grantgoboom's avatar

Harry Potter Pic

560 38 14K (1 Today)
By grantgoboom   |   
Published:
© 2007 - 2020 grantgoboom
Drawn with brush pen & colored in Photoshop.
Image size
550x707px 302.47 KB
Comments38
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
onenine72's avatar
Always a fan of your work.
BungeeArms's avatar
hahaha, man what i love the most about this is Voldemorts facial expression!
Nicky-the-dragoness's avatar
Nicky-the-dragonessHobbyist Digital Artist
wow! this is really cool! :la: I love that style.
I love how Lord Voldemort looks there. and that glow, I love it. I love this style, once again! :la: :meow:
Demodocus's avatar
This would make a great poster! There is a contest that you might be interested in if your are thinking about more Harry Potter posters called Harry Potter: The Musical which is going on right now. [link]
axelalonso's avatar
axelalonsoProfessional Digital Artist
hahaha! :XD: Nice toon work! Really dig Voldemort´s face exp..! :+fav:
dracothan's avatar
Voldie looks super pissed off.
DragonStrider's avatar
DragonStriderHobbyist General Artist
Man your style is amazing just and simply amazing the faces are so 1on1 yet sooo cool and they are a bit cartoony this is sooo AWESOME keep it up:D
Master-Kankuro's avatar
Master-KankuroHobbyist Artisan Crafter
That can be a coool cover for a book or CD or something else!!!
Caedesdeo's avatar
I love the Voldemort's raised eyebrowless eyebrow. Somehow, it just wins.

And the trio look awesome
zsoly's avatar
Who will win in the end. It's obvious. I want to read that book so much...
kaijanna's avatar
omg! nice!
berg-ulme's avatar
I like your drawing. Harry looks like someone, who is seventeen, not like a "My artist draw me like 12, because this here is supposed to be a book for childern, so I cannot age"-genderless thing
And Ron...hot...
Ellocobruja's avatar
You are sooooo talented!
flyingkittie's avatar
flyingkittieHobbyist General Artist
Voldy looks REALLY good. Great job!
darklightartist's avatar
darklightartistHobbyist Digital Artist
XD this is an awsome piece. though, when i first saw it, it looked like a starwars scene. darth vader over head, and harry, hermiony, and ron ready to take the dark force down with their lightsabers. :D that'd be awsome to see. *goes to draw*
KildGeek's avatar
This piece is great. I love the cartoonish way you've portrayed the characters and how is so much different from the usual Harry Potter fan art you see out there. It's refreshing really. I like Hermione, she looks so fierce. :) Although, I must point out that Harry has green eyes and that the Death Eaters don't have skull faces (neither do Dementors - if that's what you were going for). Their faces are hidden. But other than that, very amazing piece.
RiftDoggy's avatar
RiftDoggy Writer
This is really just stupendous...I need to look through your gallery!
Zaemura's avatar
ZaemuraHobbyist Digital Artist
O m g... Soooo wow!!!!

Brilliant;
EatToast's avatar
EatToastProfessional Traditional Artist
i love those death eaters. great job
SouthernRose's avatar
Hermione's expression looks a little off to me, but it's still fantastic!!
escaflowne006's avatar
escaflowne006Hobbyist General Artist
Awesome as your whole gallery :+favlove:
Ivegotnoo's avatar
Ivegotnoo Digital Artist
Harry Potter !
Jehaw , great !
KelMithaleil's avatar
KelMithaleil Digital Artist
Love it!
Mo8's avatar
Mo8Student Digital Artist
Hmm, I dunno. I like the brown w/ the bluish glow in this version but I liked Harry a little more in the last one. Can't decide...
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In