Shop Forum More Submit  Join Login
Bad Chi:Droppings by GigaLeo Bad Chi:Droppings by GigaLeo
Apparently this kind of thing has happened in the past, and is still going on (including, but not limited to schools of fish). I guess getting national coverage around the new year was a good way to prod along the mass hysteria.
Add a Comment:
 
:iconsonic8005:
sonic8005 Featured By Owner Jan 6, 2011
lol nice.
Reply
:iconzkfanart:
zkfanart Featured By Owner Jan 6, 2011
Yeah ;) Well, 2012 is coming, it will be the biggest show ever ;)
Reply
:icongigaleo:
GigaLeo Featured By Owner Jan 8, 2011
I can't wait! I want to see all the arm flailing goobers running around Times Square. They'll fit right in :)
Reply
:iconzkfanart:
zkfanart Featured By Owner Jan 9, 2011
:rofl: LOL :lol: Whadda nice idea for the show!!! :icondragonxdplz:
Reply
:iconletdragon:
Letdragon Featured By Owner Jan 6, 2011
That was one weird article on Yahoo News. Too bad some dodos are treating it like it's one of the signs of the end of everything.
Reply
:icongigaleo:
GigaLeo Featured By Owner Jan 8, 2011
I'm certainly curious to find out more about why this weirdness happened, but yeah, some dead birds and fish do not the apocalypse make.
Reply
:iconletdragon:
Letdragon Featured By Owner Jan 8, 2011
Nope, they don't. I'm curious about it too. It's quite possible maybe something in the air and water poisoned them.
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Writer
I got to get my girlfriend out of that state as soon as possible.
Reply
:icongigaleo:
GigaLeo Featured By Owner Jan 8, 2011
Can't blame you at all, next thing you know cats n' dogs'll be living together! Mass hysteria!
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jan 9, 2011  Hobbyist Writer
[link]

F%&k.
Reply
:icondatafoxbyakko:
DatafoxByakko Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist General Artist
Shouldn't this be in Digital Media instead of Traditional. It looks kinda computer-made.
Reply
:icongigaleo:
GigaLeo Featured By Owner Jan 6, 2011
Hand drawn plus Photoshop colors and extras.
Reply
:icondatafoxbyakko:
DatafoxByakko Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist General Artist
Ahh, oki, the shading just looked like it.
Reply
:iconjzlobo:
JZLobo Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Writer
I always wonder where to put something hand drawn but digitally colored, myself. I have like a moral dilemma every time I submit. XD
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
January 6, 2011
Image Size
251 KB
Resolution
638×825
Link
Thumb

Stats

Views
111
Favourites
3 (who?)
Comments
15
Downloads
0