H2O4Life's avatar
is gone for a while
128 Watchers27.6K Page Views93 Deviations
  • Jan 14
  • United States
  • Deviant for 10 years
Badges
Albino Llama: Llamas are awesome! (90)Albino Llama: Llamas are awesome! (90)
My Bio
Hi there :D
Give Me Lamas :p or else :tighthug: nd :backstab:..............:evillaugh:

Current Residence: United States
Favourite genre of music: Hip Hop, Rock, Pop, Electronic, Techno, Dubstep etc.
Favourite style of art: Freehand
Operating System: Windows 7 Ultimate 64 bit
MP3 player of choice: iPhone
Skin of choice: Onion Glass
Favourite cartoon character: Eric Cartman

Favourite Movies
Zombieland,Shutter Island, Inception
Favourite Bands / Musical Artists
Linkin Park,Green day, 30 seconds to mars, One Republic
Favourite Games
Combat Arms, MW2
Favourite Gaming Platform
PC
Other Interests
Aviation

Hi there! :D

Hi there! :D

HI :D

My 1st damn it quote i submitted today :D

My 1st damn it quote i submitted today :D

(2:39:54 PM) imyervirusxd: yooooooo (2:40:08 PM) DarkStrikeXV: Yeeeeeeeessss (2:40:18 PM) imyervirusxd: can u check my shit (2:40:27 PM) DarkStrikeXV: can you do my shit (2:40:35 PM) imyervirusxd: which shit? (2:40:42 PM) DarkStrikeXV: the shit shit? (2:40:45 PM) imyervirusxd: k (2:40:55 PM) imyervirusxd: send me ur shit on my shitty email (2:41:06 PM) DarkStrikeXV: I still didn't finish my shit (2:41:10 PM) DarkStrikeXV: shit (2:41:19 PM) imyervirusxd: awww can u still check my shit ?? (2:41:27 PM) DarkStrikeXV: bring that shit over here (2:41:39 PM) imyervirusxd: email u the shit? (2:41:54 PM) DarkStrikeXV: shit (2:42:21 PM)

Yes, I Have a Penis LOL

Yes, I Have a Penis LOL

Yes, I Have a Penis by ~Superiorflowerpower Yes, I Have A Penis Do not assume (if I hold the door for you), that I am making a statement about your inabilities to open the door for yourself. If you hold it for me, I'll say 'thankyou'. Do not assume (if I pay for the meal), that I am underestimating your earning capacity as a woman. If you invite me out for a meal, you're paying. Do not assume (if I defend your rights), that I am belittling the attempts that you have made to defend your rights yourself. If you defend my rights, I'll consider you human. LMAO :D

Comments 111

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Hi.. can i use this Icon on website? bsdguru.in? 
dafmat71Hobbyist Interface Designer
Happy birthday!! :party:
dafmat71Hobbyist Interface Designer
Happy birthday Puppet!! :party:
DijaySazonHobbyist General Artist
Happy Birthday :D
thank you