hinata-hime's avatar
tsuritama: precious babies
By hinata-hime   |   Watch
228 21 2K (1 Today)
Published: June 30, 2012
© 2012 - 2019 hinata-hime
YAY I'm on a roll.

LOL Not really. *coughs* orz

Here's some Tsuritama fanart. :'D uhuhu
dklajf;dlkf it was a really cute anime. *SOBTEAR*
SUCH A HAPPY ENDING. :heart:
I miss it already. ;___; and Urara was just the cutest thing. WAHHHH
Image size
453x643px 294.36 KB
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (21)
theartistgrimm's avatar
theartistgrimm|Hobbyist Traditional Artist
Sooo cute!!!!
Reply  ·  
LuffyNoTomo's avatar
i'm not sure if i already asked this or not but would you like to join and or have some of your amazing pieces in my group? :iconunknownyetwonderful:
Reply  ·  
animeaves's avatar
animeaves|Student General Artist
This is incredibly adorable ;u; ♡
Reply  ·  
fateavernicus's avatar
fateavernicus|Hobbyist Traditional Artist
"im an alien" best line in an anime and rarely used.
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
INDEED.

*v* ahaha
Reply  ·  
LuffyNoTomo's avatar
omg this is soo freaking cute :la: and yes i love the ending too =3
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
wahhh thank you muches ;u; ahaha and yes yes >//v//< :heart:
Reply  ·  
ichi-neese's avatar
uwaa sasuu so cuuuuuuuuuuuuuuuuuuute jfdksafkaf'
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
DKLJA;LDKSJF thanks so much Chinese waaaah p/A/p <33333
Reply  ·  
kemariel's avatar
kemariel| General Artist
Ohmygosh I think this is the cutest thing I've ever seen you draw, and I don't even know this anime. ; A; *adores* <333333333333333
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
R-really? ;/w/; t-thank you so much Halcy-chan!!
It means a lot. xDDD AHHHHHHHH
:iconbunnyloveplz: :heart: :heart: :heart: :heart:
It's a really cute fishing anime. You should watch
it one day if you get the chance. 'u' ehe
Reply  ·  
kemariel's avatar
kemariel| General Artist
So cuuuute! And you're so cute!!! x'D
/cuddles :iconaawplz:
Haha, I will be sure to watch it if I get the chance! C: Lol, my list of anime-to-watch is just... always growing, haha.
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
Ahhhh shucks n-not really u//v//u;; kldjaf;k *flails*
uwah *huggleluffs* :iconsweethugplz: :heart:
awesome!! c: ehehe and yeah same here... I have an ever
growing list. xD; Luckily it's just 12 episodes. I've been keeping
up with it every week and it just ended on Thursday. *sadness*
Reply  ·  
darldNife's avatar
Yessu~ A beautiful and cute anime ever~ :iconslashshine:
All of them looks so cute~ XD
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
fffff I know right? */A/* very cute anime~ ehehe
Thank you very much!! uguu ;3; :heart:
Reply  ·  
darldNife's avatar
Yessu~~~~ * U *
Your welcome~~ :heart: XD
Reply  ·  
Nana-Yume's avatar
Nana-Yume|Student Digital Artist
Oneechan~! This is too cute~
Like too too too cute~! >//u//< :heart:
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
Bububu thank you nee-chan! ;//v//; AHHHH :heart: *hugs*
Reply  ·  
pily-sweet-angel's avatar
pily-sweet-angel|Student General Artist
cuteee *A*
Reply  ·  
hinata-hime's avatar
hinata-hime|Hobbyist Digital Artist
thank youuuu ;u; <333
Reply  ·  
pily-sweet-angel's avatar
pily-sweet-angel|Student General Artist
welcome <3
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved