Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 4, page 93 by genaminna Trunks' Date, ch 4, page 93 by genaminna
Next Page
Last Page

Drawing the duck was fun...XD

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
Add a Comment:
 
:iconkriz11dc:
kriz11dc Featured By Owner May 26, 2014
Im pretty much sure she dated chibi trunks since miria seems to be a no girl guy :-)
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner May 26, 2014  Professional Traditional Artist
Yup, it was Chibi Trunks.
Reply
:iconkriz11dc:
kriz11dc Featured By Owner May 30, 2014
Hahaha i felt great you are interacting with us :-) :-) thanks gena
Reply
:iconprincessbulmabriefs:
PrincessBulmaBriefs Featured By Owner Sep 9, 2011
story is od i was stuck on dbs then sailor moon and now dbs again me and MY PRINCE TRUNKS ARE SO ATTRACTED TO EACH OTHER SO YES IM PAN
Reply
:iconshineegurl18:
shineegurl18 Featured By Owner Aug 19, 2011
Marron is so beautiful~
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 4, 2011  Professional Traditional Artist
;)
Reply
:iconyellowdragonflower:
yellowdragonflower Featured By Owner Dec 17, 2007
*tosses bread in the water*
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 18, 2007  Professional Traditional Artist
lol XD
Duck: "Thank you :U *eats*"
XDD
Reply
:iconvravage:
Vravage Featured By Owner Apr 20, 2008
Hahaha.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 20, 2008  Professional Traditional Artist
lol, what was funnay? XD (the duck comment or Marron's?)
Reply
:iconvravage:
Vravage Featured By Owner Apr 20, 2008
Duck comment.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 20, 2008  Professional Traditional Artist
oh, heheh :XD: ok xD
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 20, 2007
oh kool,
cant wait :D!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 8, 2008  Professional Traditional Artist
hehe :D
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 19, 2007
wow itz been over a year, how sad she still likes him.
how long did they date for ????
awwwww... i wish they didnt break up
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 20, 2007  Professional Traditional Artist
hm, maybe I'll say how long they dated somewhere later in the story...^^;
Reply
:iconxomisskittyox:
xomisskittyox Featured By Owner Apr 15, 2007
these are so uber cool they look exactly like akira toriyama
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 27, 2007  Professional Traditional Artist
lol, I don't know about 'exactly' but :XD: thank youuu! :hug: :) :blushes:
Reply
:iconnamekgirl:
Namekgirl Featured By Owner Aug 12, 2006
Okay I must say that you have just getting better and better!! :wow: I'm so jealous of your skills!! :love: (yeah, I've read the story from page 1!! OMG!! You sure have a lot of patients!!) *fave* I like this scene very muchu!! :aww: :heart: Marron is so cute! ^^
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 13, 2006  Professional Traditional Artist
haha, wow XD more than 90 pgs. in one sitting? :faint: w00t, thanks, gal! :dance: hehe, I liked that scene too...:blush: :D
Reply
:iconnamekgirl:
Namekgirl Featured By Owner Aug 13, 2006
Uh-huh!! :nod: My butt was really numb after that... ^^;
You're so darn welcome!! :love: :cuddle: :heart:
Yay!! :love: :heart:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 13, 2006  Professional Traditional Artist
haha, sorry ^^; *gives you a pillow*~ :XD: :D
Reply
:iconnamekgirl:
Namekgirl Featured By Owner Aug 13, 2006
:lmao: haha! =D Thanks!! :XD: :hug:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 8, 2008  Professional Traditional Artist
lulz, np :lmao::hug: *late reply* XDDD
Reply
:iconcampbell:
Campbell Featured By Owner Aug 9, 2006
Who likes the little duckies in the pond? I do, I do. Chicka-chicka quack-quack.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 9, 2006  Professional Traditional Artist
lol, so do I :D hehe thanks~
Reply
:iconcrazyaboutvegeta:
crazyaboutvegeta Featured By Owner Aug 7, 2006
once again those backgrounds rock they must be the hardest thing to draw!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 7, 2006  Professional Traditional Artist
the perspective part of it is that hardest when doing backgrounds, actually >_< but thank you...:heart: :hug:
Reply
:iconcrazyaboutvegeta:
crazyaboutvegeta Featured By Owner Aug 7, 2006
your welcome :glomp:
backgrounds are the things i have trouble the most and i am so scared of 'em i dont even like to try drawing them in my drawing am afraid it might messed up the drawing when i do my crappy bg.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 7, 2006  Professional Traditional Artist
aww D: wel if you never try them, you'll never be able to start getting *good* at them, you knows? :(
Reply
:iconcrazyaboutvegeta:
crazyaboutvegeta Featured By Owner Aug 7, 2006
..... but .... i guess your right, but i dont feel like practicing drawing bgs anytime soon lol am very lazy
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 7, 2006  Professional Traditional Artist
lol ^^; it's all right; maybe the inspiration will come to you one day
Reply
:iconcrazyaboutvegeta:
crazyaboutvegeta Featured By Owner Aug 7, 2006
i hope so -__-
Reply
:icondragonzmoon:
dragonzmoon Featured By Owner Apr 23, 2006
I really love your backgrounds! :clap: Makes sense that Marron would be with Trunks.. she's older than Pan.. :XD:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 24, 2006  Professional Traditional Artist
rofl, yeah, you're right... ^^; Although it's weird how I am a T/P and a T/M shipper all at once ^^;
Reply
:icondragonzmoon:
dragonzmoon Featured By Owner Apr 24, 2006
Well..I like him with both too! :dance: :lol:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 24, 2006  Professional Traditional Artist
lol, i guess that's just asking for trouble with all of the Trunks hentainess that's out there...XD
Reply
:icondragonzmoon:
dragonzmoon Featured By Owner Apr 24, 2006
:rofl: Too true!! :lol:
Reply
:icontakineko:
Takineko Featured By Owner Apr 19, 2006  Hobbyist General Artist
AHHHHHHHHHHHHHHH
Your artwork just gets more and more beautiful!! O.O
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 19, 2006  Professional Traditional Artist
awwwww :heart: :heart: ^O^ Why, thank you!! Although it's better from before, still could use some improvements XD but thank you! :hug:
Reply
:icontakineko:
Takineko Featured By Owner Apr 19, 2006  Hobbyist General Artist
Well compared to the first few pages of ur comic ;p
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 24, 2006  Professional Traditional Artist
rofl, yes you're definitely right about that one XDDD
Reply
:icontakineko:
Takineko Featured By Owner Apr 24, 2006  Hobbyist General Artist
hehehe
Reply
:iconbobric-and-noodle:
Bobric-and-noodle Featured By Owner Feb 13, 2006
Nice drawings!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 13, 2006  Professional Traditional Artist
thanks :) :thanks:
...except on her hand in the 3rd panel XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 13, 2006
Image Size
226 KB
Resolution
517×669
Thumb

Stats

Views
7,531
Favourites
30 (who?)
Comments
46
Downloads
164
×