Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 7, page 202 by genaminna Trunks' Date, ch 7, page 202 by genaminna
Next Page
Last Page

I'll submit page 203 after I finish the toning on it... >_<; (Gawd, toning is so stressful without a tablet, lol X_x Well, it would be stressful even *with* a tablet I think...XD) I have to take advantage of my one-week break before going back to school...and draw as much as I possibly can. >_<

This page is mostly just for fun ^^ A break from all of the seriousness before. :)
Yes, I am still behind on my deviations... >o> :paranoid: Everytime I comment on 20 things, 20 more show up the next day. :faint: XD That's what I get for watching 150+ peoples @_@ Please understand a little, lol. :worship:

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
From now on, these are pages from the present times... :)
Traditionally inked, with Digital screentones... the inking takes a lot longer than the screentones, so that's why it's still in the 'traditional' category. =P
Add a Comment:
 
:iconkcmbr:
KCMBR Featured By Owner Mar 13, 2013
VEGETA!! LOVE IT!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 23, 2013  Professional Traditional Artist
:XD: thanks!
Reply
:iconakippuden:
Akippuden Featured By Owner Apr 18, 2012
ahaha gotta fav this page!
Reply
:iconlive-love-rock:
live-love-ROCK Featured By Owner Jun 9, 2011
Congratulations!!!!!

wow vegeta really?
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 27, 2011  Professional Traditional Artist
lol
Reply
:iconwarriorrosestar:
WarriorRosestar Featured By Owner Jun 8, 2011
Vegeta... *shakes head* your awsome *thumbs up*
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 27, 2011  Professional Traditional Artist
:D~
Reply
:iconsuperkamipopo:
superkamipopo Featured By Owner Nov 20, 2010
vegeta is awesome
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Nov 22, 2010  Professional Traditional Artist
That, he is. XD
Reply
:iconarvelous:
arvelous Featured By Owner Feb 25, 2009
Seem like Vegeta just jumped right out of a 70s. XD That was just too good and I like how well you did it.
Reply
:iconredneckotaku:
RedneckOtaku Featured By Owner Feb 19, 2009  Student General Artist
OMG I still love this one with Vegeta all "I'm so proud of my little girl" lol
Reply
:iconrinsker:
RinskeR Featured By Owner Oct 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
xD Vegeta's the best
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 23, 2008  Professional Traditional Artist
rofl XD
Reply
:iconpikku-miku:
Pikku-Miku Featured By Owner Sep 22, 2008
ROLF... Vegeta PRICELESS
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 24, 2008  Professional Traditional Artist
haha, glad you think so :giggle:
Reply
:icondreamcatcher16:
DreamCatcher16 Featured By Owner Aug 18, 2008
ha! that was amazing! Veggie-head's all proud :3
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 18, 2008  Professional Traditional Artist
I think he deserves a medal, lol :XD:
Reply
:icondreamcatcher16:
DreamCatcher16 Featured By Owner Aug 19, 2008
I can just imagine him trying to explain that logic to bulma :P

Vegeta: "Don't look at me like that. You got to be proud when she said her first word. Now I get to be proud of her first fight. Same thing."

Bulma: -___-;
Reply
:iconyellowdragonflower:
yellowdragonflower Featured By Owner Jan 3, 2008
we all love you vegeta :glomp:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jan 4, 2008  Professional Traditional Artist
lols, oh yes~ :XD: :hug: ^o^ thanks for the fav!
Reply
:iconvravage:
Vravage Featured By Owner Dec 28, 2007
Haha, I love that panel.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 29, 2007  Professional Traditional Artist
lol, yay, thanks! :giggle: ;)
Reply
:iconyoshi23:
Yoshi23 Featured By Owner Nov 20, 2007
LOL :rofl: hahah Vegeta is such a good influence :rofl:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Nov 20, 2007  Professional Traditional Artist
LOL, oh, ALL the *time*! LOLL :lmao: :hug: XDDD
Reply
:iconyoshi23:
Yoshi23 Featured By Owner Nov 21, 2007
LOLOL :laughing: :rofl:
Reply
:iconrimani:
Rimani Featured By Owner Oct 29, 2007  Hobbyist General Artist
oh no way!! Glittery(or-what-ever-it's-called) and VEGETA??!!.... I love this :D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 29, 2007  Professional Traditional Artist
hahaha, thank you!! ^^ :hug: :D :love: :love:
yeah, the glittery-sparklily things attract even the most unlikely of characters :giggle: :D
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 18, 2007
i love <3 their faces here is so good!!!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 18, 2007  Professional Traditional Artist
heheh, thank you so very much, man~ :hug:
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 18, 2007
I like it when Vegeta congrats bra for having her first fight..That was so hilarious, omg i swear i almost died of so much laughter, this is one of ma fav. pg lol
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 18, 2007  Professional Traditional Artist
hahaha!! YAY!! yay for joy and laughter! :D lols! :D :dance: thanks!!
Reply
:icons-blue-faerie:
s-blue-faerie Featured By Owner Aug 12, 2007  Student General Artist
lol the odd thing here is vegeta is giving a thumbs up, well I would say he would probaly not do that, maybe more like a pat on the sholder or a smirk. Just a crit ^^
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 12, 2007  Professional Traditional Artist
heheh, it's okai ^^
yeahs, I know what you mean. a pat on the shoulder sounds good, but Bra could not have fainted/facefaulted or whatever XD
just a smirk is okai, but I felt like he needed some more kind of 'action' in his body language for the randomness of his statement to match *_* just...sayin', lol
Reply
:iconvivaciousvidel:
VivaciousVidel Featured By Owner Aug 5, 2007
:faint: VEGETA!

Aww, cute.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 6, 2007  Professional Traditional Artist
haha, thank you so much! :love: :hug: :hug:
Reply
:iconnisi-kai:
Nisi-Kai Featured By Owner Apr 18, 2007
:gasp:

I missed like 400 PAGES OF YOUR COMIC! I had no idea you updated so much! :panics: I was browsing though, thinking 'gen hasn't updated in a while- wonder if she's okay'

for some reason you weren't popping up on my alerts thing ._. the only thing i remember from you in the past month was the hey, arnold! pic, but i dont remember any of this! :cries:

i'mma catch up.

...took bra a while for those first steps, eh? ^.^ SORRY GEN!!!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 18, 2007  Professional Traditional Artist
lol, it's okai! XDD
actually, I woulda had no idea you weren't um, 'caught up' ^^; (well, since you commented on the last page I had done so far (222) XD so yeah ^^; lol :hug: don't worry, hehe! :hug:
lol thanks for even wanting to be 'caught up' :hug: ^__^ (you know I could never really get mad at yousss)
lol, and yes, Bra takes more time than others :giggle:
Reply
:iconnisi-kai:
Nisi-Kai Featured By Owner Apr 18, 2007
yeah. i'm all confused now. i commented on later ones, but for some reason, i just missed that one chunk.

nisi is okay now ._. :hug: sorry bout that ^^;;;
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 18, 2007  Professional Traditional Artist
lol, it's all right, hehe ^^ ;;;; :hug:
Reply
:iconkashianxanthe:
KashianXanthe Featured By Owner Feb 15, 2007  Hobbyist Traditional Artist
Vegeta's hillarious! :lmao:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2007  Professional Traditional Artist
:lol: hehehe, thanks for liking it! ^^ ;;
Reply
:iconkyonpyon:
KyonPyon Featured By Owner Jan 11, 2007  Hobbyist General Artist
xD <3
Reply
:iconkyonpyon:
KyonPyon Featured By Owner Jan 13, 2007  Hobbyist General Artist
Yes it does. XD!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jan 12, 2007  Professional Traditional Artist
lols, I hope/guess that means you liked the scene XDD :hug:
Reply
:iconhphantasia:
HPhantasia Featured By Owner Nov 4, 2006  Student
LMAO Vegeta. I can see people using that page and changing the words though... It's like a hallmark card for otakus. XDD
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Nov 4, 2006  Professional Traditional Artist
lol cool, I never thought of it like that befores XDDD :rofl: thanks! lol I'm glad you found it funnai :D :D :hug:
Reply
:iconshastania:
Shastania Featured By Owner Oct 6, 2006
XD Vegeta is such a monkey!
Reply
:iconshastania:
Shastania Featured By Owner Oct 7, 2006
He's my favorite DBZ character! :3 I love the whole 'anit-hero' aspect to his character. He's definatly no goody goody like Goku but he's not completly on the side of evil.
I freakin' love that! :D
After Veggie, Future Trunks and Teen Gohan ( GREAT SAAAAAIYA-MAAAAN! :dance: ) lead the way.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 6, 2006  Professional Traditional Artist
I agree, lol...XD! :lol: :hug:
Reply
:iconlarienne:
larienne Featured By Owner Oct 1, 2006  Professional General Artist
hahahaha funny Vegita :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 26, 2006
Image Size
285 KB
Resolution
758×990
Thumb

Stats

Views
8,157
Favourites
47 (who?)
Comments
109
Downloads
261
×