ismellaschaffner's avatar

ferret in a hoodie

171 Favourites
45 Comments
8K Views
This is Nibbler. My first ferret. He is more easier to wake up now.
IMAGE DETAILS
Image size
453x604px 71.5 KB
Published:
© 2009 - 2020 ismellaschaffner
Comments45
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
TheDragonsSpark's avatar
TheDragonsSparkProfessional General Artist
Omg just way to cute!!!~
Destiny3000's avatar
Destiny3000Hobbyist Writer
It's not every day you see a Ferret wearing a Hoodie! Maybe he wanted to be different. LOL
Raskii's avatar
Eeeeeeeehehehehe!

I love ferrets. They look all scraggly but they are SOOO MUCH FUN!
Pistachio-Pie's avatar
Pistachio-PieStudent General Artist
Oh I just read some comments and I saw you got the hoodie from a toy :) I got a jumper from a toy which fits my chihuahua pup xD
Pistachio-Pie's avatar
Pistachio-PieStudent General Artist
Aww he is so sweet! I'm thinking of getting a ferret. :aww: Where did you get his little hoodie its so sweet! :meow:
YummyPants's avatar
Cutest ferret ever!
COla013's avatar
awww i love it! so cute
EGOfrenzy's avatar
OHMMYGAWWWWWD!!!! SOOOOOOO CUTE! I... just can't...
Toony-Tornado's avatar
OMGEEE! the cuteness is too much!:love:
KoodiiChu's avatar
KoodiiChuHobbyist General Artist
I squealed >_< too adorable.
Bisoneer's avatar
BisoneerStudent General Artist
Oh god....that is adorable.....
Zen-Art-Gallery's avatar
Zen-Art-GalleryStudent Photographer
SO cute! where can I get a hoodie for mine?
EldoradoEstMort's avatar
EldoradoEstMortStudent Traditional Artist
Really cute/funny picture !
Meriinu's avatar
MeriinuProfessional Digital Artist
Yeah, so cool!
BubbleGumThug's avatar
SO cute! weyouget that hoodie for him
ismellaschaffner's avatar
It was on a toy I had when I was a kid. Forgot what toy it was tho.
yousneakysnake's avatar
Simply amazing.
TheWinterEffect's avatar
TheWinterEffectStudent General Artist
I don't even know how to handle all the cute that is this photo.
>3<
PnkPnther's avatar
PnkPntherStudent Digital Artist
hahaha cute :3
i had a ferret time ago... never tried a hoodie on him x)
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In