Shop Forum More Submit  Join Login
My latest commission for :iconvancepar08: ^^

It involves his tiny OC Vanilla and Rainbow Dash.

Gotta say, this prolly involves one the best giant kisses I've ever done *nods*

Enjoy!
Add a Comment:
 
:iconiamastrangerfromastr:
awww cute:3
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Apr 26, 2017
Yeah ^^
Reply
:iconiamastrangerfromastr:
mmmmmmmhmmmmmmmm
Reply
:iconsonicfuison:
Sonicfuison Featured By Owner Feb 14, 2016  Student Artisan Crafter
what the f
Reply
:iconsuntwilig:
suntwilig Featured By Owner Oct 31, 2015
because I would have liked the small!
:love:
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Oct 31, 2015
^_^
Reply
:iconsuntwilig:
suntwilig Featured By Owner Nov 1, 2015
So in her mane, I would also like to!
Reply
:iconjackiztehcoolest:
JackizTehCoolest Featured By Owner May 23, 2015
open broadcaster software pony??? the cutie mark is the logo
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner May 24, 2015
I guess?
Reply
:iconbenblue20:
benblue20 Featured By Owner Feb 28, 2015
this is really hot
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Feb 28, 2015
Thanks! ^^
Reply
:iconwdearth:
wdearth Featured By Owner Jan 24, 2015
Maybe someday I'll commision you for a giant Rarity giving Spike a giant kiss.
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 24, 2015
Sounds fun :3
Reply
:iconcimarronboy:
cimarronboy Featured By Owner Jan 16, 2015  Hobbyist Writer
Dashie's possim grade, and 'nilla looks happy with her. Needs to be one of these with That dem fine marshmellow Rare.
Reply
:iconraiko898:
raiko898 Featured By Owner May 7, 2015  Student Writer
Nice texan accent ya' got there, boy.
Reply
:iconcimarronboy:
cimarronboy Featured By Owner May 9, 2015  Hobbyist Writer
 Much 'bliged. Tis a gift.
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 17, 2015
Yeah ^^;
Reply
:iconcimarronboy:
cimarronboy Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist Writer
Whatchya sweatin for? You did a decent job and I'm pretty sure vance loves the job you did, after all I believe dashie's his waifu. 
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 17, 2015
Thanks!
Reply
:iconwdearth:
wdearth Featured By Owner Jan 15, 2015
Imagine Rainbow Dash shooting up enormous in some way shortly before The Wonderbolts collide with her. *giggle*
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 15, 2015
That would be cute, depending on where they crash :3
Reply
:icongiantessseeker:
GiantessSeeker Featured By Owner Jan 15, 2015
Amazing
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 15, 2015
Thanks ^^
Reply
:iconelchuni:
elchuni Featured By Owner Jan 15, 2015
i dont know who is more funny: your flashes or the search of easter eggs...
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 15, 2015
^_^

Actually, this one doesn't have an egg ^^;
Reply
:iconelchuni:
elchuni Featured By Owner Jan 15, 2015
Ok, no problem :)
Reply
:iconramsusxiii:
RamsusXIII Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
Cute and simple, boy he sure gets into some close calls.
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
Yeah, as most tiny ones do ^^
Reply
:iconh0rnycorn:
H0rnycorn Featured By Owner Jan 14, 2015  Professional Filmographer
aww vanilla is like a daddeh to meh i guess
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
Aww ^^
Reply
:iconh0rnycorn:
H0rnycorn Featured By Owner Jan 14, 2015  Professional Filmographer
hes bigger than me tho ^^
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 15, 2015
Oh? :3
Reply
:iconh0rnycorn:
H0rnycorn Featured By Owner Jan 16, 2015  Professional Filmographer
yesh :3 look in his gallery and the pic called smaller than the smallest :3
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 16, 2015
Can do! ^^
Reply
:iconh0rnycorn:
H0rnycorn Featured By Owner Jan 16, 2015  Professional Filmographer
yay ^^
Reply
:iconmean-motor-scooter:
Mean-Motor-Scooter Featured By Owner Jan 14, 2015
that was actually pretty cute and well animated. Well done!
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
Thank you! ^^
Reply
:iconghostofpinbot6:
Ghostofpinbot6 Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
This is the cutest/biggest kiss I've ever seen.
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
Thank you ^^
Reply
:iconrooster1665:
rooster1665 Featured By Owner Jan 14, 2015
your self-congratulation for the kiss is actually merited hehe
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
LOL ^^

I don't normally pat myself on the back unless it's warranted :3
Reply
:iconrickydutton:
RickyDutton Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Awwww, that was cute. ^w^
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
Thanks ^^
Reply
:iconjack34040:
jack34040 Featured By Owner Jan 14, 2015
i love all of your work (mostaly the ponys) keep up the good work.
also mor easter eggs pls if u can
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
LOL ^^ Thanks!

And I only do eggs if I'm commissioned to, I'm afraid ^^
Reply
:icontestguy2424:
testguy2424 Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
can there be one where rainbow's belly rumbles?
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
If someone commissions me, sure!
Reply
:iconzeldafand:
Zeldafand Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
I know that the guy who made that OC doesn't particularly like vore, BUT I WANNA SEE SOME RAINBOW DASH EATING HIM VORE!
Reply
:iconjackurai:
Jackurai Featured By Owner Jan 14, 2015
I'd need to be commissioned to do anything like that... and I'd need his permission too, since it's his OC ^^;
Reply
:iconzeldafand:
Zeldafand Featured By Owner Jan 14, 2015  Hobbyist Writer
Crap! I hate this place!
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
January 14, 2015
Image Size
420 KB
Resolution
1200×900
Link
Thumb

Stats

Views
29,749 (4 today)
Favourites
214 (who?)
Comments
76
Downloads
1,276 (1 today)