hopefuldreamer94's avatar

hopefuldreamer94

Future Mrs. RPATTZ :D
9 Watchers
4.6K
Page Views
47 Deviations

Dangerous Secrets-Chapter 2 by hopefuldreamer94, literature

My Life Without You by hopefuldreamer94, literature

Love's Not A Good Way To Die by hopefuldreamer94, literature

Runaway Pain Chapter 2 by hopefuldreamer94, literature

Runaway Pain by hopefuldreamer94, literature

I Wanna Stay This Way by hopefuldreamer94, literature

I Didn't Believe by hopefuldreamer94, literature

OFFICIAL NEW MOON POSTER by hopefuldreamer94, literature

Dangerous Secrets-Chapter 1 by hopefuldreamer94, literature

Never Come by hopefuldreamer94, literature

See all

Dangerous Secrets-Chapter 2 by hopefuldreamer94, literature

My Life Without You by hopefuldreamer94, literature

Love's Not A Good Way To Die by hopefuldreamer94, literature

Runaway Pain Chapter 2 by hopefuldreamer94, literature

Runaway Pain by hopefuldreamer94, literature

I Wanna Stay This Way by hopefuldreamer94, literature

I Didn't Believe by hopefuldreamer94, literature

OFFICIAL NEW MOON POSTER by hopefuldreamer94, literature

Dangerous Secrets-Chapter 1 by hopefuldreamer94, literature

Never Come by hopefuldreamer94, literature

GevaTaylor
teamjasper14
ghost13warrior
BBanner16
Korey-Hun
RLVNtheChipmunk
Tinkerbellgirl21
RaZorBladEsBlooD
Shadowflame23
BEllABAYBEY
americanvampire
AliceCullen88
julvett
andi-scribbles
BBanner16
Lennves
iamolex
alicexz
Robbuz
porpierita
kara-lija
Inwe1
markerguru
CrazyCartoonGirl

Pretty Little Girl by bellacullen124, literature

Deviation Spotlight

The First Time song lyrics by hopefuldreamer94, literature

  • United States
  • Deviant for 14 years
  • She / Her
Badges
Llama: Llamas are awesome! (1)
My Bio
Current Residence: Buffalo, NY
Favourite genre of music: pop, rock, anything except rap
MP3 player of choice: samsang
Wallpaper of choice: Robert Pattinson hahaha
Favourite cartoon character: Bugs Bunny...haha jk
Personal Quote: It's A Twilight Thing.....you wouldn't understand....GO TWILIGHT!!!!!!!!!!

Favourite Visual Artist
my cousin *smiles* i hope you read that!!!!
Favourite Movies
idk, i love them all, but i'm gonna have 2 say I'm freaking excited for TWILIGHT!!!!!!!!!
Favourite Bands / Musical Artists
Hey Monday, Evanescence, Paramore, The Fray, Superchick
Favourite Writers
Meg Cabot, Lisi Harrison, and Stephenie Meyers, plus the girl that writes the Jonas Brother stories
Favourite Games
i like them
Other Interests
singing, dancing, WRITING, drawing, hanging with friends

NEW MOON :D

0 min read
**deep breath** ok, so...OMG!!!!!!! NEW MOON IS OUT TODAY!!!!!!!! well, at least in NY and some other areas that i don't know!!!!!! but OMG! OMG! OMG! now we can see Edward aka Robert Pattinson and Jacob aka Taylor Lautner in all their sexy glory!!!!! **sigh** i'm sooo happy! tell me if what you guys think about the movie if you've seen it, or if you're as pumped as i am! COMMENTS! <3 New Moon!!!!
0 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
OMG! OMG! has everyone seen the new moon commerical? the one in which we see Jacob Black without a shirt on and shots of the volturi? i swear to God, this movie is going to be soooooo much better than Twilight. 1) It actually looks like Bella is in love with Edward, and Edward loving Bella, and that they're not just waiting for a cue to end the shot. Maybe it's the fact that they really are IN LOVE......? 2) Taylor plays one effing hot werewolf. Most of the people there will be there for him to take his shirt off. I know i will. and he's so modest saying that he's isn't really that buff, when it's kinda obvious that he is. 3) New Moon is
0 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
i have just started to go into a phase of watching "what i like about you" reruns. 'Tis the best show. EVER. The reasons why they canceled it are still unknown to me. Maybe because they couldn't keep Holly and Vince from finally ending up together. I mean, endless seasons of Holly and Vince together, not together, together, not together. At least we ended on a happy note. So it's made me want to have an older sister, but then i see how my sister would treat me if she's older, and believe me, her blonde hair does not make her innocent. And i realized i need a Vince. Someone who is always there and always cares, even if i'm completely stupid an
0 Comments
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

Profile Comments 242

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
thanks for the fave
thanks for the favs. =D
Thank you for the fave :blowkiss:
Thanks for the Faves~ :tighthug: