Go-Devil-Dante's avatar

commission - mouth pork

343 86 12K (1 Today)
By Go-Devil-Dante   |   Watch
Published: April 11, 2009
© 2009 - 2019 Go-Devil-Dante
commission for :iconthaliathetiger: HAHA blonde is william and blue is stanley
This is from her comic and I jus flicked through and saw this page: [link] HAHA! "Pork". You know what he really means :P

I just had to do a couple o commissions and pics for ppl IRL ... also I just did an avatar 30 pic that I decided I want to be #33 HAHA So I'm gonna be slow getting the next lot up XD
Image size
600x729px 78.19 KB
Comments86
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
sonicmadgirl's avatar
sonicmadgirlStudent Writer
Has anyone else noticed that Will is actually poking Stan in the cheek? awwwwww... and back to that fangirl attack.
sonicmadgirl's avatar
sonicmadgirlStudent Writer
I would resist normally, but this is stupid, irresistible Stanley at his finest.... OMGOMGOMGOMGOMGOMG HARDCORE YAOI! OF HIM! KYAAAAAAAAAAAA!

ehehehe I mean... Wow, Stan! I really didn't think for a second THAT happened! (sarcasm. I so did!)
megankimmio's avatar
:rofl: I didn't get it until I read the comments. *is shot* Man, I'm such a loser...
Go-Devil-Dante's avatar
haha it's ok, you're not expected to understand OC pics straight away!! XD
smilyimp's avatar
I love this :heart: Hahaha, I really love this :love: :love: :love:
I don't know why, haha :XD: Must be the scientist? Or the blonde uke? :XD: :giggle: :heart: :giggle: Must be the lap coat and the something-scope :giggle: :heart: :XD: :drool: :drool: :drool: S-x in the lap :drool: :heart: :giggle:
Go-Devil-Dante's avatar
Hah the something scope, it's a dirty version of the microscope, only looks in sexy areas XD :heart::heart: thank you! haha you love the idea of experimentation muahahah! :love:
smilyimp's avatar
Yes, haha, I do :love: :drool: :XD:
The lab always have an amazingly convenient bondage bed for some reason :shrug: ;P
Go-Devil-Dante's avatar
HAHA like a mad scientist lab with the experiment table that has restrainers and straps XD :heart:
Pinkchicken's avatar
Eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii!
dejavil's avatar
dejavilHobbyist Digital Artist
i dunno them, i just like this pic, especially, that grin :D
Go-Devil-Dante's avatar
hehe why thank you :P :heart: I didn't know who they were before this commission either XD
dejavil's avatar
dejavilHobbyist Digital Artist
and i still don't :XD: :giggle:
RunawayKid's avatar
RunawayKidStudent General Artist
Stanley. He wants more pork. 8D
musika-6131's avatar
pork?! :ohnoes: you're so bad...
stucat's avatar
but where did that pork come from?!
D:
Go-Devil-Dante's avatar
I JUST DON"T KNOW! HAHA!
RuneQuicksilver's avatar
RuneQuicksilverHobbyist Writer
Hahaha pork...:XD: I'm sure it totally does ;)
Go-Devil-Dante's avatar
man doesn't he brush? XD
RuneQuicksilver's avatar
RuneQuicksilverHobbyist Writer
:( sadly...it seems not :XD:
Poohbearlover42's avatar
Poohbearlover42Student Filmographer
That's...AWESOME!!! :XD::heart: You did a fantastic job, that is too funny for words.
Go-Devil-Dante's avatar
haha coolioso, thanks!
CrystalNekoNee-Chan's avatar
CrystalNekoNee-ChanHobbyist Traditional Artist
so THATS what theyre calling it these days... :D

XP
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In