izzy5605's avatar
Nerd Fighters Unite!!!
128 Watchers15.3K Page Views716 Deviations
Artist // Hobbyist // Varied
Badges
Albino Llama: Llamas are awesome! (69)
My Bio
Hmmmm... i'm Izzy... i love anime,video games,and dancing... I also have an identical twin sister... that's it... i guess.

Favourite genre of music: Classic Rock
MP3 player of choice: Ipod Touch
Favourite cartoon character: Does this include anime? If it does than its L from Death Note.

Favourite Visual Artist
Sandro Botticelli
Favourite Movies
Lord Of The Rings
Favourite Bands / Musical Artists
Queen
Favourite Books
Harry Potter
Favourite Writers
J.K. Rowling (I <3 Harry Potter)
Favourite Games
Anything Zelda!!! Devil May Cry, Final Fantasy XIII
Favourite Gaming Platform
Nintendo 64
Other Interests
i love anime, video games, cosplay, and dancing
[No preview available]

OMG!

OMG!

EVERYONE WATCH THIS RIGHT NOW AND MAKE SURE YOU WATCH TILL THE END CUZ MY PART IS AT 12:04 AND THERES A SUPER CUTE EXTRA OF ME AFTER THAT AHHH

What Should I Wear For Boston Comic Con?

What Should I Wear For Boston Comic Con?

i'm trying to figure it out cuz i dont have any comic or video game cosplays so i'm not sure what to wear. so far i think my options are: Levi (attack on titan) Luka (vocaloid) Izaya (durarara) Hinata (naruto) (regular or road to ninja) Serah (final fantasy 13) (maybe) Ciel (black butler) (any version i've done) let me know what you think i should do ^_^

Comments 219

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Happy B-Day ^_^
Hi Izzy! I can't remember if I ever gave you my 3DS friend code or not, well here's mine:
5215-0072-5292
mine is 2878 9694 4644 ^^
Happy birthmas! :D I'm saying it cos it's now tomorrow here and your in the yesterday. So yeah... You've worked out my secret, I'm a time traveller... 
HOLY SHIT YOURE THE DOCTOR :O