Shop Forum More Submit  Join Login
:Snake on a Plane: by Karmada :Snake on a Plane: by Karmada
DO WE LIKE BAD PUNS?! YES WE DO!!!

If you tell me nobody's done THIS before, I'll be shocked. SERIOUSLY.

...just a funny Idea I came up with today while at work.

Oh, and for those who DON"T get the joke - the character on the left is from Metal Gear Solid. His name's Solid Snake.

See...? Solid SNAKE. ....SNAKEs on a plane? GET IT! HAR HAR.
Add a Comment:
 
:iconguelpacq:
guelpacq Featured By Owner Apr 21, 2012  Student
"Enough is ENOUGH! I have had it with these MOTHERF***ING SNAKES ON THIS MOTHERF***ING PLANE!" :lmao: :rofl: :lol:
Reply
:iconsynth-nine:
Synth-Nine Featured By Owner Sep 23, 2010  Hobbyist Artisan Crafter
this makes me rofl
Reply
:iconintelligenceice:
intelligenceice Featured By Owner Jul 8, 2010
LOL Snake with a peanut packet~

I love the details on this! :D
Reply
:iconjustshameless:
JustShameLess Featured By Owner Jun 15, 2010
HAHAHAHAHAHAHAA!


You should see the photoshopped Harry Potter version of Snape on a Plane! LOL these are just scarily funny punnies! great job.
Reply
:iconhellgatechronicles:
HellgateChronicles Featured By Owner Mar 18, 2009   Photographer
nice job dude
Reply
:iconzombiekitty3:
ZombieKitty3 Featured By Owner Feb 21, 2009
ive actually never seen anyone do this befor your the first lol so awsome.
Reply
:icongalaxy1701d:
galaxy1701d Featured By Owner Feb 7, 2009
*several hours later*

Snake: ...zzz...LIQUID!...zzz...
Reply
:iconblackdogdemon89:
blackdogdemon89 Featured By Owner Sep 24, 2008  Student General Artist

omg

i love this! xDDDDD

bad puns rule
Reply
:iconmeirenee:
MeiRenee Featured By Owner Sep 5, 2008
lol, cute pic and pun
Reply
:iconringtailed-alchemist:
Fucking. Win. LMAO:heart:
And seriously. I didn't see this pun being used anywhere so it's new :'D I love it.
Reply
:iconkamenzero:
KamenZero Featured By Owner Apr 14, 2008
this is the first time I've seen it done. Been playing the first three MGS games for the past week and have never thought of that. INSTA-FAVE!
Reply
:iconzhaneel:
Zhaneel Featured By Owner Jan 25, 2008
AAAAAH!

...I laughed out loud and said "AHAHA, Snake on a plane!"

...my parents are looking at me funny now...
Reply
:iconalbinoshadow:
albinoshadow Featured By Owner Dec 11, 2007  Hobbyist General Artist
Mm. Peanuts.
Reply
:icondarkangel51:
darkangel51 Featured By Owner Oct 2, 2007
omg that is soo funny. i get the pun. tis a good pun if i do say so myself. congrats
Reply
:iconmaddeningtruth:
MaddeningTruth Featured By Owner Sep 22, 2007
lol great use of word play ^^
Ocelot: "i hav had with this fomer Mucking snake on this fomer mucking plane X("
Reply
:iconsmithkakarot:
Smithkakarot Featured By Owner Sep 21, 2007
Who's that sitting next to Snake? It looks suspiciously like Raiden...
Reply
:iconwildrook:
wildrook Featured By Owner Jul 27, 2007
I get the joke, but I had Cheetos on my plane trip to Washington DC.
Reply
:iconcollision-course:
Collision-Course Featured By Owner Jun 29, 2007
The story of one man and his nuts...
Reply
:iconclockworkbuzzard:
ClockworkBuzzard Featured By Owner May 16, 2007
Haha, this is hilarious. xD Nice.
Reply
:iconhuyosumi:
Huyosumi Featured By Owner Apr 25, 2007  Hobbyist Digital Artist
hmmm, sexy snake, on a plane no less, ah to be the fangirl to sit next to him...
Reply
:iconemotwo:
emotwo Featured By Owner Mar 1, 2007  Hobbyist Traditional Artist
This is more awsome then that bloody movie XD
Reply
:iconcollision-course:
Collision-Course Featured By Owner Feb 28, 2007
PEANUTSSSSS! The look in his face! Classic!
Reply
:iconironrosepetal:
IronRosePetal Featured By Owner Feb 4, 2007  Hobbyist Digital Artist
XD!!!!!
Reply
:iconwizeman4ever:
Wizeman4ever Featured By Owner Oct 27, 2006
HAHAHA!
Reply
:iconkristoski:
Kristoski Featured By Owner Oct 17, 2006
Wow, I can't believe I never commented on this one.

"Snake? SNAAAAAAAAAAAKKKKKKEEEEEEEEE!"
"What the crap?" -Kerri

Truly hilarious, dear. ;P
Reply
:iconagu-fungus:
Agu-Fungus Featured By Owner Oct 7, 2006  Hobbyist Digital Artist
This never gets old... hopefully.

"Snake's on the freakin' plane!!!!!!!!!"
Reply
:iconterrents:
Terrents Featured By Owner Sep 27, 2006   Photographer
i love the experetion on the passengers face XD
Reply
:iconker-plop:
ker-plop Featured By Owner Sep 21, 2006  Hobbyist Writer
(Rimshot)
Reply
:iconanimetist:
animetist Featured By Owner Sep 21, 2006  Hobbyist Digital Artist
lol!
Reply
:iconghost-spectre:
Ghost-Spectre Featured By Owner Sep 15, 2006
That is funny. Truely hilarious.
Reply
:iconchoco-kun:
Choco-Kun Featured By Owner Sep 14, 2006  Professional Filmographer
Looks like he can't open the peanuts...
Reply
:icondrakered:
drakered Featured By Owner Sep 14, 2006  Hobbyist Traditional Artist
Genius! It makes perfect sense. Wish I'd thought of it first. ;)
Reply
:iconrurouni-elf:
Rurouni-Elf Featured By Owner Sep 14, 2006  Hobbyist Artisan Crafter
*Snort* Haaahahahah, love it! Poor innocent bystander..er, bysitter?
Miss seeing you at the Rennie table! *HUG*!
Reply
:iconkarmada:
Karmada Featured By Owner Sep 14, 2006  Hobbyist General Artist
I miss being there! *hug!*
Reply
:iconcarmelpixie:
carmelpixie Featured By Owner Sep 14, 2006
That is TOO funny! :D I think I've heard someone make a comment about Snake on a plane, but a drawing is even better!
Reply
:iconquerulousartisan:
querulousArtisan Featured By Owner Sep 14, 2006   Digital Artist
XD I have to fav this!
Reply
:iconflamealchemistroy:
FlameAlchemistRoy Featured By Owner Sep 14, 2006
Such a bad joke.

Though I laghed ^^;
Reply
:iconflamealchemistroy:
FlameAlchemistRoy Featured By Owner Sep 14, 2006
laughed*


curse me spelling
Reply
:iconmathowamew:
Mathowamew Featured By Owner Sep 14, 2006
At first, when I read the caption.. I thought maybe it was one of thoes andacondas on the TOP of the plane. I think you've been working too hard.
Reply
:iconanimetie:
Animetie Featured By Owner Sep 13, 2006   Digital Artist
Did he bring that bag of nuts with him? Cause if so, I suspect meat.
Reply
:iconwincenworks:
wincenworks Featured By Owner Sep 13, 2006  Hobbyist Digital Artist
:lol: We need more of these jokes, they have to be done! :D

Great piece, I love the bystander's reaction to recognizing him.
Reply
:icontagrendar:
TagRendar Featured By Owner Sep 13, 2006
Now if it had been one of your pilots or something sitting next to him (one of the very puny ones) it would have been perfect.....

...for some reason, I'm reminded of Burn, though. I don't know why. Maybe because Jen and I were talking about him in the car the other day. *shrugs*
Reply
:iconkarmada:
Karmada Featured By Owner Sep 13, 2006  Hobbyist General Artist
*belts out at top of lungs* "At first I was afriad I was petrified...!"

or was that poor Crash we did that to....
Reply
:icontagrendar:
TagRendar Featured By Owner Sep 20, 2006
No, no. It was Burn. Crash was the one that would look at you and forget you weren't his Alexis. And then he'd remember and would cry, but wouldn't want you to KNOW he was crying.
Reply
:iconkarmada:
Karmada Featured By Owner Sep 22, 2006  Hobbyist General Artist
Oh yeah. Didn't I bean him in the head with a HUGE wrench accidentally? Then slapped him into unconciousness....?
Reply
:icontagrendar:
TagRendar Featured By Owner Sep 25, 2006
Yes. Yes you did. And he tried not to cry (...but failed his check to remain conscious).
Reply
:iconrionofbahamut:
rionofbahamut Featured By Owner Sep 13, 2006
Snakes in a cardboard box!
Reply
:iconkarmada:
Karmada Featured By Owner Sep 13, 2006  Hobbyist General Artist
Even more dangerous AND covert!
Reply
:iconkeiko-cha:
Keiko-cha Featured By Owner Sep 13, 2006  Hobbyist Digital Artist
lol cool
Reply
:iconfaekins:
Faekins Featured By Owner Sep 13, 2006
LMAO! That's awesome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 13, 2006
Image Size
99.0 KB
Resolution
650×627
Thumb

Stats

Views
6,256
Favourites
167 (who?)
Comments
54
Downloads
30