's avatar
i love todd's boxers and scotts comment on lances "uniform
Mystique84's avatar
...always wondered this...always
capyosa's avatar
hahaha who thought that freddy'd go comando on us? XD
autumn-singer's avatar
Blob = Adorable, especially in the last scene<3
Todd - Hahaha, that's just hilarious! Kermit boxers and his gangsta accent. XD
Lance - The lines in the last scene, lmao. I love his expression...And wait, don't tell me, does the "XXXL" stand for "something," Kassak? ._.

Pietro, the little sneak. XD
Kassak's avatar
Hahaha! I already said... I prefer the kremit boxer... so sexy, no?
Kassak's avatar
and for Pietro... we all know he doesn´t like to receive orders...
miraxterrik's avatar
D:D That's some awesome funny stuff. Omg, Pietro did it on purpose of course, that little jerk:D And I love LOVE Summers' comments:D
shadewatcher2's avatar
shadewatcher2Hobbyist Artisan Crafter
LOL, OMG. I SAY PIETRO DID IT ON PURPOSE THAT'S THE KIND OF SICK SENSE OF HUMOR HE HAS. LOL THAT IS TOO FREAKING FUNNY THOUGH.
EddieSketti's avatar
EddieSkettiStudent General Artist
:rofl: What Rachy said.

I LOVE your drawing style. The way you take the characters and make them your own while still sticking to their individual looks. Pure awesome. MORE please. :D
rainrach's avatar
LO-frikkin-L. Freddy in the buff and Todd with Kermit boxers. Survey says: AWESOME.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In