jiuge's avatar

and to the promise land

1K 133 33K (1 Today)
By jiuge   |   
Published:
© 2007 - 2020 jiuge
Right now we have some new 2.5x2.5 buttons including cute bleach, naruto, FF7 AC and transformers ^^
TO buy it , please visit
[link]

or [link]

This pic was done long time ago and I think I type the title wrong --but anyway ! it is bunny sephy and poor , comfused little chocobu cloud ---
They are going to travel with the planet to the promise land together -- no matter chocobu cloud like or not XD!
Image size
632x783px 176.55 KB
Comments133
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
eViLdEmOn124's avatar
soooooooo cute >///w///<
Laineyfantasy's avatar
AWWW now this is just so cute. I love his bunny ears lol and the little Cloud Chocobo :)
elegant-chaos's avatar
I've had a love/hate relationship with Sephiroth for YEARS. Finding him seriously cute with bunny ears and pretty eyes is...strange. But this is seriously adorable!! :D
Vinvalenwind's avatar
VinvalenwindHobbyist General Artist
Oh, my...love it!
bebidolls's avatar
bebidollsHobbyist Artisan Crafter
thats sooo cutteee!!!
Tochibi's avatar
TochibiHobbyist Photographer
It is Total OOC
BUT I LIKE it ^________^
gummininjaV2's avatar
It's so cute it's almost impossible to laugh it.

Almost.

Faved. <3
strychnineVomica's avatar
Wow! so cute! with blushes and bunny band! ragnarok style hahah ROFL!
VampireRose7's avatar
VampireRose7Student General Artist
I KNEW IT, IT KNEW HE WAS A BUNNY!
:iconbunny:
Ksiopeaslight's avatar
KsiopeaslightHobbyist General Artist
Just amazing!
darkmanu's avatar
darkmanuHobbyist Traditional Artist
lol XD!
i love it XD
IlMarcheseDeCarabas's avatar
WAHahAHhahAHhaHAHah XD i REALLY love this!!!!!it's fantastic!!!!!!!!!!!!!
Kelalailea's avatar
Hah! Sephie's a bunny!
deadrabbit13's avatar
deadrabbit13Hobbyist Digital Artist
A bunny sephy fills my heart with joy. Excellent job on the color (cell shading stuff is so hard) especially the hair!
DGtalon's avatar
DGtalon Writer
LOL; Bunny Sephiroth!? His parents must have been MESSED UP!
FeatherPen's avatar
Love this pic! LOL
Demonic-Angel72's avatar
awww!! X3 that is so cute!! i love sephiroth's eyes and bunny ears!! :heart:
Ximona's avatar
XimonaHobbyist General Artist
Bunnehroth!! 0_o Uhm yeah...
Anyway... *squeeeeeee* Awesomely cute!!
Stefa-Heart's avatar
Stefa-HeartHobbyist General Artist
I love it <3 I'm a BIG FFVII and all the Final Fantasy games fan ^_^
Seruma's avatar
Fuá fuá fuá!! Great pic! It´s always good to see sephy and could in cute pics!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In