Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 4, page 111 by genaminna Trunks' Date, ch 4, page 111 by genaminna
Next Page
Last Page

Hahahahaha! :lol: Sorry, Pan, but Trunks must torture you with his half-nakkey-ness like he does with the rest of us! :lmao:

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
Add a Comment:
 
:icondbzenthusiast:
DBZEnthusiast Featured By Owner Jan 21, 2013
Trunks has a nice ass in this. Too bad you couldn't make him completely nude.
Reply
:iconparsnip39:
parsnip39 Featured By Owner Sep 25, 2011
lol
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 25, 2011  Professional Traditional Artist
:giggle: :D
Reply
:iconparsnip39:
parsnip39 Featured By Owner Sep 25, 2011
XD
Reply
:iconyellowdragonflower:
yellowdragonflower Featured By Owner Dec 17, 2007
bunny slippers!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 18, 2007  Professional Traditional Artist
hehe yeah :giggle: :XD:
Reply
:iconm-r-psyche:
M-R-Psyche Featured By Owner Sep 15, 2007
Ahhhh Pan....so naieve to the sexy sexy ways of Trunks.

Its funny cos shes mortified LOL.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Sep 15, 2007  Professional Traditional Artist
lolll, aw, I feel a little sorry for her :giggle: (not?)lol
I think that naivety disappears after that night :XD:
Reply
:icononigamegeek:
Onigamegeek Featured By Owner Jun 23, 2007
I like the manga style you put in the second frame....nicely done...like a pro.
:nod: I am now envious of your skills.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 24, 2007  Professional Traditional Artist
lol, aW XDD like a pro? XD :faint: :faint:
thanks...:hug: ^^;
dont be envious tho ^^ you can do it yourself too!
Reply
:icononigamegeek:
Onigamegeek Featured By Owner Jun 30, 2007
*revives you with cold water* Opps....didn't mean to make you faint? I know I can do it...but you did it so well...and I haven't drawn in a bit (just did a picture yesterday and trying to do another) *smacks self* N33d sk1ll5 2 r3c0up3r4t4!!!! Ah!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 3, 2007  Professional Traditional Artist
haha, it's okai. just work at your own pace :D XD (thanks for teh water) XD
Reply
:iconastronematrakeena123:
AstronemaTrakeena123 Featured By Owner Jun 9, 2007
Nice
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 16, 2007  Professional Traditional Artist
thanks! :love:
Reply
:icongraelyn-chan:
Graelyn-chan Featured By Owner Dec 4, 2006  Student General Artist
See! There's the butt!! :excited: LOL
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner May 22, 2007  Professional Traditional Artist
ahahahah :XD: :rofl:
I'm sure she sees it too XDDD
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Dec 2, 2006  Hobbyist Traditional Artist
hot! pan looks more buffed! ^^

should try an even buffer pan of her around 25!
Reply
:iconfreeza-frost:
freeza-frost Featured By Owner Dec 18, 2007  Hobbyist Traditional Artist
ok. ^^
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Dec 18, 2007  Professional Traditional Artist
arg, oops, I never replied to this! >_<
anyway, thanks! :D and that's a good idea to try :D Maybe I'll show it at the end of the comic :D?
Reply
:icongraelyn-chan:
Graelyn-chan Featured By Owner Sep 21, 2006  Student General Artist
:love: So, much love for this page.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 5, 2006  Professional Traditional Artist
:love: aww, Miccy...:D :love: :hug:
:glomp:
Reply
:iconcrazyaboutvegeta:
crazyaboutvegeta Featured By Owner Aug 7, 2006
lol trunks is thinking very deeply and pan whishes deeply for him to put some clothes on XD
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 7, 2006  Professional Traditional Artist
ROFL, you're right about both thoughts XDD :faint:
Reply
:iconrachlurvesedelric:
RachLurvesEdElric Featured By Owner Jul 20, 2006
"you miss Frieza..."
ahahaha.
:rofl:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 26, 2006  Professional Traditional Artist
:lol: yup, haha...:hug:
Reply
:iconrachlurvesedelric:
RachLurvesEdElric Featured By Owner Jul 17, 2006
Well, I loved Goten, Trunks, Gohan, and Goku as kids. Even Chi Chi! They were wonderful.
Hmm...I guess I just really like old school dbz, you know when Gohan was a kid. With Freiza.
I can't believe I miss Freiza...
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 20, 2006  Professional Traditional Artist
"rofl, you know you've got it bad when......."
:giggle:
Reply
:iconrachlurvesedelric:
RachLurvesEdElric Featured By Owner Jul 17, 2006
Nice shirt, Pan.:)
...
DIE, PAN! Sorry. I never liked Pan. annoys the hell out of me...
But moving right along.
I like Trunks's boxers.
Is she stalking him possibly??
Eh?
I bet she is.
[walks off grumbling]
Wonderful as ever.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 17, 2006  Professional Traditional Artist
wow, another Pan-hater...:XD: I don't...'hate' her that much, I guess, but she did get a little annoying in DBGT... but she was a kid afterall ^^; I just imagine that she'd grow up to be a lil' more mature, or more like herself, how she was at the end of DBZ :)
I don't think she's stalking him roflll
but thank you :heart: :hug:
Reply
:icondragonzmoon:
dragonzmoon Featured By Owner Apr 23, 2006
:rofl: Nice work! :clap: I like how Pan looks. :XD:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Apr 24, 2006  Professional Traditional Artist
:giggle: thanks :heart: XD :) Pan likes how she looks too XD
Reply
:icondragonzmoon:
dragonzmoon Featured By Owner Apr 24, 2006
:lol: :heart:
Reply
:iconhakine-chan:
hakine-chan Featured By Owner Feb 19, 2006
WAH! such purdy shading! xD half nakey trunks!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 19, 2006  Professional Traditional Artist
:giggle: and thank yas ^_^ :hug:
Reply
:iconscuzme:
scuzme Featured By Owner Feb 14, 2006
lol here here!!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 14, 2006  Professional Traditional Artist
mmhmms! :hug: thanks! :heart: ^__^
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 13, 2006
Image Size
199 KB
Resolution
536×691
Thumb

Stats

Views
17,302
Favourites
100 (who?)
Comments
36
Downloads
409
×