gold94chica's avatar

Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon)

By gold94chica
267 Favourites
50 Comments
4K Views
What's going through the pirate fox's mind?  Has he finally figured a way to get to the nightguard?  Is he jealous of attention?  Maybe he's finally gonna get that booty.... you decide!


Last one for today before I fall asleep.  Still got more coming later though.


Created from here (last icon from 
:iconmurder-o-crows:'s video lol)

www.youtube.com/watch?v=zD3B0Q…


Problem with making so many icons in one day is that they all die at the same time lol

RIP to the following icons lost from the main page in the last one day:


Chica does the Chicken Dance! (Chat Icon) Chica has Gone Insane (Chat Icon) Chica's Happy Dance (Chat Icon) You Broke Foxy's Heart (Chat Icon) Bonnie is a Boss (Chat Icon) Demoman's Crazy Eyebrows (TF2 Chat Icon) Demoman's Epic Laugh (TF2 Chat Icon) Chica's Wiggle Dance (Chat Icon) 

...chica booty fnaf fnaf2 fnaf3 5naf 5naf2 5naf3 foxy bonnie freddy gif animation fivenightsatfreddys five_nights_at_freddys five nights at freddy's freddys intensifies photoshop piratefox gold94chica pirate fox sfm sfmsourcefilmmaker sourcefilmmaker treasure annoy annoying annoyed plan planning scheme scheming thinking thought mad angry anger think
IMAGE DETAILS
Image size
50x50px 107.75 KB
Published:
© 2015 - 2020 gold94chica
Comments50
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Jinxy031's avatar
Jinxy031Hobbyist Writer
Me when I beat Final Nights and was killed by Baby. XD
Yay4EverAndEver's avatar
Yay4EverAndEverStudent Interface Designer
Gonna jump and honk Freddy's nose...
Margolin1999's avatar
Margolin1999Hobbyist Digital Artist
MuaaHHHAHAAHhah
tremarvel08-draws's avatar
tremarvel08-drawsStudent Artisan Crafter
                           /\
                         /    \
                       / (o)  \
                     / _____\ 
                    illuminati   
SkylarClaw's avatar
SkylarClawProfessional Digital Artist
oh no.
SpringtrapFan87's avatar
SpringtrapFan87Student Artist
Me: WHAT A FANTASTIC...
Foxy:Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon)  he he
Me: Foxy, what are you doing on my computer?
Foxy:Not the Booty Foxy Was Looking For(Nope Chat Icon) OH SHIT! ABANDON SHIP!
Me: *Sees he was making a Frennie pic*RAGE 
FOOOOOOOXY!!!!
Foxy:Foxy Intensifies Chat Icon  What?!
Me: You know I hate that ship!
.....
Foxy's Booty Overload (Chat Icon) WHAT?!
Bonnie:Bonnie derp  Someone call me?
Mike screaming Foxy's Booty Overload (Chat Icon)  OH GOD NO!
Foxy's Puppy Kisses (Chat Icon) i'm sorry. I REGRET NOTHING.
bonniethebunny1132's avatar
(the grinch)lol
but then foxy had an idea,it was a wonderful idea,it was a awful idea,it was a wonderful awful idea.Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon) 
Bouncy-Deerz's avatar
Bouncy-DeerzHobbyist Digital Artist
what i was gonna post that :o
SkylarClaw's avatar
SkylarClawProfessional Digital Artist
oh nu.
furrysponysdashed's avatar
furrysponysdashedHobbyist General Artist
Do a golden Freddy chat icon
TheRealfuNNky's avatar
Me:Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon) i will raep ur mum
Someone:wtf ...
Torchu325's avatar
Torchu325Hobbyist Filmographer
He knows about Stimpy's retardedness.
Bellatheanimatronic's avatar
Foxy: Foxy's Hatching a Plan (Chat Icon) 
- 2 mins later -
Me: FOXY DID U TAKE A PICTURE OF MY BOOTY AND PUT IT ON THE INTERNET?!
Foxy: No...
Me: IM GONNA KILL YOU!!! - chases -
Foxy: I KNEW IT WAS A BAD IDEA!!!
Hitler-general's avatar
Hitler-generalStudent Photographer
he looks more angry then hathing  a plan
striker698's avatar
striker698Hobbyist Digital Artist
3L3KTR1KPUL53's avatar
3L3KTR1KPUL53Hobbyist Digital Artist
ERMERGERD I NEED To KnOw HoW tO uSe IcOnS pLeAsE?
AimaArt's avatar
AimaArtStudent Traditional Artist
OH SHIET HE FIGURED OUT HOW TO TAKE ALL YOUR BOOTYS 
RUN YOU FOOLS
kuulboo's avatar
kuulbooProfessional Artist
Stalemate...
RauserNinja's avatar
RauserNinjaHobbyist Digital Artist
Definitely screed
gold94chica's avatar
gold94chicaHobbyist Digital Artist
so screwed
EeveeDash9's avatar
EeveeDash9Hobbyist Digital Artist
Uh oh we're screwed...
O.o
gold94chica's avatar
gold94chicaHobbyist Digital Artist
yeah, you might be right lol
EeveeDash9's avatar
EeveeDash9Hobbyist Digital Artist
Panic in 3...2...1...
Valzed's avatar
Trying to figure out why a male bunny has a female sounding name?
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In