hchano elsewhere
|1 min read
hchan's avatar
By hchan   |   Watch
3 564 84K (1 Today)
Published: July 8, 2011
╔════════════╗
BLAHHHH!! 6/6/13
╚══════════╝

i am not really active on DA anymore. it's kinda sad. the only reason i do is to let any of you non FB/Twitter/Tumblr usin' ppl know I've updated... 

but I am thinking I might end up phasing DA out eventually so those other places are:

www.facebook.com/dream.scar.co…
hchano.tumblr.com/
www.twitter.com/hchanooo

if you happen to have one of those, pls follow me there. tumblr has all my arts and photos, facebook has comic stuff, and twitter has comic news and personal ramblings. 

In other news, it's supposed to be 112 here on Saturday. 
/pancakes onto the floor


╔═══════════════════════════════════════╗
tumblr ll NSFW tumblr ll youtube
d*s club -- facebook -- vote!
HIME comic [discontinued]
╚═══════════════════════════════════════╝

-------

╔════════════════╗
COMMISSION INFO
status - CLOSED
╚════════════════╝

Comments563
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
sweetsugariness's avatar
sweetsugarinessHobbyist General Artist
Happy early b-day to Vix <3
sweetsugariness's avatar
sweetsugarinessHobbyist General Artist
*pokes* hey hchano, did you ever see that Vix fanart I drew for your b-day? [link] Just curious
hchan's avatar
hchanHobbyist General Artist
NO?!!
Seena-Cha's avatar
Seena-ChaStudent Artisan Crafter
children always come first :B
And horray update =D
and horray tumblr!
Keyshe54's avatar
Keyshe54Professional Traditional Artist
ohwowohwowohwow! I can not handle such good news dfiy7797dfkdhf!
endejester's avatar
endejesterHobbyist General Artist
Welcome Back!!
sweetsugariness's avatar
sweetsugarinessHobbyist General Artist
yay ^^ I was happy to see the d*s update, glad you're back <3
lizziecat1279's avatar
lizziecat1279Student General Artist
WOO! Your baby looks ADORABLE btw, and I am definitely following you on there!

Ahah yay for taking German class >u< I only forgot a few words and that is where google translate comes in handy!

I have definitely missed DS <33 So I'm ecstatic that it's back!
Tigershark06's avatar
Tigershark06Hobbyist Digital Artist
OH YEAH! WB CHICA!
Torinados's avatar
My day has been infinitely made better! DS is my favorite webcomic so I am THRILLED that you're back!
Seena-Cha's avatar
Seena-ChaStudent Artisan Crafter
hang in there girly (:
GaoWarrior's avatar
Congratulations!!!
Anafiel's avatar
AnafielHobbyist Digital Artist
I have bizarre baby dreams too and I'm not even pregnant! I get them when my friends who have kids start talking about their babies and my body just goes "BITCH! why don't we have one of those things yet? we need one STAT! get on it!"

the last time I had one of those kinds of dreams, i'd had a porcelain baby and i had to wait for it to have milestones before i could hold it...it was odd...
hchan's avatar
hchanHobbyist General Artist
Lmfao. xD This was literally the first dream I had where I saw her as a baby xD The other times, she's either still in my belly [like poking her face/hands/feet out wtf wtf] or an animal.... lol. Whhattt.
Anafiel's avatar
AnafielHobbyist Digital Artist
silly hormones! lol
BespelleMichelle's avatar
BespelleMichelleHobbyist Digital Artist
Oh man, I don't think I could do the cloth diapers. Power to you! I only babysit my cousin's baby (9 months) and my neighbor's baby (5 months), and I'm SO grateful for the disposables. Whenever I am blessed with kids (omg sooo long in the future dammit ;__; ), if I ever go with the cloth diapers, I'd definitely have to get a shit ton of them, because washing them over and over and over would get REALLY old (and jack up the water bill). Perhaps........30? XD

I wish you, your husband, and your little were-baby all the best health and happiness! :D I seriously love your comic and art, it always brightens my day!
hchan's avatar
hchanHobbyist General Artist
XDDD Yea, I got 3 dozen, but you still have to wash them every 2 or 3 days with that many...babies pee/poo a lot LOL.

There are some now that are basically exactly the same as disposables, you just wash them. I didn't get that kind, but I might invest in some later if I find I need a babysitter xD I can't expect other people to know how to use the prefolds I got lol.
Skatora's avatar
SkatoraHobbyist Traditional Artist
lol cloth diapers. My mom tried that for a while, too XD
hchan's avatar
hchanHobbyist General Artist
LOL yea. When I told my mom, she was like "wtf why would you do that..." They are pretty advanced now, tho. None of that safety pin shit xD I initially looked into it just for the savings [1k+ less spending? yes pls], but after seeing how adorable they are now, I couldn't resist xDDD
Skatora's avatar
SkatoraHobbyist Traditional Artist
That's true; saving money = good. And I know that there are like, cloth diaper companies that make it even easier; I watched on Dirty Jobs where the company came door-to-door and delivered clean diapers and took the dirty ones away to be washed. Not even washing your own cloth diapers? I'll take it!
hchan's avatar
hchanHobbyist General Artist
Haha yea, the diapering service is really nice if someone wants to buy it for you... I feel like that sort of defeats the purpose, if you are having to pay for it yourself. I think it's still cheaper that way than disposable, tho. xD
Seena-Cha's avatar
Seena-ChaStudent Artisan Crafter
wooo! awesome life is still awesome!
Zenith973's avatar
Zenith973Hobbyist General Artist
I'm bummed that you set the start of the hiatus the day I get off of summer school, but I wish you and your husband nothing but the best of luck with your baby!~ <3
rainbowgirl12's avatar
rainbowgirl12Hobbyist General Artist
Congratulation on being pregnant!:)
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved