Shop Forum More Submit  Join Login
Gamer Girl :3 by hinatakity Gamer Girl :3 by hinatakity
Neh, my brother gets this video game magazine and it had this girl in it, and of course I HAD to draw her, she was just so damn cute. But I HAD to change the colors and mess around with it. X3
So ta da,
hope you like it!
I used a pencil, pen, and the most retarded colored pencils EVER. :D
(oh, sorry that it's a little cut off at the top. I didnt wanna take time to fix it :p)

**Comment and favorite please! :3
Add a Comment:
 
:iconrb5374:
rb5374 Featured By Owner Mar 10, 2012
I would like to see you wearing this outfit. Hey, I'm a guy, what do you expect. Great job though.
Reply
:iconhinatakity:
hinatakity Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist
XD thanks. haha! I understand your logic.
Reply
:iconxxcoffeebreakxx:
XxCoffeeBreakxX Featured By Owner Aug 3, 2010
Why yes, I do want to play. xD Haha just had to.
Anyways, I love this! The rainbow-y color scheme is so CUTE! And I really like the way you did her hair and eyes! She's damn hot xD
Reply
:iconhinatakity:
hinatakity Featured By Owner Aug 12, 2010  Hobbyist
I know right? Haha. Thanks! X3
Reply
:iconlonerskittle:
LonerSkittle Featured By Owner Jun 14, 2010  Hobbyist General Artist
I love the colors. C:
Reply
:iconhinatakity:
hinatakity Featured By Owner Jun 17, 2010  Hobbyist
Heehee, thanks. :3
Reply
:iconkitty-loves-cb:
Kitty-loves-CB Featured By Owner Mar 22, 2010
wow really pretty and suggestive lol xD
Reply
:iconhinatakity:
hinatakity Featured By Owner Mar 26, 2010  Hobbyist
Yup, i love it. X3
Reply
:iconkuzunari:
Kuzunari Featured By Owner Aug 30, 2009
ooooh, you're great at copying too ^_^ that's commendable!!! i have to sharpen my skillz in that are. it's a nice pic you chose, love the attitude and that you put your own stamp on it. the eyes and lines are amaizing and the foreshortened arm isn't bad either. you should do more copy work!!! let's see what else you can do!
Reply
:iconhinatakity:
hinatakity Featured By Owner Sep 1, 2009  Hobbyist
haha, i really appreciate all your comments. ^^
and i'm gonna be posting more work up soon too, anyway. haha.
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
August 9, 2009
Image Size
1.1 MB
Resolution
1220×2195
Link
Thumb

Stats

Views
620
Favourites
18 (who?)
Comments
10
Downloads
11