Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 6, page 191 by genaminna Trunks' Date, ch 6, page 191 by genaminna
Next Page
Last Page

Uh-ohs... Bra's getting angry... .__.;;;
*runs and hides*

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
From now on, these are pages from the present times... :)
Add a Comment:
 
:iconvravage:
Vravage Featured By Owner Dec 28, 2007
Okaaay... <seeks cover behind the nearest bureau.>
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 8, 2008  Professional Traditional Artist
Take cover! :XD: :explosion:
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 18, 2007
dam straight *Graelyn-chan, give it to her bra, give her a nice slap in the face, i like the way *Graelyn-chan thinkz:P o nice drawing
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 18, 2007  Professional Traditional Artist
hahaha :D :rofl: I'm sure she appreciates it, haha~
thank you! ^_^ :hug: :glomp:
Reply
:iconyellowbulma:
Yellowbulma Featured By Owner Feb 18, 2006  Hobbyist Digital Artist
Runs and hides from Bra :sprint:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
lol *does the same* :sprint:
Reply
:iconyellowbulma:
Yellowbulma Featured By Owner Feb 19, 2006  Hobbyist Digital Artist
lol ^^ It just commen sence to run :nod:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
:giggle: some peoples are fighters, some peoples are giver-uppers, and other peoples are.... avoiders >.>;
Reply
:iconyellowbulma:
Yellowbulma Featured By Owner Feb 19, 2006  Hobbyist Digital Artist
Well I think am a fighter........yeah right :giggle:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
:lol: :giggle: ^^;
Reply
:iconchickenfingers:
ChickenFingers Featured By Owner Feb 18, 2006
Woah, Paresu'z being a bitch! o__o *reads onnnn*
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
i think she has a reason.... *explained later of course* X)
thanks for commenting :3
Reply
:icongraelyn-chan:
Graelyn-chan Featured By Owner Feb 18, 2006  Student General Artist
YAY!! Bitch slap her, Bra!!! :slap: :fork: Mwahahaha!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
hahaha ^o^ you and your Paresu hatred XDXD :faint: :lmao
Reply
:iconserielle:
Serielle Featured By Owner Feb 18, 2006  Hobbyist General Artist
wooooooooooooooo! Bra is seriously pissed! LOL!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 18, 2006  Professional Traditional Artist
hahaha, I like it when she's mad..... ^^; makes me mad along with her :D
Reply
:iconserielle:
Serielle Featured By Owner Feb 18, 2006  Hobbyist General Artist
LOL! and she has every right to be!!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 18, 2006  Professional Traditional Artist
yeah, I think so too :)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 18, 2006
Image Size
262 KB
Resolution
756×972
Thumb

Stats

Views
6,369
Favourites
21 (who?)
Comments
18
Downloads
210
×