guitarcraze's avatar
Son of a biscuit!
418 Watchers45.2K Page Views345 Deviations
Artist // Hobbyist // Varied
  • July 5, 1993
  • United States
  • Deviant for 10 years
  • He / Him
Badges
Paranoid: Wears a tinfoil hat
birthdAy '10: decade of deviousness
I Heart DeviantArt Gear: Proud supporter of deviantGEAR
Super Albino: Llamas are awesome! (380)
My Bio
Hai thar! :gcexcited: by guitarcraze

My name is Ryan and I've been a deviant since Dec. 22 2009. When I first joined, I was only interested in uploading some of my PSP wallpapers (which, now that I think of it, kinda suck). My best friend Baka-to-Art (old account: Shadowreaperx21) told me about dA a while back so I decided I'd check it out. Soon enough I came across the world of emoticons and I was intrigued by how much you could do with such a little circle. So far the fellow emoticonist community seems pretty open to newcomers and I've enjoyed their company. I belong to many emote and pixel related groups and have even created my own group centered around helping new emoticonists get known. Can't wait to see how things turn out in the future!

Other account
:iconzedj:

Favourite Visual Artist
Those Chinese ppl who make eyezmaze games
Favourite Movies
Treasure Planet
Favourite Bands / Musical Artists
Montee, Uppermost, Far Too Loud, Nero, Coyote Kisses, Kredo
Favourite Games
LittleBIGPlanet 2
Favourite Gaming Platform
PS3
Tools of the Trade
Creative Suite 6
Other Interests
VIDEO GAMES

God F**king Damn It

God F**king Damn It

Ok, I know I said I was back, buuuuuuuut turns out I had to move out of my old place and the new room I moved into doesn't have any internet in the house so.... I've been gone for a while. I'm just updating this thru my free time at work. And speaking of which, I'm hopefully gonna be getting a new job with better pay soon so hopefully I'll be able to either move to another place with internet and everything or just get internet for my house. So anyways, take care guys. Hope to see you soon so I can get back to emoting! :dummy:

Aaaaaaand we're back!

Aaaaaaand we're back!

Hi y'all. Back from a very long break i took. About like... 2 years. xD No worries tho i just got into NanoEmo, so that should be my main focus for all uploads hear on out. Honestly i miss the emote community and I really just wanna get back into making emotes again. So look forward to new and fresh shit nigga!

Pardon my absence.

Pardon my absence.

Yeah it's been a busy couple of weeks. Shit's getting real and stuff... you know... Don't expect too much from me. Oh and as far as commissions go, I don't think I'll ever have the time, energy, patience, interest, or ability to get to any you might be considering having me do. So don't ask. Thanks. Try not to die. :trollface:

Comments 378

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Happy Birthday! Birthday cake  icon 
Hope you're doing well! Furry Birthday Hello 
AlphaShitlordHobbyist General Artist
   𝓗𝓪𝓹𝓹𝔂 𝓫𝓲𝓻𝓽𝓱𝓭𝓪𝔂!
Will Smith Tada emoticonSuper Fantastic Golden Platter Cake 3D Will Smith Tada Emoticon But I Flipped It Over by AlphaShitlord 
AnnaivriHobbyist Digital Artist
Happy birthday!  :party: by catluvr2
Anisa-MazakiProfessional Digital Artist
Sorry for the late response, (I've been busy), but:

Airborne Trophy Dance! Juggle Boogie!  Party :squee:Free Avatar - CupTardCake Sun HAPPY BIRTHDAY!!! Sun Free Avatar - CupTardCake  :squee: Party Boogie!   Juggle Dance! Trophy Airborne 

Have some free Art too, for your Special Day :) (Smile)
Candy-free Wallpaper 2 - Full by Anisa-Mazaki

:woohoo: :party: :iconcakelickplz: !!! HAPPY BIRTHDAY !!! :iconcakelickplz: :party: :woohoo:

It's July 5thth which means it's that time of the year again and your special day is here! We hope you have an awesome day with lots of birthday fun, gifts, happiness and most definitely, lots of cake! Here's to another year!

Many well wishes and love from your friendly birthdays team :love:

---
Birthdays Team
This birthday greeting was brought to you by: dovepaw3000
Happy birthday! :D