Shop Forum More Submit  Join Login
Okayy, I have been thinking up some really good ideas :O

I'm thinking.....why not sell my drawings in really cool stuff like: skateboard, t-shirts, shoes, book bags, hats, and other neat stuffs! Now, I'm 18, so I should be legal to sell it lmfao :la: woo! Okay, lets make a step so follow me!!

~1.Set up account(for me to sell, and for you to buy or whatever you want on Zazzle.com)
~2. Imma gonna sell some minor products for now so when people start to see it more often, and I'll get popularity for whatever the items are and then I'll move up to the next challenging products
~3. If you're interested in buying soemthing from me, you gonna have follow the instructions from number 1 so bear with me lol
~4 Most of the producrs are cheap but some others aren't so cheap .___. so go get lucky lmfaooo XD
~5. Right now, Imma gonna get started drawing and everything because Im gonna make a packs for each products cuz right now, I can't just sell one things and wait for others to be on hold so Imma gonna save them all and then when I am ready to do this super duper job, then I AM READY!!! :la:
~6. WISH ME LUCK AND GET SURPRISED!!!! ;D

P.S., if you're curious and wanna do same thing or whatever, go to the link here: www.zazzle.com and have a nice day!! :la:

MY STORE: www.zazzle.com/glopesfire1*
MY NEW PRODUCT: www.zazzle.com/pokemon_univers…
  • Watching: Barney
No comments have been added yet.

Add a Comment:
 
×

:iconglopesfire: More from Glopesfire



More from DeviantArt



Details

Submitted on
August 9, 2011
Link
Thumb

Stats

Views
235
Favourites
0
Comments
0