Shop Forum More Submit  Join Login
★Hello guys! Reporting self to throw some updates! Also thanks for 300 members~!

CLUB-WISE:
①I added a new folder called COMIC STRIPES, so there you can add your comics if you make any (:
②We are already 4 months old lol, so we might be on time on doing some contest, anyone? I must talk about this with Syaomie first though.
③The other day I updated the English translated solo songs database if you haven't checked it~

REGULAR STUFF:
①If you're interested you can check out Len's Monthly Ranking for May | Click here if you don't have a Nico Douga account ! (If someone wants any of the mp3's on the playlist feel free to ask for it btw!)

②As you all already know, There's Project Diva's costume contest, there were 3 outfit's selected for Len:

School Jersey
Winter
Young Adult Dancer (WTF)

Also uploaded at the Project Diva 2nd site

There are still more costumes to come.. so I'm not sure if Len will get anymore (I wouldn't be surprised if he doesn't) but I'm leaving thise as a note☆

There was also announced a DLC pack for project Diva called Motto okawari Rin, Len, Luka which is an extension with more songs (and a Toeto mini game) Len just got 2 extra songs which are Nayuta no kanata made (那由他の彼方まで) and Sandscrapper (サンドスクレイパー)

③Merchandising:
Len's SEGA Prize EX Figure coming out in November
Vocaloid Trading Strap Track 02 from HobbyStock is going to have a Len Keychan in the set~

★Aaaand I think that's it for now!
Add a Comment:
 
:iconmisshelzebet:
MissHelzebet Featured By Owner Jun 22, 2010
Como hoy mi mente no carbura y me di cuenta que tambien hablan espaņol, no creo que tenga mucho problema en escribir en espaņol.

Los trajes del project diva estan lindos, el ultimo me dejo pensando en cosas que...parece un poco chica.

Prometo que si hago algo de Len, lo subire en esa carpetita.

Pues para el concurso me apunto, no tengo ni idea de que sera, pero ahi estare.

Saludos.

(Si es necesario despues pondre en ingles mi comentario)
Reply
:iconhikusa-rockgirl-x:
Hikusa-Rockgirl-X Featured By Owner Jun 22, 2010  Student Digital Artist
Por mi no hay prob XD

El traje se veia cool en los dibujos del diseņo pero siempre tuve mis dudas de como se veria en el modelo 3D, dios, demasiada piel para mostrar XD...

Okidoki~

Eeeee Gracias♥! Estaba hablando con Syao y se nos estan ocurriendo unas que otras cosas para el concurso que esperamos sean del gusto de todos. (・ω・)ノ
Reply
:iconraimeiuta:
raimeiuta Featured By Owner Jun 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
LOL AT LEN'S LAST NEW COSTUME.
If you held a contest, I would try to enter, no promises XD
Reply
:iconhikusa-rockgirl-x:
Hikusa-Rockgirl-X Featured By Owner Jun 22, 2010  Student Digital Artist
Lol I know.

Oh, ok! I'll hope you'll be able to (・▽・)
Reply
:iconhikaru-uke97:
Hikaru-Uke97 Featured By Owner Jun 22, 2010  Hobbyist Digital Artist
yay!! new folder! i might move the doujin pages there :3 tnx tho! :3
Reply
:iconhikusa-rockgirl-x:
Hikusa-Rockgirl-X Featured By Owner Jun 22, 2010  Student Digital Artist
welcome~!
Reply
:iconhikaru-uke97:
Hikaru-Uke97 Featured By Owner Jun 23, 2010  Hobbyist Digital Artist
Yw`!!! ^_^ ♥
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconkagaminelenfc: More from KagamineLenFC


More from DeviantArt



Details

Submitted on
June 22, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
2,101
Favourites
0
Comments
7
×