Shop Forum More Submit  Join Login
Genderbent MasaKai by juke-boxx Genderbent MasaKai by juke-boxx
Well, here's the long awaited Genderbent version of Masamune and Kaira. I wanted to stay as close to their characterizations as possible while expressing the masculinity and femininity of the two characters. I hope you like it! :heart:



Never again will I make a file this large. ;__; Working with this was such a pain in the ass. The app kept crashing and I couldn't even draw the background I originally intended. Never again. OTL</s>
Add a Comment:
 
:iconpriss-bloodempress:
Priss-BloodEmpress Featured By Owner Dec 1, 2014  Student Digital Artist
HOLY MAMA! Dat Male!Kaira is freaking hot!! :faint: 
Hello there Kai-kun :heart: if Masa-chan is not available, I am available :iconlazeplz: ok no
Like always, I'm loving Kaira's colors :heart: And Fem!Masamune's expression is priceless :lol:
They're such a cute couple even with their genders inverted :giggle: 


Now I'm feeling tempted to do a genderbent version of Nile and Momo *dies*
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Dec 1, 2014
Bahahaha!! Omg. :giggle:

And thank you! I'm glad you think that way about them! 

Omg, DO IT!! I would LOVE to see your pairing Genderbent as well. :giggle:
Reply
:iconwearebap:
WeAreBAP Featured By Owner Nov 30, 2014  Student Digital Artist
cutie patoots Llama Emoji-02 (Blush) [V1] Llama Emoji-10 (Shy) [V1]
how do you even draw the bodys like i cant even  Llama-Emoji-12 (Left and Right) [V1] 
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Dec 1, 2014
Thanks!! 

Well, idk. I did some anatomy study and tried to go for some poses of my own. ^^;
Reply
:iconwearebap:
WeAreBAP Featured By Owner Dec 1, 2014  Student Digital Artist
Your perf bby omg cry 
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Dec 1, 2014
Thank you bby Double Pistols and a WinkDouble Pistols and a Wink
Reply
:iconwonchan108:
WonChan108 Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Masterpiece
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
:iconlinkrapefaceplz:
Reply
:iconalorous:
Alorous Featured By Owner Nov 30, 2014  Student Traditional Artist
Look at those beauties *Q* 
they look awesome =w= can imagen this ! :heart: 

OTP OTP OTP :heart:

yes, i can imagen the pain X.X 
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
Haha, yeah. xD
Thanks! I try.

Oh Jesus, what type of pain? o.o
Reply
:iconalorous:
Alorous Featured By Owner Nov 30, 2014  Student Traditional Artist
The painful feeling when artists decide to make a big file when drawing xD 
i can just imagen, my hands gets tired just from traditional drawings xD 

you're welcome! :heart:
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Dec 1, 2014
Oh God YES. The constant crashing was driving me up-the-wall. >.<
Reply
:iconalorous:
Alorous Featured By Owner Dec 2, 2014  Student Traditional Artist
Lol, i can imagen ugh, my hands die after just a line art trational wise OTL
well... it's a pain in the ass for most part so thats why i try to make it less hard for myself haha XD
i get lazy sometimes TT__TT shame on me!!

but you did an fantastic job *v* it's nice to see more art from you :la:
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Dec 2, 2014
I see. xD

And thank you! I haven't exactly done MasaKai in a while, so it feels good to draw them again. :)
Reply
:iconyuzuerinavictoria:
YuzuErinaVictoria Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awesome Picture Chynna :) I ship this pairing :) 
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
Awh, thanks a bunch! I'm honored~
Reply
:iconyuzuerinavictoria:
YuzuErinaVictoria Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
you're welcome :) 
Reply
:iconlightningclawedsky:
LightningClawedSky Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
This is adorable!
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
Thanks! :'D
Reply
:iconbeyblade-princess:
Beyblade-Princess Featured By Owner Nov 30, 2014  Student Digital Artist
Phahahahahhahha XD Just too fabulous D: Masamune looks like "Omg noo ;//.//;" XDD
I loved this draw so much, very well done coloring and shades. Love 
I liek a lot too the pervy and sexy expression of genderKaira Big Fool Emoji-15 (Pervy Blush) [V2] ]
Awsome job dear. :handjob: 
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
Thanks! I'm glad you like it!

(And yeah, I figured Male!Kaira AKA "Kai" would be super forward and flirtatious with poor "Muu-Muu" xD)
Reply
:iconbeck-kun:
Beck-kun Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
This is cute!
Reply
:iconjuke-boxx:
juke-boxx Featured By Owner Nov 30, 2014
Thank you! :,D
Reply
:iconbeck-kun:
Beck-kun Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
welcom <3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 30, 2014
Image Size
2.4 MB
Resolution
1700×2338
Link
Thumb

Stats

Views
837
Favourites
23 (who?)
Comments
29
×