Shop Forum More Submit  Join Login
I wondering... by Hallpen I wondering... by Hallpen
lol!
Tony Stark & Bruce Banner :iconbiggrinplz:

+I corrected title again. This is more make sense.
Add a Comment:
 
:iconrgsnowbellz:
RGSnowBellz Featured By Owner Jan 7, 2018
It's is drawn spot on to how the characters look, I love it! XD
Reply
:iconfcb-comics:
fcb-comics Featured By Owner Aug 15, 2015  Hobbyist Filmographer
I'm probably in the minority, but I really like this post credit scene. It makes the whole movie 'complete'.
Reply
:iconscringeheart505:
Scringeheart505 Featured By Owner Dec 3, 2014  Hobbyist General Artist
Valid question, but I don't want to be there when he tests it...
Reply
:iconhallpen:
Hallpen Featured By Owner Dec 5, 2014
LOL me neither!!
Reply
:iconscringeheart505:
Scringeheart505 Featured By Owner Dec 6, 2014  Hobbyist General Artist
But ,with Stark's luck, this will happen...
Reply
:iconfirezone783:
firezone783 Featured By Owner Aug 4, 2014
The look on Tony's face is great haha--
Reply
:icondevoncoon:
DevonCoon Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist General Artist
YES
Reply
:iconragunarf:
RagunaRF Featured By Owner Dec 9, 2013
I love this :) RDJ/Tony Stark are the best!!! my favorite actor/superhero :aww: (It should be " I was wondering..." as the title by the way)
Reply
:iconralleyzero:
RalleyZero Featured By Owner Dec 2, 2013  Hobbyist General Artist
Hulk with facial hair... I've wondered about that, too.  This is great!
Reply
:iconenjolras-24601:
Enjolras-24601 Featured By Owner Aug 16, 2013  Student General Artist
:D (Big Grin) So funny! I love the way you drew RDJr. and Bruce Love
Reply
:icongoldengirl954:
GoldenGirl954 Featured By Owner Jul 7, 2013
Lol :D Apparently Hulk does have a beard according to one of my friends
Reply
:icondestinyartist619:
DestinyArtist619 Featured By Owner Jun 27, 2013  Student Traditional Artist
faving
Reply
:iconomnipotrent:
Omnipotrent Featured By Owner Jun 22, 2013
The expressions on them is perfect!
Reply
:iconwarprincess:
warprincess Featured By Owner Jun 1, 2013
god, that was the best part! ha!
Reply
:icontenten143:
TenTen143 Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist General Artist
O_O i feel stupid now... so that WAS Bruce at the end of the Iron Man 3 movie!!
Reply
:iconhallpen:
Hallpen Featured By Owner May 28, 2013
Yeas! He was Bruce!! even he looks like Mark Ruffalo more than Bruce...lol!
Reply
:iconindhi:
indhi Featured By Owner Jun 10, 2013  Professional Interface Designer
LOL! He looked adorable.
Reply
:iconchelo-kun:
Chelo-kun Featured By Owner May 25, 2013  Professional Filmographer
Well, well. If it isn't the Super Science Bros. Big Red &Mean Green!
Reply
:icondark-chocobo:
dark-chocobo Featured By Owner May 21, 2013  Hobbyist General Artist
XD, hes just not that kind of doctor.
Reply
:iconkelirehenna:
Kelirehenna Featured By Owner May 18, 2013
What a lovely little homage to the lovely little moment in the movie. :3
Reply
:iconladydeadpooly:
LadyDeadPooly Featured By Owner May 9, 2013  Hobbyist Digital Artist
I loved this scene but this headcanon is awesome!
Reply
:iconhallpen:
Hallpen Featured By Owner May 14, 2013
Indeeeeed.:love:
Reply
:iconladydeadpooly:
LadyDeadPooly Featured By Owner May 19, 2013  Hobbyist Digital Artist
Will you do more IM3 fanart please? XD You're one of my fav dA-artists! :heart:
Reply
:icontreestorm:
Treestorm Featured By Owner May 8, 2013  Student Digital Artist
Lol nice "I'm not that kind of doctor"
"Where did you lose me at?"
"Um...in the elevator at Vern..."
*facepalm* xD
Reply
:iconibble:
Ibble Featured By Owner May 8, 2013
lol)))
Reply
:iconmandy22012:
mandy22012 Featured By Owner May 7, 2013
Your art is great, & I love the science bros :D but....I don't like this, method. Haven't seen the movie yet...and I already miss his arc reactor. :( It belongs there. And Bruce?!? Baby! Where's your pretty locks? I'm sad.
Reply
:iconhallpen:
Hallpen Featured By Owner May 14, 2013
omg same here. I hate tha ending, I miss Tony's shiny blue heart so badly.
and I'm really glad Bruce showed up, but it seems like Mark didn't turn into Bruce enough. X0X
Reply
:iconmandy22012:
mandy22012 Featured By Owner May 21, 2013
Yeah. Well, they've got a few years to get it together and make up for it in Avengers 2. haha
Reply
:icongretchdragon:
Gretchdragon Featured By Owner May 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL I saw this and went, is this why Ruffalo is crying? [link]
Reply
:iconartist-omnipotent:
artist-omnipotent Featured By Owner May 5, 2013
OMG! I went to go see Ironman 3 and saw the end scene! I'm pretty sure I freaked the entire theater out with my screaming "OMG IT'S BRUCE!" Science Bros!
I like your style by the way. They look like they did in the movie! Well done!
Reply
:iconhopeistheway:
hopeistheway Featured By Owner May 5, 2013  Student Artist
Now I get it... Heh heh... heh...
I love your style as much as I loved Iron Man 3. [link] Fantastic job! :)
Reply
:iconenvole-air:
Envole-Air Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Photographer
Amazing fanart, saw the movie yesterday, that scene gave me all the science bros feels.
Reply
:iconronin-chan:
Ronin-chan Featured By Owner May 4, 2013
Oh my God, I am so glad I didn't realize that this was from the post credits scene. I thought this was a drawing of the actors and didn't think much of it. I saw the movie last night and when the credits started, I was kind of sad that there were no cameos, but then this came on and caught me completely off guard and then I remembered seeing this piece.

So, yeah, great drawing and thank you for not specifying what this was from so that my efforts to avoid spoilers were not in vain.
Reply
:icontwinkiechickens:
twinkiechickens Featured By Owner May 4, 2013
THANK YOU SO MUCH FOR MAKING THIS BEAUTIFUL PIECE OF WONDERTHING. OH MY GOSH. Amazing! I love it!
Reply
:iconlbi316:
lbi316 Featured By Owner May 4, 2013
Oh goodness I loved this scene X) Totally worth staying through the credits for! Science Bros FTW...
Reply
:iconguntopa21:
guntopa21 Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
gaaaa I wan't to see Iron Man 3 so bad!
amazing art btw ^^
Reply
:iconitabia:
Itabia Featured By Owner May 4, 2013
Aw, this is so cute and funny :3
I can't help but miss Tony's arc reactor though. It just looks like he's...missing something D:
Reply
:iconartist-omnipotent:
artist-omnipotent Featured By Owner May 5, 2013
I agree completely.
Reply
:iconkakushimiko:
KakushiMiko Featured By Owner May 4, 2013
I wonder the same thing... :/ Tony, please make Bruce Hulk out to see if Hulk has a beard too :D
Reply
:iconthe-comic-artist01:
The-Comic-Artist01 Featured By Owner May 3, 2013  Hobbyist General Artist
OMG! I LITERALLY SQUEALED IN THIS SCENE!!! THIS MOVIE WAS JUST ABSOLUTELY EPIC.
Reply
:iconliteangel:
LiteAngel Featured By Owner May 3, 2013  Student Digital Artist
AMAZING MOVIE. JUST, AMAZING.
Reply
:iconlauren-bennett:
lauren-bennett Featured By Owner May 3, 2013  Professional Digital Artist
Thankfully Tony's life story just makes Bruce fall asleep. XD This is adorable, like always! You will always be my favorite Science Bros artist!!
Reply
:iconkaringreen:
KarinGreen Featured By Owner May 3, 2013  Student General Artist
Bruce reminds me of Isaac Clarke :/
Reply
:iconxcookie93:
xCookie93 Featured By Owner May 3, 2013  Hobbyist General Artist
YESSSSS! That scene was so epic.
Reply
:iconizclark:
izclark Featured By Owner May 3, 2013
haha i loved that bruce was in it! although i dont like his hair short >:
Reply
:iconazulacr09:
AzulaCR09 Featured By Owner May 2, 2013  Student General Artist
<3
Reply
:iconasmodeus7891:
Asmodeus7891 Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
Tony and his spouses FTW! :3

(Favorite part of the movie, actually!)
Reply
:iconwater-fan2090:
Water-Fan2090 Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist General Artist
LoL people who saw the movie get this :D
Reply
:iconwilliamloptrstark:
WilliamLoptrStark Featured By Owner May 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh god, I died when I saw this! poor BruceXD Ehehe

but hey, awsomely done:P
Reply
:iconpammey:
Pammey Featured By Owner May 2, 2013  Student Traditional Artist
Gggg this looks really good! Well done :)
I expected Bruce in the film and when he appeared after the credits I had to contain myself
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 1, 2013
Image Size
333 KB
Resolution
760×745
Link
Thumb

Stats

Views
41,969 (1 today)
Favourites
1,942 (who?)
Comments
78
Downloads
223