Shop Forum More Submit  Join Login
Curiousity Pg5 by GhostLiger Curiousity Pg5 by GhostLiger
First
Previous
Next

I am getting so sick of that green lab background, you don't even know!

Also, to those that saw my status about it, yes, my old laptop managed to handle the larger canvas just fine. And by fine I mean no worse than it handled the last one, which is just as good.

Undertale (c) Toby Fox
Revenantale AU by GhostLiger
Add a Comment:
 
:iconhunterandlemon:
HunterandLemon Featured By Owner Mar 18, 2018
Oh, she's blind? Interesting...
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Mar 18, 2018  Hobbyist Digital Artist
Yup. I realised Goner's sprite doesn't have any pupils, so I just sorta went with it XD
Reply
:iconlizztale:
Lizztale Featured By Owner Feb 6, 2018  Hobbyist Writer
Poor gony shes blind ;-;
She wont learn how to play guitar >_<
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Feb 8, 2018  Hobbyist Digital Artist
Nonsense! She can do anything! XD
Reply
:iconlizztale:
Lizztale Featured By Owner Feb 8, 2018  Hobbyist Writer
Yea!
(I was just thinking how would it be if Ninna (BX!Goner) was blind.)
And I mean, it would be harder. She'd have to memorise all the songs to play them. I dont have patience for that xD
Reply
:icongoldkarmadragon:
GoldKarmaDragon Featured By Owner Nov 29, 2017  Hobbyist General Artist
Oh… they're blind.

Nvm.

Chara has seen something interesting? And, pfft, lol, Asriel has a high pitched voice. Or Sans has a deep voice? Idk.
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Nov 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
XD

Asriel's voice tends to get high pitched when he's nervous, and while Sans' voice isn't all that deep at the time of this comic, his fake voice doesn't quite get to Asriel's level. Goner's hearing is also incredibly good, and she can tell the slightest change XD
Reply
:iconaguardianofdreams:
AGuardianOfDreams Featured By Owner Jun 16, 2017
( hmmmm... ) 
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Jun 16, 2017  Hobbyist Digital Artist
Hmmmm?
Reply
:iconsansfangirl4life:
SansFangirl4life Featured By Owner Jun 15, 2017
is Goner Kid blind? And Sans being a jerk? that's not new lol
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Jun 16, 2017  Hobbyist Digital Artist
Yup. The original sprite didn't have pupils or irises so while I did put some on for aesthetics, I just loved the idea too much.

Indeed. I did say on that doodle sheet that he had a more volatile nature back then. Not particularly original, but fun to write for XDD
Reply
:iconsansfangirl4life:
SansFangirl4life Featured By Owner Jun 16, 2017
lol Sans as a jerk isn't hard to see lol
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Jun 18, 2017  Hobbyist Digital Artist
Lol, I see what you did there!
Reply
:iconsansfangirl4life:
SansFangirl4life Featured By Owner Jun 18, 2017
I have no idea what ur talking about~..... :3
Reply
:iconghostliger:
GhostLiger Featured By Owner Jun 19, 2017  Hobbyist Digital Artist
GEEETTTTTTT DUNKED ON!!!!! 
Reply
:iconsansfangirl4life:
SansFangirl4life Featured By Owner Jun 19, 2017
*pun Intensifies* 
Reply
:iconarafridi2000:
arafridi2000 Featured By Owner Jun 15, 2017  Hobbyist General Artist
The cover page does say something....
Reply
:iconsansfangirl4life:
SansFangirl4life Featured By Owner Jun 15, 2017
lol true
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 15, 2017
Image Size
797 KB
Resolution
800×1269
Link
Thumb

Stats

Views
2,268
Favourites
54 (who?)
Comments
18
×