Jowybean's avatar

Entaglejacked

281 16 5K (1 Today)
By Jowybean   |   
Published:
© 2013 - 2020 Jowybean
i would have the same face :wtf: as Applebloom right now lol

This is inspired by the illustration Friday Theme this week which is Entangled illustrationfriday.com/

I decided to explored some of my older traditional media the tonal promarkers =D and pencils I used in my University work.

I seriously am considering going much more hands on in my future work :eager: with different media to expand my talent to new areas :pray: . B-)

Check out the project if you have not yet jowybean.deviantart.com/galler…

Until next deviation LATERS Bronies :peace:

edited in Photoshop CS6 with my Wacom tablet 5

is this Cute :meow: Win :winner: Fail :crying:
Image size
2309x3407px 3.61 MB
IMAGE DETAILS
Make
Canon
Model
Canon MP490 series
Software
QuickTime 7.6.6
Comments16
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Nanorider426's avatar
Wahahaha!! XD
BunnySouffle's avatar
BunnySouffleHobbyist Traditional Artist
HAHA lol
idislikecake's avatar
idislikecakeHobbyist Traditional Artist
the damn japenese again?
SwordSparks's avatar
SwordSparksHobbyist Traditional Artist
Do you even need to?
TwilaLullamoon's avatar
TwilaLullamoonHobbyist Artist
Ok AJ
ASK
NerfPony's avatar
NerfPonyStudent Digital Artist
I've seen enough Hentai to know where this is going... No, just kidding, great job!
MrAsianhappydude's avatar
MrAsianhappydudeHobbyist General Artist
I hate you... Newgrounds. Still pretty good work.
Olimpic-Zeuss's avatar
I saw a... work... from tiarawhy that looked disturbingly familiar...
Other than that, nice work with the shadows, and AJ's face looks just like if Andy Price draw it (that's a compliment, sorta)
noobymaniac's avatar
O gawd don't bring the stuff up :(
Olimpic-Zeuss's avatar
I cri eryteim
-Z-
TigroSpottystripes's avatar
Huh, may i join you?
GUILLE832's avatar
LOL! Great pic! I must say that your style reminds me to the comic´s
AgentTasmania's avatar
Fine, I won't ask. *climbs up, cuts her down*
I am left to make up my own, though.
CreepyPasta506's avatar
CreepyPasta506Student Digital Artist
ooooo applejack! ooohs and ahhhs comence!'

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In