Deviation Actions

ipholio's avatar

Wiki Journal CSS

By ipholio
68 Favourites
46 Comments
6K Views
The following is a free CSS journal skin designed and coded in wiki style.

Installation instructions found here: [link]

Live version found here: [link]

This skin coded by myself, =ipholio, and is free for anyone to use. If you use this skin though, you must keep the footer credits in your journal, and leave a comment here letting me know you are using it. Also, do not modify this skin without first getting permission from myself. Thanks in advance for checking this out. Enjoy!

The Wikipedia logo is used with permission, as their policy states that "You may use the names and logos of Wikimedia projects to refer to us, link to us, credit us, encourage donations, talk about us, label news stories about us and so on."
Image details
Image size
660x925px 72.48 KB
Published:
© 2006 - 2021 ipholio
Comments46
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
raelcsART's avatar
totally wants/will use this XD
Kiffy25081987's avatar
The link for the installation instructions is broken :D
Please renew!
shatteredplastic's avatar
Haha, that's awesome! Well done :)
Lomebririon's avatar
This is one of the coolest CSS's that I have ever seen! :o

*uses*
LuvChizuru's avatar
Awesome! Might use this sometime...
Jpex25's avatar
I'll use it, it's awesome XD !!
Kimete's avatar
This is awesomeness. xD!
epicArt's avatar
I prefer to create my own templates rather than use other people's, but nonetheless, this journal style is epic win. :lol:
Dreyfus2006's avatar
I dunno if I'll use this CSS (probably will at least once); just in case, though, thank you! It is an excellent idea, bravo! :clap:
Wyrdling's avatar
This is such a cool idea! ^^

:worship:
catluvr2's avatar
"This entry has been cross-referenced with catluvr2's favorites."

Seriously, great job! :clap:
Princespurple107's avatar
I'm gonna use this CSS cuz I'm lazy and don't have the patience to make my own... :D

It's so awesome, I :heart: Wikipedia :hug:
girlzOr's avatar
hey i used your css! thanks heaps! It's awesome =D
ipholio's avatar
No problem...glad you found it useful! :)
ryukinoko's avatar
jajaja xD...Buenisimo ^o^ ...you are Great!!!
Exterminate12's avatar
Im gonna use this kay?
CycloneNimrod's avatar
I love it mate, about to use it. Before I do, i'd love to make one little change on mine, which is removing the arrow next to all links. I know you frown upon changes made without permission, but the arrow gets on my nerves a little (even though it is very Wikipedia like!). I won't change anything until your reply :)

NiM
ipholio's avatar
Yeah feel free to remove that arrow...thanks for using!
Skybase's avatar
:D It's the best template ever.

I'm gonna use it ;)
ipholio's avatar
Awesome mate, enjoy!
AnimatedSuStenida's avatar
This CSS journa is great :D I´m going to use this, ok? :) :hug:
EhhBlinkin's avatar
im def using this if i dont find a better one from you
BobSmith006's avatar
Awesome idea! I'd like to use it, if you don't mind.
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In