Shop Forum More Submit  Join Login
Terribly, Terribly Encouraging- Hey Arnold! PPK/Na by genaminna Terribly, Terribly Encouraging- Hey Arnold! PPK/Na by genaminna
Ahh, haha, here is my very late post for the #SaveTJMArtJam thingie we had over at the FB HA! group. (Supposed to be on Valentine's Day, but I had to work, so~ XD)
Actually, no, the inspiration for this only came a few days ago, haha. But, darnit, I'm gonna count it as a Valentine's Day post!
<3 (Looks like one of those cheesy Valentine's Day cards that people send their friends and family, anyway :XD: XDD)

They are obviously a bit older here... (maybe like 16-17?)... Peapod...Teen? idk :XD: (I wish we knew his real name, lolol.)
I always thought these two would be super-cute (if they'd gotten together...)
Maybe they do. :XD:
Anyhow, there's that. :salute:

(This was originally only supposed to be a sketch. :| )

P.S. Yuh, obviously, my style... XDXD
P.P.S. Nadine, why did I give you braids? @_o
#lifechoices 
Add a Comment:
 
:icontrulyoutrageousjem:
TrulyOutrageousJem Featured By Owner Jan 6, 2016
Awww ^^ 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jan 7, 2016  Professional Traditional Artist
:)
Reply
:iconsailor-helga:
sailor-helga Featured By Owner Feb 21, 2015
The detail in Nadine's hair is AMAZING.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 21, 2015  Professional Traditional Artist
Ty ^_^
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Hey, super cool.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
Hehe, thanks a bunchies :heart:
Reply
:iconjose-ramiro:
Jose-Ramiro Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist Traditional Artist
YW
Reply
:iconbrittniwoods:
BrittniWoods Featured By Owner Feb 20, 2015   General Artist
they're so adorable in your style
and her hair turned out great, it must have been a ton of work =D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
More like, just a lot of time, haha
But thank you :love: It was fun to make...
Reply
:iconbrittniwoods:
BrittniWoods Featured By Owner Feb 21, 2015   General Artist
time well spent then =D
 You're welcome! :aww:
Reply
:iconkev1000:
kev1000 Featured By Owner Feb 20, 2015
I like the line work! Kudos!  Job well done!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
Thank you! >3<
Reply
:iconilovehelga:
ILoveHelga Featured By Owner Feb 20, 2015
wow this is really cool :)
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
Glad you like it, thanks :D
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist General Artist
Peapod Kid looks like he is growing into a handsome young man.. and Nadine is just so pretty!! i LOVE her brands and .. holy hell good job on that man!!! :heart:!
Gosh the colours are sooooo vibrant and awrsome!!! I really REALLY LIKE THE CLOTHING FOLDS 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
Thanks! Trying to get better at clothes, lol. Lol, my colors seem to always be "bright"... (as in 80's fluorescent bright, rofls) xD But thanks, haha (I know you meant that as a compliment; just making fun of myself xD)
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 20, 2015  Hobbyist General Artist
Welcome!!
Hey man, the 80's were rad. RAD I SAY!!! *was born in the 90's* 
I like bright over pastel colours 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 20, 2015  Professional Traditional Artist
Ahaha, you youngin', you! :love: (j/p XDD)
Me too tho! Pastel colors always make me think of Easter XD
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 21, 2015  Hobbyist General Artist
Ahah not that young!
and yeah! Too much easter colours... even when its easter!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 20, 2015
Image Size
282 KB
Resolution
650×901
Link
Thumb

Stats

Views
1,067
Favourites
50 (who?)
Comments
20
Downloads
1
×