Deviation Actions

Kana-The-Drifter's avatar

Vincent's Fool Day

Published:
227 Comments
16K Views
Vincent is here to Fuck you! Hehehe.. F2U Bloody Vincent (Purple Guy) chat icon.

Hope you like it ^-^

  • Check out my FnaF fanarts!


 Springtrap by Kana-The-Drifter Withered Bonnie by Kana-The-Drifter Mangle by Kana-The-Drifter Vincent Journal Skin by Kana-The-Drifter Nightmare Mangle by Kana-The-Drifter FnaF4 Nightmare Bonnie by Kana-The-Drifter


 Don't ask me about part 2. Do not even think about me drawing part 2. NEVER.

And now.. Tagging my Senpais friends for no reason! :mikerapeface:
:iconprincess-of-pastel::icontoast-n-knives::iconglaceonclac::iconspringbon::iconsenpaikiki::iconfemfoxythepirate::iconstorm-nightshade::iconapplebirdie::iconulterno617:
--------------------------
Time - 3 days :D
Made with Paint Tool SAI
--------------------------
Foxy, Chica, Vincent and Mike© Scott Cawthon
Art© Kana-The-Drifter / Me

Image details
Image size
571x4000px 3.03 MB
© 2015 - 2021 Kana-The-Drifter
Comments226
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
39489's avatar

I SAID GET OFF DAMN IT

SCP173TheSculptureYT's avatar
At least let him finish his shift Vincent
Then you can do it at home with no one to bother you ;)
HugeYoaiFanGirl's avatar
Oh shit! Run boy ruuunnn!
milkboys's avatar
I ship it so
ilu
InsaneGirl2's avatar
was i the only one who saw the purple in the costume?
Roxana-Melisa-Ursa's avatar
Never.mind. *slaps pg*
15xXBlackHorrorXx15's avatar
lol chica's like "Nope!" XD
darkness11111's avatar
Sir-NickBR's avatar
If I Was Mike I Said:Get Off Me NOOOOOWWWWWWW
If Vincent/Purple Guy Say No,I Kick His Balls And I Run With A Troll Face
moonjewela's avatar
if it was me instead of mike: Vincent if you don`t get off me I swear I will make you wish that I had never come to work here.
BaronessCotton's avatar
It´s raping time !

Sorry :D
RoaderTails66's avatar
Me: *Insert the biggest nope in whole universe here*
adamgrbicbibi's avatar
are there any aliens there
RoaderTails66's avatar
Me:I dont think so... Roader: *Checks big nope* Well, there are some space rats (witch are aliens) but there dead
adamgrbicbibi's avatar
is there any weed
RoaderTails66's avatar
Roader: Nitta notta none
realistdepressionman's avatar
Umarłam. XD

Tak z ciekawości, lubisz ten paring, czy tak sobie narysowałaś? :v
Kana-The-Drifter's avatar
Tak po prostu narysowałam :D
Tylko taki problem, że ja PG ze wszystkimi shipuję XDD
realistdepressionman's avatar
No cóż... Ja shipuję go z Mike'em... Ale lubię Mike'a jeszcze z Phonem shipować... No cóż, w sumie to większość paringów jest okej... Meh, bycie yaoistką. XDD
jazjam123's avatar
sorry mike, your on your own with this one
Sourgummi144's avatar
*sits there with Jeopardy music in the background* 



I wonder what the children will look like lenny face 
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In