Deviation Actions

Iggy-Fanart's avatar

OH S----

Published:
By
22 Comments
506 Views
THE WALL WANTS TO GIVE CORALINE A HUG OMG! D8

Coraline © Selick & Gaiman C:
Image details
Image size
721x368px 201.15 KB
© 2009 - 2022 Iggy-Fanart
Comments22
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
PrinceClarice's avatar
lol!!!!!!!!!!!!!!!
NicktoonsSquad's avatar
I swear my heart skipped a beat when this happened. :XD:
Iggy-Fanart's avatar
Haha! It's like funny but sad once it actually happens! <|D
NicktoonsSquad's avatar
Coraline's reactions all the way through, that's awesome. :XD:
Iggy-Fanart's avatar
Oh yes!
Especially when she hulks out and beats him against the wall! XD
NicktoonsSquad's avatar
LOL Ya. right to the part when he hits the floor, then here comes the heart-ache. :tears:
Iggy-Fanart's avatar
Yup! D|>
Then the whole wall banging scene becomes sad because of it and the whole previous funnyness is ruined! <|D
RufusMcDoofus's avatar
*Glomps Coraline before Other Wybie gets her* :P

This part made me really upset for Other Wybie...:(
Hm...Coraline has funny teeth~
Iggy-Fanart's avatar
Yeeeah it's just a saaad scene! <|D
RufusMcDoofus's avatar
mexican-jo-cool's avatar
RUN CHICK RUN!!! IT'S GONNA GRAB JOO!! :D

epic win Iggy!!
Iggy-Fanart's avatar
Haha! YEAH CORALINE THE WALL'S GONNA GET YOU! D8
mexican-jo-cool's avatar
RUN AWAAAAY!! D8>

QUICK! GRAB TEH GIRL! I GOTS A GUN & I'MMA USE IT!! (no i don't but hey, dat's wut imagination is for ^^)
Iggy-Fanart's avatar
-runs away with her- WE'LL SAVE YOU! D8
mexican-jo-cool's avatar
*sees i has no ammo & whacks wall with gun* BACK BACK I SAY!!
Iggy-Fanart's avatar
TAKE THAT YOU BIG HUNK OF..OF..PLASTER! D8<
mexican-jo-cool's avatar
I WHACK JOO WITH MAH- *gun breaks* it brokeded
Iggy-Fanart's avatar
OH GOD WE'RE DOOMED D8
View all replies
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In