Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 8, page 251 by genaminna Trunks' Date, ch 8, page 251 by genaminna
Next Page
Last Page

That's all for today :D (The never-ending cliffhangers...XDDDD)

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
From now on, these are pages from the present times... :)
Traditionally inked, with Digital screentones... the inking takes a lot longer than the screentones, so that's why it's still in the 'traditional' category. =P
Add a Comment:
 
:iconcatcat1200:
catcat1200 Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Writer
the link for the next page doesnt work
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 18, 2012  Professional Traditional Artist
Because there is none :3
(in le storage)
Reply
:iconcatcat1200:
catcat1200 Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Writer
ok when they comming out of le storage
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 9, 2012  Professional Traditional Artist
Haha, dunno... :D I'll more likely just redraw/rewrite it...
Reply
:iconcatcat1200:
catcat1200 Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
cool
Reply
:iconsedo-fun:
Sedo-fun Featured By Owner Jul 14, 2012  Hobbyist General Artist
dafuq, I wanna see what happens next!! Plz update soon! >.<
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 16, 2012  Professional Traditional Artist
hehe... maybes
Reply
:iconsedo-fun:
Sedo-fun Featured By Owner Jul 17, 2012  Hobbyist General Artist
no definitely! >:D
Reply
:iconlilgirl2016:
LilGirl2016 Featured By Owner May 24, 2012  Hobbyist Artist
when are you gonna to add the next comic?
Reply
:iconakippuden:
Akippuden Featured By Owner Apr 18, 2012
hi i love it but i hope the next page is up "pretty soon"
Reply
:iconcommander-lim:
Commander-Lim Featured By Owner Mar 17, 2012
these aint half bad! a lot better than i could ever do but i'm still new to deviantart :P when are the new ones coming ? if they are?
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 19, 2012  Professional Traditional Artist
I'm working on them... dunno when
Thanks!
Reply
:iconhphantasia:
HPhantasia Featured By Owner Mar 4, 2012  Student
YEARS LATER, AS I RE-READ THIS. ;_;
Hahaha! Hope you are well, love! <3
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 5, 2012  Professional Traditional Artist
lol, I am. Hope you are too. :)
Sorry about the disruption...
Reply
:iconhphantasia:
HPhantasia Featured By Owner Mar 6, 2012  Student
I am doing well! And I totally understand life happens, haha.
Just wanted to tease ya a bit. ;)
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 9, 2012  Professional Traditional Artist
Haha, okais XD I'm glad you're doing well! :)
Reply
:icondomino-iced:
Domino-Iced Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
NOOOOOOOooooo
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 5, 2011  Professional Traditional Artist
:XD:...
Reply
:icondbzlover135:
dbzlover135 Featured By Owner Nov 2, 2011  Student Digital Artist
wheres the next one
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Nov 2, 2011  Professional Traditional Artist
I have to redo it.
Reply
:iconparsnip39:
parsnip39 Featured By Owner Sep 25, 2011
I love it so far XD
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 9, 2011  Professional Traditional Artist
I'm glad :3
Reply
:iconparsnip39:
parsnip39 Featured By Owner Oct 9, 2011
XD
Reply
:iconmsingoo:
MsIngoo Featured By Owner Jul 24, 2011  Student Digital Artist
why dose gohan have so much of chichi in him -.-
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 4, 2011  Professional Traditional Artist
lol...
Reply
:iconxxgothicbabexx:
XxGothicBabexX Featured By Owner Apr 25, 2011
Hey whens the next one gonna be up? I love the story so far!!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 29, 2011  Professional Traditional Artist
not sure, but thanks ^_^
Reply
:iconxxgothicbabexx:
XxGothicBabexX Featured By Owner Apr 29, 2011
Yw and i cant wait ^^
Reply
:iconkmhooning:
Kmhooning Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ok thank you!!! :)
Reply
:iconkmhooning:
Kmhooning Featured By Owner Mar 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks!! Oh and, when do you think you will post it??
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 30, 2011  Professional Traditional Artist
Ah, no idea, sorry :( Probably when I'm out of school though (after May).
Reply
:iconkmhooning:
Kmhooning Featured By Owner Mar 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hey do you have page 252 out yet??
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 28, 2011  Professional Traditional Artist
neeeopppe~ sorries. (Not 'yet,' anyways)
Reply
:iconlivelyartist:
LivelyArtist Featured By Owner Mar 17, 2011  Hobbyist General Artist
This is so good! :D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 28, 2011  Professional Traditional Artist
:) Thank yous
Reply
:iconlivelyartist:
LivelyArtist Featured By Owner Mar 28, 2011  Hobbyist General Artist
You're welcome ^^
Reply
:icongentlewolf:
Gentlewolf Featured By Owner Mar 16, 2011
:cries: Please don't kill Mirai Trunks, Gohan!! :please:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 28, 2011  Professional Traditional Artist
heheh :XD:...
Reply
:icongentlewolf:
Gentlewolf Featured By Owner Mar 28, 2011
*pout* The suspence is killing me!
Reply
:iconsonic-riders-zg:
sonic-riders-zg Featured By Owner Mar 3, 2011
Keep up The GOOD WORK :D :D
More More MORE :D :D :D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 3, 2011  Professional Traditional Artist
Thanks :D
Reply
:iconpsychzee:
psychzee Featured By Owner Jan 10, 2011
What a situation...wwaaahhhh...thats so thrilling...poor MiraiTrunks...
Reply
:iconstrefe:
Strefe Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist General Artist
Ach! I've been seeing this comic around a lot whenever I go browsing for TrunksxPan pic's but never had the patience to read it til now. Anywho, started in the middle of the comic (whie? I dunno!) and nearly cried when I hit the end. This is brilliant! I just love the story, the art, the lolz and zomg! I want to keep reading!! I gotta go back and fave and download everything now but I thought I'd leave this here to tell you how much I totally adore this comic! :D Thank you for the read!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 14, 2010  Professional Traditional Artist
Thank you very much! :D
Reply
:iconstrefe:
Strefe Featured By Owner Dec 15, 2010  Hobbyist General Artist
You're very welcome! :D Are you planning to finish this comic someday?
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 16, 2010  Professional Traditional Artist
Hopefully XD No promises when, though.
Reply
:iconstrefe:
Strefe Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
:lmao: Well, take your time if you do decide to start up. I'll definitely be around if you do! :D Have a Merry Christmas!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 17, 2010  Professional Traditional Artist
You too, thanks! :)
Reply
:iconstrefe:
Strefe Featured By Owner Dec 20, 2010  Hobbyist General Artist
Thank you! :D
Reply
:iconwinxzee1:
winxzee1 Featured By Owner Oct 9, 2010
i want to seeee nexted in
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 7, 2008
Image Size
288 KB
Resolution
788×1153
Link
Thumb

Stats

Views
14,314
Favourites
78 (who?)
Comments
266
Downloads
163
×