Shop Forum More Submit  Join Login
out on the streets and being attacked by JSMRACECAR03 out on the streets and being attacked by JSMRACECAR03
HOLY DRAWINGS BATMAN ANOTHER DRAWING XD

But yeah I haven't drawn in a while sence making designs for some cars has been my thing I desided to go back to draw and with a interesting car with Reed now is the Carbon Motors E7. The dream cruiser that the police wished they have.. sadly the company went bankrupt after loan denial from Gov and I figured why not try to give mention to the vehicle by putting it in the drawing of Reed being attacked by ether Joes, Green Tempo or his clone... Limited Reed (ask Estefanoida on his origin)

Reed belongs to me

The E7 belongs to Carbon Motors

*this is like a request for :iconestefanoida: and kinda like a gift back to her making the vore pic X3*
Add a Comment:
 
:iconthe-good-wario:
The-Good-Wario Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Writer
Rhythm: What happened dude?
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
Reed: Couple of joes tried to attack me
Reply
:iconthe-good-wario:
The-Good-Wario Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Writer
Rhythm: and they damaged your ride?
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
He nod: just some bullet holes
Reply
:iconthe-good-wario:
The-Good-Wario Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Writer
Rhythm: Oh...ok
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
he nods: Yeah.. woulda been worse.. Limited Reed
Reply
:iconthe-good-wario:
The-Good-Wario Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Writer
(Rhythm shudders)
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
He nods and hugs softly
Reply
:iconxxxxninjagirlxxxx:
xxxxNinjaGirlxxxx Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
Woah wait is reed small? this looks nice btw :D
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
Nah X3 its only the perspective and I guess you can say a chibi X3
Reply
:iconxxxxninjagirlxxxx:
xxxxNinjaGirlxxxx Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
ohhhh ok I understand :D its really good! I don't know how to do car prospectives like that!
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
I try X$
Reply
:iconxxxxninjagirlxxxx:
xxxxNinjaGirlxxxx Featured By Owner Sep 20, 2017  Hobbyist Digital Artist
lol X3
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
X3
Reply
:iconestefanoida:
Estefanoida Featured By Owner Sep 20, 2017  Student Filmographer
So coooool :) I like the perspective of the car, and smol Reed
Reply
:iconjsmracecar03:
JSMRACECAR03 Featured By Owner Sep 20, 2017
Thaaannnks X3
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
September 20, 2017
Image Size
90.4 KB
Resolution
1288×966
Submitted with
DeviantArt for Android
Link
Thumb

Stats

Views
44
Favourites
2 (who?)
Comments
16
Downloads
0
×