Shop Forum More Submit  Join Login
Gogo Yubari by haraju2girls Gogo Yubari by haraju2girls
We had the Tas Sci-Fi (and popular culture) Convention recently which we only found out about a month before the actual date! Thus we decided on more simple cosplays for the Saturday and Sunday which we could easily buy all the pieces for, rather then something difficult we would have needed to make from scratch!

Kill Bill was the choice for the Saturday thus the clothes, shoes and prop (SHINEY DEADLY AWESOMENESS) were all bought and modified appropriately. Shoes needed to be painted completely white (were originally white and pink) and the wig needed to be set straight to get rid of a kink and the fringe cut to right length.

Cyber Snow White as Gogo Yubari

Photography by Inuki-chan
Add a Comment:
 
:iconomaroman:
omaroman Featured By Owner Oct 30, 2013
Great, good composition.
Reply
:iconsteviewonder1125:
steviewonder1125 Featured By Owner Jul 6, 2013  Hobbyist Photographer
Perfect!
Reply
:iconcaseydecker:
CaseyDecker Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist Artist
She looks very nice dressed up as Gogo Yubari, that's for sure. :meow:
Reply
:iconcharlesws:
CharlesWS Featured By Owner Aug 4, 2012
Wow. :wow: Cyber Snow White, what can I say? You look perfect as Gogo! I need to give another wow for your legs...please be flattered and don't hit me! :love:

Inuki-chan, you rock with your photography! :love:
Reply
:icongrimagix:
grimagix Featured By Owner Jun 17, 2011   Traditional Artist
gorgeous:D
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 25, 2011
Thank you so much :D
Reply
:icongrimagix:
grimagix Featured By Owner Jun 26, 2011   Traditional Artist
yvw ;)
Reply
:iconcartoonhero777:
CartoonHero777 Featured By Owner Mar 27, 2011
omg i love kill bill and gogo was cool haha
awsome cosplay
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Apr 16, 2011
CSW: Thank you! She was so much fun to cosplay!! :D
Reply
:iconcartoonhero777:
CartoonHero777 Featured By Owner Apr 16, 2011
lol i bet! XD i love gogo!
Reply
:iconkoyukionna:
Koyukionna Featured By Owner Sep 18, 2010   Artisan Crafter
Yessss. Love it.
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Sep 19, 2010
Tess: He he, thank you!
Reply
:iconmalus-malum:
malus-malum Featured By Owner May 12, 2010
whoaaa! how'd you make the meteor hammer? it looks so legit; i love it!
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner May 15, 2010
CSW: That's cause it is legit! XD I bought the replica weapon and then modded it a little, larger chain, sharper points etc :D
Reply
:iconmalus-malum:
malus-malum Featured By Owner May 30, 2010
whoa where'd you buy it? : D
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner May 31, 2010
Through a seller on ebay!
Reply
:iconcasey64:
casey64 Featured By Owner Nov 25, 2009
I love the angle of this picture. :D
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Nov 25, 2009
Csw: It's great! Jess, who took it for me, was basically lying on the ground! XD
Reply
:iconcasey64:
casey64 Featured By Owner Nov 27, 2009
I can probably tell just by looking at it. :lol:
Reply
:icon1little-red:
1little-red Featured By Owner Nov 9, 2009
i LOVE KILL BILL , i never saw the end so idk what happen to bill ...lol
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Nov 16, 2009
Csw: It rocks, go watch it!!
Reply
:icon1little-red:
1little-red Featured By Owner Nov 23, 2009
cant its not on any more * sigh*
Reply
:iconbindilover:
Bindilover Featured By Owner Sep 14, 2009  Hobbyist General Artist
Pretty :D OMG. I want that metal ball weapon
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Sep 14, 2009
CSW: Lol, it's so deadly! I've cut myself on it about three times!
Reply
:iconbindilover:
Bindilover Featured By Owner Sep 14, 2009  Hobbyist General Artist
Ow, that's why I use guns, the risk of shooting oneself is quite small
Reply
:iconsavesasuke-kun:
SaveSasuke-Kun Featured By Owner Aug 26, 2009
SEXY!!!!!
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Aug 26, 2009
CSW: Ha ha ha, thanks I try! :D
Reply
:iconsavesasuke-kun:
SaveSasuke-Kun Featured By Owner Aug 26, 2009
:D
Reply
:iconlaura-yuki:
laura-yuki Featured By Owner Jun 10, 2009
Your an amazing cosplayer!
I've been searching threw your gallery and I haven'y found one thing that I didn't like~
keep the great work up
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 10, 2009
CSW: What a lovely compliment, thanks so much! I owe so much to my wonderful cosplay partner Jess who taught me how to sew!
Reply
:iconlaura-yuki:
laura-yuki Featured By Owner Jun 11, 2009
It's my pleasure~!
amazing! do yous make all your own costumes?
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 11, 2009
Csw: Generally yes! Occasionally though we go opshopping for pieces that resemble the clothes and modify them appropriately, but all our competition entries are always made from scratch!
Reply
:iconlaura-yuki:
laura-yuki Featured By Owner Jun 11, 2009
That's amazing, it must be a real challenge!

I want to make my own costume for next years con I'm
thinking about going as zero from vampire knight :P
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 11, 2009
CSW: The more you do it the easier it gets! :D Eeeek Zero!! *squees* Vampire Knight cosplay is a good costume to start with actually, nice and simple lines and you can easily find blazer/suit patterns, but they look so impressively elegant!
Reply
:iconlaura-yuki:
laura-yuki Featured By Owner Jun 12, 2009
I hope so! sewing's my new hobby =P
Yeah that's just what I thought!
Reply
:iconmimi-chan17:
Mimi-chan17 Featured By Owner Apr 8, 2009
great cosplay and gallery! *wish i had legs that nice D: * lolz
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Apr 10, 2009
CSW: Thanks so much for such a lovely comment! :love:
Reply
:iconmimi-chan17:
Mimi-chan17 Featured By Owner Apr 10, 2009
your welcome!
Reply
:iconsakura-anbu:
Sakura-anbu Featured By Owner Dec 13, 2008
great job
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Dec 14, 2008
CSW: Thanks heaps! :D :D :D
Reply
:icontragic-ballerina:
Tragic-Ballerina Featured By Owner Jun 20, 2008  Hobbyist Digital Artist
Damn! Is it hot in here or what!
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 20, 2008
Tess: It is now you're here Boo!!!! *tackles and molests* :love:
Reply
:icontragic-ballerina:
Tragic-Ballerina Featured By Owner Jun 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
:flirty:Tee Hee, I'm sexy
Reply
:iconemily-moore:
emily-moore Featured By Owner Jun 15, 2008
Totally awesome :D Love the mace ball thing!
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 15, 2008
CSW: Me too! It's so shiney and deadly (literally, I've cut myself on it twice XD) :dance:
Reply
:iconemily-moore:
emily-moore Featured By Owner Jun 16, 2008
Holy crap, lol!
Reply
:iconfringeperson:
fringeperson Featured By Owner Jun 14, 2008
Yeah, you're gorgeous, and very carefully made it only almost an up-skirt shot. You know I love you.
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 15, 2008
CSW: Lol, Inuki takes daring angles! Sankyuu!! Love straight back at 'cha! :love:
Reply
:iconcorellon:
Corellon Featured By Owner Jun 13, 2008
:clap: great cosplay gratz
Reply
:iconharaju2girls:
haraju2girls Featured By Owner Jun 15, 2008
CSW: Thanks, it was definately a fun cosplay to do!
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 13, 2008
Image Size
557 KB
Resolution
644×869
Link
Thumb

Stats

Views
17,865 (4 today)
Favourites
93 (who?)
Comments
52
Downloads
10,529