Shop Forum More Submit  Join Login
Comm -- Bananasundae456 by houtani Comm -- Bananasundae456 by houtani
stream commish by :iconbananasundae456: of a fire emblem if character!! (-:!!!
love fire emblem
Add a Comment:
 
:iconantogames:
Antogames Featured By Owner Nov 12, 2016  Student Interface Designer
Also know has Yuri overlord.
Reply
:icondoctordremora678:
DoctorDremora678 Featured By Owner Jul 18, 2015   General Artist
Why Nintendo? Why did you make Soleil so similar to Lazward/Inigo? Whyyyyyyyy???!!!!!!
Still cute though.
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jul 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
ahhh i think its supposed to be like a reference to awakening??
because its kinda like impossible for them too look so alike as a coincidence...
idk but the game still looks really cool!!
Reply
:icondoctordremora678:
DoctorDremora678 Featured By Owner Jul 24, 2015   General Artist
I KNOW IT LOOKS AWESOME. But I can't stop seeing Lazward every time I see Soliel!
I don't have problems with gays but it's just aggravating X3. Oh well, we still got Foleo, Belka, Oboro, and Velour.
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jul 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
yeah oboro looks super interesting!!
she looks like an evil older sister type and i kinda love it...
Reply
:icondoctordremora678:
DoctorDremora678 Featured By Owner Jul 25, 2015   General Artist
Why wasn't she your sister instead of Takumi. He just seems a bit bland is all. Anyway, who do you have your eye on? And yes I'm aware the Foleo is a guy.
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jul 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
hahah;;;; ahhh i kinda want nishiki and flannel the most;;; >///<
their daughters are soooo cute too!!
Reply
:icondoctordremora678:
DoctorDremora678 Featured By Owner Jul 25, 2015   General Artist
My God I'd go gay/furry for those guys. But yeah I'm mainly thinking of Belka and Oboro. I don't know why, I just like blue hair.
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jul 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
haha;;; yeah
her outfit looks good w the blue hair,,
unlike the pierrie?? girl or w/e
w her wild blue and pink hair
//she seems a lil too much tbh but ah idk
Reply
(1 Reply)
:iconamphany:
Amphany Featured By Owner Jul 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
Very cute! I love Soleil <3
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jul 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
ahhh thank you!
i personally am super excited for the the release in NA!! (-:
Reply
:iconamphany:
Amphany Featured By Owner Jul 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
yes me too! (but for Europe) It looks like a great game!
Reply
:iconluenta:
Luenta Featured By Owner Jun 28, 2015  Hobbyist General Artist
Oh! Soleil looks really cute.
Reply
:iconhoutani:
houtani Featured By Owner Jun 28, 2015  Hobbyist Digital Artist
thanks~~

her and her dad kinda look a lot alike
(in my opinion anyways)
Reply
:iconluenta:
Luenta Featured By Owner Jun 28, 2015  Hobbyist General Artist
You're welcome. Yeah, I agree. I think she takes after him in a few ways.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 28, 2015
Image Size
1.3 MB
Resolution
1555×2173
Link
Thumb

Stats

Views
1,064
Favourites
88 (who?)
Comments
17
×