Shop Forum More Submit  Join Login
ID by Gothamed ID by Gothamed
Ignore me.
Add a Comment:
 
Hidden by Owner
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jul 25, 2014  Professional Digital Artist
T u T 
Itotallyamnotcute
Butthankyou <3
Reply
:iconmotheroftheinklings:
MotherOfTheInklings Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist General Artist
omg yes you are~ and no prob!

you're really single?!?!?! how...??? ;w;
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jul 25, 2014  Professional Digital Artist
T//u//T

Because I'm weird lol. Reallyreallyweird.
Reply
:iconmotheroftheinklings:
MotherOfTheInklings Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist General Artist
im still single...im ugly ;n;

I bet not! im weird and perverted! U/w/U -huggles- ~
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jul 25, 2014  Professional Digital Artist
I'm sure you're not ugly. XD 

^^; I don't like being tied down, I like roaming haha. //hug!
Reply
:iconmotheroftheinklings:
MotherOfTheInklings Featured By Owner Jul 25, 2014  Hobbyist General Artist
pshhh


ah yea...im friggin 15 (almost 16) and ive never dated...eh...I don't mind much but when I think about it, it would be nice...all well~ >w<
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jul 25, 2014  Professional Digital Artist
I'm only 17 haha, tbh dating ain't that great. xD 
Thus why I like to roam. :'D And by that I mean 
sit here aimlessly all day. LOL!
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 28, 2014  Professional Digital Artist
;u; Thankyouomg~
Reply
:iconthe-flat-steakbooty:
The-Flat-SteakBooty Featured By Owner Jun 28, 2014  Hobbyist Digital Artist
you freaking welcome my friend !
Reply
Hidden by Owner
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 24, 2014  Professional Digital Artist
H-how are you getting this f-far back.
Thankyouabillionomg<3
Reply
:iconfabies:
fabIes Featured By Owner Jun 24, 2014  Student General Artist
YOU'LL NEVER FIND OUT. HUEHUEHUEHUEHUE


Np sweetie omg <33
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 24, 2014  Professional Digital Artist
;A; Pls don't stalk me 2 hard.
Reply
:iconfabies:
fabIes Featured By Owner Jun 24, 2014  Student General Artist
I don't stalk lol



I just saw this


and


I had to comment 
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 24, 2014  Professional Digital Artist
xD I'm still amazed you found this.
Reply
:iconfabies:
fabIes Featured By Owner Jun 24, 2014  Student General Artist
Is that a good or bad thing? xD
Reply
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 24, 2014  Professional Digital Artist
xD I'mstillnotsure Lol!
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
:icongothamed:
Gothamed Featured By Owner Jun 22, 2014  Professional Digital Artist
xD Thanks lol. Bewarethemonstercats
Reply
:iconsaikorosama:
SaikoroSama Featured By Owner Jun 22, 2014  Hobbyist General Artist
pppf *has a demons cat *  i fear no monster cat
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
March 26, 2014
Image Size
192 KB
Resolution
411×839
Link
Thumb

Stats

Views
142
Favourites
2 (who?)
Comments
36
×